Slovenija
286 ogledov

Nova železniška proga: Gradbinci bodo zavzeli Celovško in Tivolsko

Komentarjev 10
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Harrison 10:02 04.februar 2016.

    Drugi tir naredite na primorskem. Ne da bodo industrialci iskali vse druge alternative za prevoz. Zadnji primer z Mercedesi. Mi smo res babanarji težki !

  • Vunny 13:25 04.februar 2016.

    Tire dobite na lokaciji Divača - KP ...

  • korisnik_15730 17:16 04.februar 2016.

    zraven pa bi morali zgraditi še drugi tir koper-divača

  • šport.ribič 18:43 04.februar 2016.

    ma,ke lepo!Namesto 2.tira Koper-Divača ti kekci na ministrstvu si bodo še marsi kaj drugega izmislili .Tako,da naša država je natrpana s kamioni in upam,da se načakajo v kolonah ko pridejo na Obalo!

  • westal 04:52 05.februar 2016.

    Saj še ni prvi april.

  • popokatopetl 12:51 04.februar 2016.

    No, tole je "mikro" poseg. Včasih je bilo govora o malo bolj ambiciozni tovorni železniški obvoznici okoli LJ.

  • e213b2535978aaf6e413f72233bf2dc07a5a81a8 14:19 04.februar 2016.

    Tole v Tivoliju je samo pesek v oči,pravi vzrok preusmeritve tovora je tole:Po mojih informacijah pa ni kriv 2.tir,ampak pomanjkanje strojevodij na Sž.Namreč v lanskem letu jih je ogromno odšlo na čakanje,ker so delili odlične odpravnine v višini ...prikaži več 12.bruto plač,sedaj pa ne morejo zvozit tovora.So pa ti gospodje na SŽ naučeni delat samo strogo čas izmene in niti minute dalje,saj jim to sindikalna pravila dovoljujejo.Če še kdo ne ve so SŽ ujetnik SDS odsluženih kadrov in pokvarjenih sindikalistov,ki iz vsega tega kujejo dobiček za svoje žepe.Za primer tole:Vlak iz Kopra v Ljubljano vozi storjevodja,ki ima izmeno dolgo 12 ur,če se mu izmena isteče na Brezovici,se tam vlak ustavi in lokomotiva zaklene in konec.Namesto,da bi gospod strojevodja podaljšal za pol ure in vlak pripeljal v Zalog,ampak ne sindikati to prepovedujejo in pravilniki sprejeti v vezi tega tudi.Dokler SŽ ne pristane v stečaju in bankrotu ne bo nič drugače in nobenega napredka ni videt še mnogo let,žal.

  • Žurnalček 18:36 05.marec 2016.

    Ni glih mikro , ker so do sedaj morali voziti v Zalog , tam preklapljati lokomotive in potem spet nazaj do Šiške. Za A gredo stalno iste kompozicije , katerih ni potrebno v Zalogu ranžirati in tako lahko tovorni vlak ...prikaži večk profitira 2 uri , kar je za isti čas zmanjšan delovnik strojevodje , kaakor tudi uporaba lokomotive !

  • Žurnalček 18:42 05.marec 2016.

    Tri variante , od katerih je možna samo rdeča , desna . Kdo misli , da bo progo speljal po sredini Pivovarne Union ni zdrav v glavo oz. pojma nima !Zakaj ne naredijo drugi tir od KP do prvega ...prikaži več tunela na dosedanji progi . Gre za ravninskih 6km , ki bi omogačili , da se vlaki dislocirajo z tovorne postaje , obenem pa zmanjšajo čas vožnje po enosmernem tiru ! Verjetno je pa ob progi do Divače, še kakšno široko zemljiče ob progi , kjer se bi dalo narediti še en tir ali pa samo izogibališče !

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.