Menijo, da je proizvajalcem dobiček pomembnejši od zdravja ljudi. A ni to bistvo današnjega turbo kapitalizma! To velja za vsa področja kjer ima zraven prste človek. Kar se pa tiče co2, co3 pa zadne čase lahko spremljamo globalni upor kmetov… ...prikaži večv in če se spomnite tovornjakarjev iz Kanade saj jim privijajo norma, da te kap. Po drugi strani pa lahko korporacije delajo kar želijo. Zakaj? Ker imajo svoje ljudi na pomembnih mestih v inštitucijah (po celem svetu), ki odločajo o vsem.
Evropska komisija koplje jamo za evropske izdelovalce avtomobilov. Že prihajajo kitajski in indijski ponudniki, ki bodo z cenovno sprejemljivimi avtomobili izpodrinili evropejske proizvajalce. Še več brezposelnih in padec kupne moči.
no ja za avte takoj, za kamione pa enkrat potlej. po eni strani naj vlade dajo subvencije da se uvede amortizacija za kamione po hitrem postopku in se dovoli vožnja samo čistim vozilom. če je možno da v središču mesta… ...prikaži veča ni avtov, potem je možno tudi da na AC ni predpotopnega kamiona. če pa kdo pride na mejo, pa takoj prepokat na vlak. sicer pa dokler se da vozit po cesti z avtom , ki za sabo pušča dimno zaveso, kot tank na bojnem polju, potem ne mi bluzit o standardih.
slavko, a bi ti jedel dunajski zrezek če bi ti rekli da takoj ko boš ugriznil vanj boš takoj oslepel ? no če bi kamionarjem jasno in nedvoumno zagrozili s sankcijami, potem sem siguren da se noben ne bi prikazal… ...prikaži več na meji. danes pa saj sam veš, slice gume, brez zavor , itd itd, napak in pomanjklivosti, za vse tiste tri ali štiri, ki bi se šli junaka, bi pa se našli tudi tisti vagoni.
Menijo, da je proizvajalcem dobiček pomembnejši od zdravja ljudi. A ni to bistvo današnjega turbo kapitalizma! To velja za vsa področja kjer ima zraven prste človek. Kar se pa tiče co2, co3 pa zadne čase lahko spremljamo globalni upor kmetov… ...prikaži večv in če se spomnite tovornjakarjev iz Kanade saj jim privijajo norma, da te kap. Po drugi strani pa lahko korporacije delajo kar želijo. Zakaj? Ker imajo svoje ljudi na pomembnih mestih v inštitucijah (po celem svetu), ki odločajo o vsem.
Evropska komisija koplje jamo za evropske izdelovalce avtomobilov. Že prihajajo kitajski in indijski ponudniki, ki bodo z cenovno sprejemljivimi avtomobili izpodrinili evropejske proizvajalce. Še več brezposelnih in padec kupne moči.
no ja za avte takoj, za kamione pa enkrat potlej. po eni strani naj vlade dajo subvencije da se uvede amortizacija za kamione po hitrem postopku in se dovoli vožnja samo čistim vozilom. če je možno da v središču mesta… ...prikaži veča ni avtov, potem je možno tudi da na AC ni predpotopnega kamiona. če pa kdo pride na mejo, pa takoj prepokat na vlak. sicer pa dokler se da vozit po cesti z avtom , ki za sabo pušča dimno zaveso, kot tank na bojnem polju, potem ne mi bluzit o standardih.
" če pa kdo pride na mejo, pa takoj prepokat na vlak" žal naša infrastruktura še zdaleč ni dovolj dobra za kaj takega....
slavko, a bi ti jedel dunajski zrezek če bi ti rekli da takoj ko boš ugriznil vanj boš takoj oslepel ? no če bi kamionarjem jasno in nedvoumno zagrozili s sankcijami, potem sem siguren da se noben ne bi prikazal… ...prikaži več na meji. danes pa saj sam veš, slice gume, brez zavor , itd itd, napak in pomanjklivosti, za vse tiste tri ali štiri, ki bi se šli junaka, bi pa se našli tudi tisti vagoni.
se strinjam....včasih so na mejah kontrolirali te zadeve...v tisti jugi za katero pravijo, da je bila tako slaba...
najbolj pa tisti, ki nikoli niso niti dneva v njej preživeli