Kar se tiče AMZS sem član, ker so vedno nekako realno in na široko gledali na situacijo. So pa vseeno ljudje in ga kje polomijo. Namreč tokrat se strinjam s policijo, da povečana prisotnost policije pomeni večje upoštevanje CPP. Problemi… ...prikaži več vidnega policijskega so: 1. ko ga vidiš zmanjšaš, ko pa ga ne, pa če si divjak, divjaš naprej. To vodi v divjanje, ko ni pristne policije. 2. Ko kakšni, ki nimajo spucanih stvari, se preveč bojijo, dejansko pritisnejo na zavoro. To je posebej slabo, če se policijski avto vozi počasneje od 130 km/hDodaten vidik provide je v tem, da ne veš kje in kdaj je, kar naproti stacionarnim škatlam/radarjem povečuje pazljivost in upoštevanje CPP. Seveda je treba omeniti, da zbere dovolj dokazov, tako da se tisti ta nevarni težje izmuznejo roki pravice.
Inštruktor varne vožnje Andrej Brglez .....naj si na nemški TV VOX ob 16.00 uri vsako Nedeljo ogleda delo policijskih patrulj ( provida) v Nemčiji in po tem naj komentira če je sposoben ne pa da čveka bedarije. Pa kaj misli… ...prikaži več Brglez, da smo vsi tako butasti, da ne vemo kam pes taco moli. V Nemškem ADACU redno sodelujejo s policijo po vprašanju prometne varnosti, pri nas pa v AMZS solijo pamet vsepovsovd in vaskomur , s prometno varnostjo so skregani in kaj pravzaprav sploh počne ta združba AMZS???. Prodaja se za denar.
eh zakaj zato ker država potrebuje denar.Preventiva jih ne zanima samo da čim več pokasirajo....
Kar se tiče AMZS sem član, ker so vedno nekako realno in na široko gledali na situacijo. So pa vseeno ljudje in ga kje polomijo. Namreč tokrat se strinjam s policijo, da povečana prisotnost policije pomeni večje upoštevanje CPP. Problemi… ...prikaži več vidnega policijskega so: 1. ko ga vidiš zmanjšaš, ko pa ga ne, pa če si divjak, divjaš naprej. To vodi v divjanje, ko ni pristne policije. 2. Ko kakšni, ki nimajo spucanih stvari, se preveč bojijo, dejansko pritisnejo na zavoro. To je posebej slabo, če se policijski avto vozi počasneje od 130 km/hDodaten vidik provide je v tem, da ne veš kje in kdaj je, kar naproti stacionarnim škatlam/radarjem povečuje pazljivost in upoštevanje CPP. Seveda je treba omeniti, da zbere dovolj dokazov, tako da se tisti ta nevarni težje izmuznejo roki pravice.
Pri favoritih ste pa močno kiksnili. Vsi trije sploh ne izpolnjujejo zahtev razpisa ...http://www.avto-magazin.si/novice/tezave-z-novimi-providami/
Inštruktor varne vožnje Andrej Brglez .....naj si na nemški TV VOX ob 16.00 uri vsako Nedeljo ogleda delo policijskih patrulj ( provida) v Nemčiji in po tem naj komentira če je sposoben ne pa da čveka bedarije. Pa kaj misli… ...prikaži več Brglez, da smo vsi tako butasti, da ne vemo kam pes taco moli. V Nemškem ADACU redno sodelujejo s policijo po vprašanju prometne varnosti, pri nas pa v AMZS solijo pamet vsepovsovd in vaskomur , s prometno varnostjo so skregani in kaj pravzaprav sploh počne ta združba AMZS???. Prodaja se za denar.