Snežinko, ne rabiš imet rezervni akumulator v prtljažniku, saj je mišljeno kot rezervna baterija naprava, ki služi za vžig praznega akumulatorja. Ta napravo vključiš na akumulator enako kot premostitvene kable, saj ima isto dva kabla en za plus in en… ...prikaži več za minus. Je pa razlika, da pri tem ne rabiš drugega avtomobila. Obstaja pa tudi naprava, ki jo vključiš direktno v vtičnico za vžigalnik, in se avto enako prižge. Tako, da ne pisati neumnosti, dokler se ne prepričaš zakaj gre.
Se strinjam, članek je strokovno popolnoma zavožen. Pozabil si samo še nekaj: nasvet: "Če nimate premostitvenih kablov, je priporočljivo imeti rezervo baterijo za vžig akumulatorja." - ta pa absolutno zmaga. Torej, priporoča se, da se v prtljažniku VEDNO vozi… ...prikaži veči rezervni akumulator? Ali pa naj ga imam vsaj doma "čisto za vsak slučaj"? Polnil ga bo pa ....božiček, mogoče? Prav rad bi srečal tega "strokovnjaka", ki vse to predlaga...
Kar nekaj napak v članku s strani strokovnjaka za elektriko in napajanje, ali napak s strani novinarja, ki ni pravilno zapisal povedano...nekaj časa voziti, da se baterija napolni....Pravilni izraz za svinčeno "baterijo v avtu" je akumulator. Torej, polni… ...prikaži več se akumulator....Pogoj je, da se alternator normalno polni...Alternator se nikoli ne polni. Alternator proizvaja elektriko. Polni se akumulator.... je prišlo do prevelike porabe toka v mirovanju....Tok se nikoli ne porabi. Tok teče npr. po žici kot posledica različnih napetostnih potencialov. Bolj pravilno bi bilo, če bi rekel da je prišlo do velike porabe energije. Res pa je da bi s to izjavo lahko stopil na žulj fizikom, ki v teoriji zagovarjajo, da se energija nikoli ne porabi ampak kvečjemu pretvori v ne ko drugo obliko, v tem primeru v toploto.
Snežinko, ne rabiš imet rezervni akumulator v prtljažniku, saj je mišljeno kot rezervna baterija naprava, ki služi za vžig praznega akumulatorja. Ta napravo vključiš na akumulator enako kot premostitvene kable, saj ima isto dva kabla en za plus in en… ...prikaži več za minus. Je pa razlika, da pri tem ne rabiš drugega avtomobila. Obstaja pa tudi naprava, ki jo vključiš direktno v vtičnico za vžigalnik, in se avto enako prižge. Tako, da ne pisati neumnosti, dokler se ne prepričaš zakaj gre.
Se strinjam, članek je strokovno popolnoma zavožen. Pozabil si samo še nekaj: nasvet: "Če nimate premostitvenih kablov, je priporočljivo imeti rezervo baterijo za vžig akumulatorja." - ta pa absolutno zmaga. Torej, priporoča se, da se v prtljažniku VEDNO vozi… ...prikaži veči rezervni akumulator? Ali pa naj ga imam vsaj doma "čisto za vsak slučaj"? Polnil ga bo pa ....božiček, mogoče? Prav rad bi srečal tega "strokovnjaka", ki vse to predlaga...
Kar nekaj napak v članku s strani strokovnjaka za elektriko in napajanje, ali napak s strani novinarja, ki ni pravilno zapisal povedano...nekaj časa voziti, da se baterija napolni....Pravilni izraz za svinčeno "baterijo v avtu" je akumulator. Torej, polni… ...prikaži več se akumulator....Pogoj je, da se alternator normalno polni...Alternator se nikoli ne polni. Alternator proizvaja elektriko. Polni se akumulator.... je prišlo do prevelike porabe toka v mirovanju....Tok se nikoli ne porabi. Tok teče npr. po žici kot posledica različnih napetostnih potencialov. Bolj pravilno bi bilo, če bi rekel da je prišlo do velike porabe energije. Res pa je da bi s to izjavo lahko stopil na žulj fizikom, ki v teoriji zagovarjajo, da se energija nikoli ne porabi ampak kvečjemu pretvori v ne ko drugo obliko, v tem primeru v toploto.