In kako imajo nadzor naprimer v Avstriji??? Se nebi kdaj zgledovali po drugih, ki imajo več izkušenj in stvar laufa. Ali smo mi bolj pametni in odkrivamo toplo vodo. Pa to velja tudi v primeri marsikaterega zakona, ki je podlaga… ...prikaži več evropske zakonodaje.
Pri nas je interes, da vsak pripravlja neke študije in predloge, ter na ta način cuza denar. Kateri predlog je najboljši se pa na koncu ne morejo - "nočejo" dogovoriti. Interes je, da se vse skupaj vleče v nedogled, ker… ...prikaži več potem ni potrebno nič narediti.
Naše avtoceste so postale "normalno neprevozne", zato bi se urgentno morali lotiti reševanja pretočnosti. Kratkoročno kakšnih posebnih možnosti nimamo, bi pa z nekaterimi ukrepi situacijo popravili. -tovornjake v celoti spraviti na vozni pas in prepovedati prehitevanje ter omejiti njihovo hitrost,… ...prikaži več, neupoštevanje pa strogo sankcionirati,
- strogo sankcionirati neupoštevanje varnostne razdalje in striktno držanje omejitev hitrosti. Na avtocesti se praktično nihče ne drži omejitve 130 km/h.
Mene pa zanima, kdaj bo javno objavljena statistika, koliko zadrogiranih voznikov povzroči nesrečo? Za alkohol, preveliko hitrost in premajhno varnostno razdaljo, se vodi statistika. Kdaj pa se bo začela voditi statistika, koliko voznikov je bilo pod vplivom različnih drog (pa… ...prikaži več začnimo s travo, s tableti, ki se jih dobi za drogiranje na črnem trgu, pa seveda tdi tistimi, ki se jih legalno dobi pri zdravniku - antidepresivi in pomirjevala). No, to, predvsem zadnjo statistiko zelo pogrešam...
Pri nas se porabi denar za raziskave in projekte, za izvedbo le let pa potem zmanjka denarja. To se dogaja od 2008 dalje. Vedno ista pesem. 2TDK pa je nepotreben, ker ga razen nas nihče drug ne bo uporabljal. Vse… ...prikaži veče potencialne vlagatelje in uporabnike je Bratuškova že odgnala.
In kako imajo nadzor naprimer v Avstriji??? Se nebi kdaj zgledovali po drugih, ki imajo več izkušenj in stvar laufa. Ali smo mi bolj pametni in odkrivamo toplo vodo. Pa to velja tudi v primeri marsikaterega zakona, ki je podlaga… ...prikaži več evropske zakonodaje.
ASFINAG to je avstrijski DARS te lahko štrafne. Moraš ful pazit pri zaporah.
Pri nas je interes, da vsak pripravlja neke študije in predloge, ter na ta način cuza denar. Kateri predlog je najboljši se pa na koncu ne morejo - "nočejo" dogovoriti. Interes je, da se vse skupaj vleče v nedogled, ker… ...prikaži več potem ni potrebno nič narediti.
Najbolje, da ima že vsak ćarapan modro luč in sireno in terorizira naivne ovce (Slovenčke)
Naše avtoceste so postale "normalno neprevozne", zato bi se urgentno morali lotiti reševanja pretočnosti. Kratkoročno kakšnih posebnih možnosti nimamo, bi pa z nekaterimi ukrepi situacijo popravili. -tovornjake v celoti spraviti na vozni pas in prepovedati prehitevanje ter omejiti njihovo hitrost,… ...prikaži več, neupoštevanje pa strogo sankcionirati, - strogo sankcionirati neupoštevanje varnostne razdalje in striktno držanje omejitev hitrosti. Na avtocesti se praktično nihče ne drži omejitve 130 km/h.
Mene pa zanima, kdaj bo javno objavljena statistika, koliko zadrogiranih voznikov povzroči nesrečo? Za alkohol, preveliko hitrost in premajhno varnostno razdaljo, se vodi statistika. Kdaj pa se bo začela voditi statistika, koliko voznikov je bilo pod vplivom različnih drog (pa… ...prikaži več začnimo s travo, s tableti, ki se jih dobi za drogiranje na črnem trgu, pa seveda tdi tistimi, ki se jih legalno dobi pri zdravniku - antidepresivi in pomirjevala). No, to, predvsem zadnjo statistiko zelo pogrešam...
Cela ekipa je kot drevo z nazivom figovec :) kdo pa so, niti v parlament ne pridejo na naslednjih volitvah..beda
Pri nas se porabi denar za raziskave in projekte, za izvedbo le let pa potem zmanjka denarja. To se dogaja od 2008 dalje. Vedno ista pesem. 2TDK pa je nepotreben, ker ga razen nas nihče drug ne bo uporabljal. Vse… ...prikaži veče potencialne vlagatelje in uporabnike je Bratuškova že odgnala.