Po videnem in prebranem bi zadevo lahko teoretično tudi reševali brez ACC. Namreč v videu imajo vozila kar precej večjo razdaljo, kar omogoča naslednje. Ko zavira vozilo pred nami, moram kot voznik vozila za njim samo stopiti s stopalke za… ...prikaži veča plin in potem paziti ali je potrebno zavirati. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da to deluje in je varno, bolj umirjeno/manj stresna vožnja. Teoretično pa zato, ker bi to morala delati večina voznikov, če ne kar vsi.
Zdrej: ne razumeš: problem je v VOZNIKIH. Eni gledajo bogvekam samo tja, kjer je treba ne in zavirajo prepozno ter premočno, drugi "za vsak slučaj" zavrejo preveč, posledica pa so gneče. Največja težava voznikov pa je kronično prekratka varnostna razdalja.… ...prikaži več. Redki so taki, ki res vozijo po pravilih. ACC vse to odpravi, zato so razdalje med vozili večje, zaviranje bolj blago, gneče manjše. IZ lastnih izkušenj lahko povem, da včasih izklopim ACC ravno zato, ker vozi predaleč za prednjim vozilom...
Ne razumem, česa naj ne bi razumel :-), če pišem prav o tem problemu (tisti "teoretično"). Se je zgodilo da je v letalski družbi Quantas pilot prijavi napako, odgovor pa je bil "Če je instrument ILS izklopljen, potem ne deluje".… ...prikaži veče". Enako je z ACC. Pa če ga ima vsak drugi, učinek ni dovolj dober. Varnostna pa je tak problem št. 1 na AC, samo policaji še tega ne vejo. Pišem tudi, da bi pri dovolj veliki varnostni problem fantomskih zastojev precej reducirali če ne celo izničil (brez ACC).
Po videnem in prebranem bi zadevo lahko teoretično tudi reševali brez ACC. Namreč v videu imajo vozila kar precej večjo razdaljo, kar omogoča naslednje. Ko zavira vozilo pred nami, moram kot voznik vozila za njim samo stopiti s stopalke za… ...prikaži veča plin in potem paziti ali je potrebno zavirati. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da to deluje in je varno, bolj umirjeno/manj stresna vožnja. Teoretično pa zato, ker bi to morala delati večina voznikov, če ne kar vsi.
Sicer pa tudi ne deluje, če bo imelo ACC samo nekaj avtomobilov (vklopjeno seveda).
Zdrej: ne razumeš: problem je v VOZNIKIH. Eni gledajo bogvekam samo tja, kjer je treba ne in zavirajo prepozno ter premočno, drugi "za vsak slučaj" zavrejo preveč, posledica pa so gneče. Največja težava voznikov pa je kronično prekratka varnostna razdalja.… ...prikaži več. Redki so taki, ki res vozijo po pravilih. ACC vse to odpravi, zato so razdalje med vozili večje, zaviranje bolj blago, gneče manjše. IZ lastnih izkušenj lahko povem, da včasih izklopim ACC ravno zato, ker vozi predaleč za prednjim vozilom...
Ne razumem, česa naj ne bi razumel :-), če pišem prav o tem problemu (tisti "teoretično"). Se je zgodilo da je v letalski družbi Quantas pilot prijavi napako, odgovor pa je bil "Če je instrument ILS izklopljen, potem ne deluje".… ...prikaži veče". Enako je z ACC. Pa če ga ima vsak drugi, učinek ni dovolj dober. Varnostna pa je tak problem št. 1 na AC, samo policaji še tega ne vejo. Pišem tudi, da bi pri dovolj veliki varnostni problem fantomskih zastojev precej reducirali če ne celo izničil (brez ACC).