Tokrat se strinjam s soljatarjem. Dars pricakuje, da boste dali bianco 117e in ostali doma. Prihaja recesija in se mudi s podrazitvami brez razloga. Dars ima 900mio rezervacij in vsako leto precej dobicka. Za nagrade je, za nocno organiziranje gradbisc… ...prikaži več pa ne. Briga njih, ce boste vsak dan stali in umirali na ac. Za ta dnar morajo zapore biti izvedene na ravni, avstrije. S smileyi. Delo pa mora teci v 3 izmenah. Da se cas zapore skrajsa na minimum. Kje je sele 3os.
Glede na vsebino tvojega pisanja bi znalo biti, da je tako. Vedeti ne morem. Pretočnost pa je precej bolj v rokah voznikov. Recimo, da se vozi v premali varnostni razdalji, in prvi zaradi bilo česa na max zavre, drugi trešči… ...prikaži več vanj in voila, pretočnost je v momentu = 0. Potem imaš inteligenco od voznika, ki se ne ve postaviti skrajno levo in desno, pa policija in druge službe rabijo v povprečju 4sek, da obvozijo eno vozilo, pa se ta pretočnost še poslabša. Ampak nič od tega ni kriv dars.
Ne pišem, da se ne da kaj storiti s strani DARS-a. Imajo ogromno možnosti za optimizacije. Če gledam tujino (pa tudi tam ni vse zlato, ko sem v avstriji stal pol ure in potem na gradbišču niti osebe), se da… ...prikaži več marsikaj izboljšati.
Zdrej, potem mi pa razloži zakaj je treba za odstranitev ene nesreče na ac čakati celo po 12 ur in več? A ja policija je kriva ker zavlačuje ogled nesreče.... DARS je nedolžen kot jutranja rosa...
Ti bom povedal. Zato ker imamo neodzivno/počasno sodstvo. Namreč v primeru nesreč s smrtnim izidom mora priti na kraj sodni izvedenec. In do konca ogleda se naj ne bi nič premikalo. To je najbolj verjeten razlog. Nesodelovanje pri izdelavi reševalnega… ...prikaži več pasu pa tudi pomaga k temu nekaj deset minut.
Kaj vidim tu kot vlogo DARSA in policije, da v takih primerih organizirajo nadzorovano praznjenje AC nazaj čez zadnji izvoz pred dogodkom. To sem v praksi tudi že videl. Moralo bi postati SOP (standarna operativna procedura).
Ne, ne plačuje. In nisem strokovnjak. Ta tema me zanima in v prometu vidim preveč nevarnega početja ter tudi kakšno izboljšavo. Vsi delamo napake, ampak nekatere so praktično neoprostljive. Potem pa ko imaš stik s posledicami takega početja pa enostavno… ...prikaži več moraš nekaj narediti, da bi bilo tega manj. In to lahko naredi vsak izmed nas. Začenši pri sebi.
Pogumni bodo šli z E avtom ,čakal bo v koloni in bo vesel da mu zdrži baterija do polnilnice,kjer bo spet čakal še veliko dlje ,če gre daleč pa bo vse skup ponovil ,da sploh pride na cilj.
Tokrat se strinjam s soljatarjem. Dars pricakuje, da boste dali bianco 117e in ostali doma. Prihaja recesija in se mudi s podrazitvami brez razloga. Dars ima 900mio rezervacij in vsako leto precej dobicka. Za nagrade je, za nocno organiziranje gradbisc… ...prikaži več pa ne. Briga njih, ce boste vsak dan stali in umirali na ac. Za ta dnar morajo zapore biti izvedene na ravni, avstrije. S smileyi. Delo pa mora teci v 3 izmenah. Da se cas zapore skrajsa na minimum. Kje je sele 3os.
doma bodte pa je...
Kdaj bo DARS naredil kaj v c z pretočnost prometa? Ne pa da nas opozarja na zastoje na avtocesti.
Lahko tudi sam kaj narediš. Ko si na prehitevalnem pasu prvi v koloni dveh ali večih, se ob prvi priložnosti umakni na vozni pas.
Kako pa veš , da se ne? Butl!
Glede na vsebino tvojega pisanja bi znalo biti, da je tako. Vedeti ne morem. Pretočnost pa je precej bolj v rokah voznikov. Recimo, da se vozi v premali varnostni razdalji, in prvi zaradi bilo česa na max zavre, drugi trešči… ...prikaži več vanj in voila, pretočnost je v momentu = 0. Potem imaš inteligenco od voznika, ki se ne ve postaviti skrajno levo in desno, pa policija in druge službe rabijo v povprečju 4sek, da obvozijo eno vozilo, pa se ta pretočnost še poslabša. Ampak nič od tega ni kriv dars.
Ne pišem, da se ne da kaj storiti s strani DARS-a. Imajo ogromno možnosti za optimizacije. Če gledam tujino (pa tudi tam ni vse zlato, ko sem v avstriji stal pol ure in potem na gradbišču niti osebe), se da… ...prikaži več marsikaj izboljšati.
Zdrej, potem mi pa razloži zakaj je treba za odstranitev ene nesreče na ac čakati celo po 12 ur in več? A ja policija je kriva ker zavlačuje ogled nesreče.... DARS je nedolžen kot jutranja rosa...
Ti bom povedal. Zato ker imamo neodzivno/počasno sodstvo. Namreč v primeru nesreč s smrtnim izidom mora priti na kraj sodni izvedenec. In do konca ogleda se naj ne bi nič premikalo. To je najbolj verjeten razlog. Nesodelovanje pri izdelavi reševalnega… ...prikaži več pasu pa tudi pomaga k temu nekaj deset minut.
Kaj vidim tu kot vlogo DARSA in policije, da v takih primerih organizirajo nadzorovano praznjenje AC nazaj čez zadnji izvoz pred dogodkom. To sem v praksi tudi že videl. Moralo bi postati SOP (standarna operativna procedura).
Zdrej vidim da si prometni strokovnjak. A te DARS plačuje da jih zagovarjas na raznih portalih.
Ne, ne plačuje. In nisem strokovnjak. Ta tema me zanima in v prometu vidim preveč nevarnega početja ter tudi kakšno izboljšavo. Vsi delamo napake, ampak nekatere so praktično neoprostljive. Potem pa ko imaš stik s posledicami takega početja pa enostavno… ...prikaži več moraš nekaj narediti, da bi bilo tega manj. In to lahko naredi vsak izmed nas. Začenši pri sebi.
Soljatar eni moramo hodit v službo za minimalca. Ti pa lahko ostaneš pridržan doma če so že v penziji.
Pogumni bodo šli z E avtom ,čakal bo v koloni in bo vesel da mu zdrži baterija do polnilnice,kjer bo spet čakal še veliko dlje ,če gre daleč pa bo vse skup ponovil ,da sploh pride na cilj.