Plačati kazen komu? EU in kaj bodo s tem denarjem, samo v svoj žep. Ta CO2 je ratal najboljši izgovor za lupljenje ljudi in to milijardnih zneskih. Bodo s tem denarjem naredili kaj za njegovo znižanje.. Seveda da ne.
In kaj je pri davku na: tobak, alkohol, elektriko, goriva, zlato, luksuz... drugače kot pri davku na CO2? Država pač nima nikoli dovolj denarja in je zato zelo kreativna pri izgovoru za našo lupljenje. Če ne bi bil CO2, bi… ...prikaži več se pač našlo nekaj drugega. Ko bo promet povsem elektrificiran bo to verjetno davek na elektromagnetno sevanje.
Seveda, plačaš "kazen", kaj pa ima narava od tega? Kaj manj onesnaženja? A po plačani kazni avto izpusti v zrak manj CO2? Da ne govorimo o nategu s CO2, kjer se itak ne gre za ekologijo, ampak samo za denar...
Ne delajmo si nekih utvar in ne odštevajmo tega denarja od dobička podjetij v nekih izračunih. Na koncu se bodo te kazni razdelile med dva segmenta, ki jih bosta tako ali drugače "plačala". Potrošniki in (manjši) dobavitelji. Kazni seveda spodbujajo… ...prikaži več vrnitev dizlov. Elektrifikacija do leta 2021 seveda ne bo rešila nič od tega. Še sreča, ker če ne bi vsaj zadnji prenosni del elektro omrežij marsikje pogosto počepnil.
Plačati kazen komu? EU in kaj bodo s tem denarjem, samo v svoj žep. Ta CO2 je ratal najboljši izgovor za lupljenje ljudi in to milijardnih zneskih. Bodo s tem denarjem naredili kaj za njegovo znižanje.. Seveda da ne.
In kaj je pri davku na: tobak, alkohol, elektriko, goriva, zlato, luksuz... drugače kot pri davku na CO2? Država pač nima nikoli dovolj denarja in je zato zelo kreativna pri izgovoru za našo lupljenje. Če ne bi bil CO2, bi… ...prikaži več se pač našlo nekaj drugega. Ko bo promet povsem elektrificiran bo to verjetno davek na elektromagnetno sevanje.
Seveda, plačaš "kazen", kaj pa ima narava od tega? Kaj manj onesnaženja? A po plačani kazni avto izpusti v zrak manj CO2? Da ne govorimo o nategu s CO2, kjer se itak ne gre za ekologijo, ampak samo za denar...
Če bi se šlo za čistejše okolje, potem ne bi izdelovali velikih SUVov z ogromnimi motorji, ampak le manjše avtomobile.
Torej ni cilj zmanjševati izpustov,ampak s kaznimi polniti nenasitno množico pijavk prisesanih na državne malhe......
Ne delajmo si nekih utvar in ne odštevajmo tega denarja od dobička podjetij v nekih izračunih. Na koncu se bodo te kazni razdelile med dva segmenta, ki jih bosta tako ali drugače "plačala". Potrošniki in (manjši) dobavitelji. Kazni seveda spodbujajo… ...prikaži več vrnitev dizlov. Elektrifikacija do leta 2021 seveda ne bo rešila nič od tega. Še sreča, ker če ne bi vsaj zadnji prenosni del elektro omrežij marsikje pogosto počepnil.