Za okoljevarstvenike bi moral biti večji problem, kaj narediti z vozili, ki ne izpolnjujejo nobenega EURO razreda. Kaj narediti z vozili, ki imajo po 500.000km in še bodo precej let vozili po cestah. Res je večina teh vozil nemških, nekaj… ...prikaži več je tudi japonskih. Kaj narediti z vozniki, ki na novejših in tudi novih vozilih izvajajo chip tunning, kar ima verjetno tudi za posledice povišanje izpustov. Novi avtomobili niso tako problematični, ker ne bodo zdržali tako dolgo kot en passat letnik 2000.
Koncno se nekdo na glas pogovarja o masi.Kljucni faktor pri porabi je masa vozila. Sicer pa je res problem bolj tudi v tem, da so na cestah izjemno stari avotmobili. V nekem futuristicnem ctivu sem bral o tako imenovani hibridni… ...prikaži več obliki lizinga, kot vrste narocnine na avto. Vsako leto tako zamenjas vozilo. ker se vozilo prakticno v celoti reciklira imajo od tega nacina veliko prizvajalci, okolje, ker so na cesti najnovejse tehnologije. Svet se je v razvoju v bistvu precej ustavil. IT "revolucionarne" resitve samo izboljsujejo izkusnjo uporabnika, zelo malo je takih, ki resno resujejo probleme. Droni v civilu, nekatere aplikacije za telo. mnoge paulenijo duha. Tudi avto na baterije, ravno ni preskok naprej. Vsaj dokler 273 elektrike ne dobimo iz obnovljivih virov. Vec prebojne znanosti, ki povozi komercializacijo kvazi znanosti.
Ravno obratno, žal današnji dizli še vedno onesnažujejo približno toliko kot so v časih EURO 3 ali 4, zmanjšanje porabe in emisij je bilo v glavnem doseženo le s sfriziranimi avti na prirejenem testu, ki ne pokaže realnega onesnaževanja. Bencinarji… ...prikaži več pa so celo po novem z višjetlačno tehnologijo tudi začeli kadit.
"Nemški proizvajalci pa menijo, da je proizvodnja okolju prijaznejših avtomobilov predraga in nedobičkonosna."Če bi naredil veliko število električnih avtomobilov bi bila zadeva dobičkonosna.
Zakaj sploh komplicirajo s temi izpusti. Današnji avti sploh ne onesnažujejo okolje tako kot se ti okoljevarstveniki jočejo.
Dolgo so se Nemci norčevali iz ameriških cestnih ladij. Zdaj imajo isti problem sami. In z njimi naši dobavitelji...
Za okoljevarstvenike bi moral biti večji problem, kaj narediti z vozili, ki ne izpolnjujejo nobenega EURO razreda. Kaj narediti z vozili, ki imajo po 500.000km in še bodo precej let vozili po cestah. Res je večina teh vozil nemških, nekaj… ...prikaži več je tudi japonskih. Kaj narediti z vozniki, ki na novejših in tudi novih vozilih izvajajo chip tunning, kar ima verjetno tudi za posledice povišanje izpustov. Novi avtomobili niso tako problematični, ker ne bodo zdržali tako dolgo kot en passat letnik 2000.
Koncno se nekdo na glas pogovarja o masi.Kljucni faktor pri porabi je masa vozila. Sicer pa je res problem bolj tudi v tem, da so na cestah izjemno stari avotmobili. V nekem futuristicnem ctivu sem bral o tako imenovani hibridni… ...prikaži več obliki lizinga, kot vrste narocnine na avto. Vsako leto tako zamenjas vozilo. ker se vozilo prakticno v celoti reciklira imajo od tega nacina veliko prizvajalci, okolje, ker so na cesti najnovejse tehnologije. Svet se je v razvoju v bistvu precej ustavil. IT "revolucionarne" resitve samo izboljsujejo izkusnjo uporabnika, zelo malo je takih, ki resno resujejo probleme. Droni v civilu, nekatere aplikacije za telo. mnoge paulenijo duha. Tudi avto na baterije, ravno ni preskok naprej. Vsaj dokler 273 elektrike ne dobimo iz obnovljivih virov. Vec prebojne znanosti, ki povozi komercializacijo kvazi znanosti.
Ravno obratno, žal današnji dizli še vedno onesnažujejo približno toliko kot so v časih EURO 3 ali 4, zmanjšanje porabe in emisij je bilo v glavnem doseženo le s sfriziranimi avti na prirejenem testu, ki ne pokaže realnega onesnaževanja. Bencinarji… ...prikaži več pa so celo po novem z višjetlačno tehnologijo tudi začeli kadit.
"Nemški proizvajalci pa menijo, da je proizvodnja okolju prijaznejših avtomobilov predraga in nedobičkonosna."Če bi naredil veliko število električnih avtomobilov bi bila zadeva dobičkonosna.