Gre za izdajo naroda. Ce bi slovenski proracun pomagal slovenski firmi, gre za direktno drzavno pomoc, ki je prepovedana. Tukaj pa direktno resujemo zavozeno evropsko avtomobilsko industrijo, ki je skocila na el. Val in pozabila, da folk ne bo dal… ...prikaži več 60jurjev za tak doseg. Slovenski podizvajalci nimajo nic od tega. Industrijska narocila so zaradi recesije v nemciji padla na 0. Nemci si bojo delili dobicek iz nasega denarja za zdravstvo. Norost!!!!
Podpišem . Pričakujem odziv raznih EKO skupin v Sloveniji saj gre za ekološko farso svetovne razsežnosti . V 70.letih so v USA poizkusno pričeli z izdelavo električnih vozil ,katere so uničili naftni lobiji in so končali na odpadu .
Cene električnih avtov so za cca 40-60% napihnjene in to pod krinko ''razvoja'' in pa krinko ''cena baterije''. Elektronika, ki jo vsebuje avto s pripadajočo programsko opremo pač zahteva divizijo Indijcev ali pakistanskih programerjev. Njih cena ne pomeni velik strošek.… ...prikaži več Ko pa pogledaš kdo so delničarji vidiš, da politična elita in nekateri bogataši, ki hočejo dobiti maksimum. In zato je visoka cena, v spregi s politiko pa subvencije, kjer revež s porabo elektrike in goriva kupuje bogatašu avto.
Gre za izdajo naroda. Ce bi slovenski proracun pomagal slovenski firmi, gre za direktno drzavno pomoc, ki je prepovedana. Tukaj pa direktno resujemo zavozeno evropsko avtomobilsko industrijo, ki je skocila na el. Val in pozabila, da folk ne bo dal… ...prikaži več 60jurjev za tak doseg. Slovenski podizvajalci nimajo nic od tega. Industrijska narocila so zaradi recesije v nemciji padla na 0. Nemci si bojo delili dobicek iz nasega denarja za zdravstvo. Norost!!!!
Takoj ukiniti subvencijo za el. Avto. Denar nameniti nujnim ukrepom v drzavi. Samo tako bomo znizali cene teh vozil z oderusko marzo.
Podpišem . Pričakujem odziv raznih EKO skupin v Sloveniji saj gre za ekološko farso svetovne razsežnosti . V 70.letih so v USA poizkusno pričeli z izdelavo električnih vozil ,katere so uničili naftni lobiji in so končali na odpadu .
Na kitajskem na travniku “gnije“ več kot 20 000 novih električnih avtomobilov,ker jih nobeden noče,nas pa silijo,da jih kupimo,ne bo šlo
Potem gnijejo še na vseh avto hišah po svetu,številka je precej večja
Točno Tako !!! ! !!!
Cene električnih avtov so za cca 40-60% napihnjene in to pod krinko ''razvoja'' in pa krinko ''cena baterije''. Elektronika, ki jo vsebuje avto s pripadajočo programsko opremo pač zahteva divizijo Indijcev ali pakistanskih programerjev. Njih cena ne pomeni velik strošek.… ...prikaži več Ko pa pogledaš kdo so delničarji vidiš, da politična elita in nekateri bogataši, ki hočejo dobiti maksimum. In zato je visoka cena, v spregi s politiko pa subvencije, kjer revež s porabo elektrike in goriva kupuje bogatašu avto.
Ja, ampak , to večini teh ElektroBedakov žal še Ni jasno !!! ! !!!
Se je pokazalo v teh letih da narod ni neumen ,da to draginjo kupijo,mislim da bo še slabše vnaprej