Sam sebe negiraš! Najprej omalovažujoče pišeš, kako se pri gospodinjstvu nič pametnega ne naučiš, nato pa naštevaš celo vrsto pomembnih stvari, ki se jih naučiš!
Toliko ur slovenščine, pa kljub temu mnogi pišejo slovnično nepravilno. Angleščine je bistveno manj, pa jo mnogi bolje znajo govoriti in pisati kot slovenščino. Žalostno.
S tem se strinjam. Meni je bila glasba en nebodigatreba predmet, ki sem ga obiskoval samo zato, ker je bil obvezen. Vesel sem bil, ko smo z glasbo na koncu osnovne šole zaključili za vedno. Po drugi strani pa je… ...prikaži več bilo daleč premalo geografije, zgodovine, matematike (ob prehodu v sš se mi je zdelo, da smo preskočili dva razreda matematike), književnosti (ko prideš v sš, je dobro imeti več predznanja),... Itak pa ne vem, kako je danes - jaz sem hodil v osemletko... Mogoče je danes kaj boljše na tem področju.
K da se je kdo kej pametnga pr gospodinjstvu kdaj naučil. Introvertni otroci tam tak ne bojo nevem česa kuhal. Kuha se doma ne pa v šoli. Jz sm se kuhanja čist lepo doma naučil. Edino za kar je gospodinjstvo… ...prikaži večo fajn predmet je za poučevanje o tem katera hranila človek potrebuje ...česa se mora več uživat, česa manj, kako uravnotežit prehrano da dobimo vse potrebne snovi. Kaj narediti če se pretirano redimo ipd. Torej da poskrbi za večje zdravje otrok s povečano osveščenostjo z ključnimi podatki. In da potem to znanje tudi preveri.
Ko sem jaz vidu, kaj se mularija uči pri glasbenem pouku, sem dol padu. Podrobnosti o zgradbi instrumentov, število strun in podoben "balast". Verjamam da je to pomembno za nekoga, ki ga to zanima in se bo usmeril v to… ...prikaži več področje, ampak za splošno izobrazbo nekako manj pomembno. Medtem pa otroci ne znajo računati odstotkov, so funkcionalno nepismeni itd itd. Nekako se mi zdi da je v interesu države da ljudje ne obvladajo osnov, ki jih res potrebujejo v življenju in jih pitajo z nepomembnimi stvarmi.
Popolnoma se strinjam z zgornjim komentarjem Strca Bedanca. Namesto, da bi otroci dobiliu praktična znanja, kako graditi boljši svet, ali pa vsaj kako prživeti, pa jih filajo z nepomebnostmi. Z temi neproduktivnimi in nepomebnimi znanji delajo tipične slabiče in pomehkuženo… ...prikaži več rajo. Bog ne daj, a vseeno, kaj če pride do takšne ali drugačne katastrofe... kako bodo preživeli... Aja, seveda glazba in umetnost.... to je rešitev. Ja v interesu elit je, da je drhal neuka in vodljiva. Hvala bogu, pa jaz nisem podlegel tem sistemu.
Šport, likovno in glazbeno umetnost bi mirne duše lahko spustili na 100 ur, na ta račun pa raje dvignili število ur pri naravoslovnih predmetih. To so pač sestavljali nesposobni birokrati, skregani z dejanskim stanjem.
OMG!
Glasba je pomembna, da po končanem šolanju nam lahko pojejo pesmice iz parlamenta in vlade.
Sam sebe negiraš! Najprej omalovažujoče pišeš, kako se pri gospodinjstvu nič pametnega ne naučiš, nato pa naštevaš celo vrsto pomembnih stvari, ki se jih naučiš!
Toliko ur slovenščine, pa kljub temu mnogi pišejo slovnično nepravilno. Angleščine je bistveno manj, pa jo mnogi bolje znajo govoriti in pisati kot slovenščino. Žalostno.
He he. Jaz sem presnojedec (jem sadje in kakšno solatko ter orešček), pa sploh nisem razočaran, da otroci ne bodo znali kuhati. ;)
He he.Ti si bukov,ne presnojedec.
Za prfokse je lažje učit glasbo,kot gospodinjstvo.Se reveži preveč utrudijo.
In kdo je zdaj tu nor?Fizike in kemije 134 ur,glasbene vzgoje pa kar 452 ur.Hm,pa saj ne bojo vsi muzikantje.Ludaci.
Pa kljub temu imamo slabe glasbenike.
ja sam to kar jz naštevam je želja ne pa dejansko stanje. učijo se tisto prehrambno piramido to je pa vse kar se uporabnega učijo.
S tem se strinjam. Meni je bila glasba en nebodigatreba predmet, ki sem ga obiskoval samo zato, ker je bil obvezen. Vesel sem bil, ko smo z glasbo na koncu osnovne šole zaključili za vedno. Po drugi strani pa je… ...prikaži več bilo daleč premalo geografije, zgodovine, matematike (ob prehodu v sš se mi je zdelo, da smo preskočili dva razreda matematike), književnosti (ko prideš v sš, je dobro imeti več predznanja),... Itak pa ne vem, kako je danes - jaz sem hodil v osemletko... Mogoče je danes kaj boljše na tem področju.
K da se je kdo kej pametnga pr gospodinjstvu kdaj naučil. Introvertni otroci tam tak ne bojo nevem česa kuhal. Kuha se doma ne pa v šoli. Jz sm se kuhanja čist lepo doma naučil. Edino za kar je gospodinjstvo… ...prikaži večo fajn predmet je za poučevanje o tem katera hranila človek potrebuje ...česa se mora več uživat, česa manj, kako uravnotežit prehrano da dobimo vse potrebne snovi. Kaj narediti če se pretirano redimo ipd. Torej da poskrbi za večje zdravje otrok s povečano osveščenostjo z ključnimi podatki. In da potem to znanje tudi preveri.
Ko sem jaz vidu, kaj se mularija uči pri glasbenem pouku, sem dol padu. Podrobnosti o zgradbi instrumentov, število strun in podoben "balast". Verjamam da je to pomembno za nekoga, ki ga to zanima in se bo usmeril v to… ...prikaži več področje, ampak za splošno izobrazbo nekako manj pomembno. Medtem pa otroci ne znajo računati odstotkov, so funkcionalno nepismeni itd itd. Nekako se mi zdi da je v interesu države da ljudje ne obvladajo osnov, ki jih res potrebujejo v življenju in jih pitajo z nepomembnimi stvarmi.
Popolnoma se strinjam z zgornjim komentarjem Strca Bedanca. Namesto, da bi otroci dobiliu praktična znanja, kako graditi boljši svet, ali pa vsaj kako prživeti, pa jih filajo z nepomebnostmi. Z temi neproduktivnimi in nepomebnimi znanji delajo tipične slabiče in pomehkuženo… ...prikaži več rajo. Bog ne daj, a vseeno, kaj če pride do takšne ali drugačne katastrofe... kako bodo preživeli... Aja, seveda glazba in umetnost.... to je rešitev. Ja v interesu elit je, da je drhal neuka in vodljiva. Hvala bogu, pa jaz nisem podlegel tem sistemu.
Šport, likovno in glazbeno umetnost bi mirne duše lahko spustili na 100 ur, na ta račun pa raje dvignili število ur pri naravoslovnih predmetih. To so pač sestavljali nesposobni birokrati, skregani z dejanskim stanjem.