"Mladega saksofonista sva izbrala, ker je vizualna podoba spota pomembna, seveda pa lepa embalaža s prazno vsebino tudi ne pomeni nič," pravi Raay. ===> Samo beden napihnjen Raay lahko izjavi za mladega sasofonista (ki mu je pomagal narediti spot) da… ...prikaži veča je " lepa embalaža s prazno vsebino ki ne pomeni nič"
Kaj je naredila digitalizacija zvoka na format mp3 in digitalna industrija. Okus mladih je povsem unicen. Ta komad je dokaz. Raay sledi trendom. Marjetka zagotov zna peti veliko boljse, kot mora v tem sranju od komada. Dolgocasna progresija akordov, tech… ...prikaži več zvok, stanjsan, vse medlo. bogi otroc, k imajo tako zheban okus za glasbo. In pop copy glasbeniki morajo to delat, da so sploh vidni. res ne zavidam tej generaciji 2000+ rojeni.
Samo beden novinar lahko napiše tak naslov!!!
Do amena bolan prispevek.Kako to dopustita,?Vse za promocijo.Ja in Marjetka,preveč vsiljiva že skoraj antipatična.
Ah Marjetka je bila včasih še za ponucat, v časih Turbo Angels, zdaj pa je tolk naplozana, da sploh ne vem kdo je
O Raay-ju pa ni za izgubljat besed, če ne bi imel podpore parih radiev, ne bi nikoli uspel
Ja in Raay nima niti dobre embalaže,kaj šele pameti,da kvasi take neumnosti
"Mladega saksofonista sva izbrala, ker je vizualna podoba spota pomembna, seveda pa lepa embalaža s prazno vsebino tudi ne pomeni nič," pravi Raay. ===> Samo beden napihnjen Raay lahko izjavi za mladega sasofonista (ki mu je pomagal narediti spot) da… ...prikaži veča je " lepa embalaža s prazno vsebino ki ne pomeni nič"
Marjetka tako zoprna, da je hudo. No in tudi Raay ni veliko boljsi
Kaj je naredila digitalizacija zvoka na format mp3 in digitalna industrija. Okus mladih je povsem unicen. Ta komad je dokaz. Raay sledi trendom. Marjetka zagotov zna peti veliko boljse, kot mora v tem sranju od komada. Dolgocasna progresija akordov, tech… ...prikaži več zvok, stanjsan, vse medlo. bogi otroc, k imajo tako zheban okus za glasbo. In pop copy glasbeniki morajo to delat, da so sploh vidni. res ne zavidam tej generaciji 2000+ rojeni.
Ja, in? Kaj potem? Brezvezna reklama.