Turistična zanimivost! Za današnje razmere pa povsem neučinkovito in neuporabno. Prebivalci Slovenije tu živimo , potrebujemo sodobne povezave, nismo turisti. In seveda slovenske železnice so ponosne , ko jih primerjajo z časi avstri ogrske
Zgleda, da bi avtor članka moral malo pogledati na youtube kaj je turističen vlak in kaka je ponudba na njem! Pri nas vlaki niso ne tič ne miš in veliki večini ne nudi ne ekonomske storitve ne turistične. Vzwmimo, da… ...prikaži veča se greš popotnika. Poglejte kdaj odrine vlak iz vzemimo M. Soboto in prispe v Koper. Koliko ur se cjazi dol, kaka je ponudba na vlaku, koliko vlakov je čez dan in koliko časa ti ostane v Kopru preden lahko odrineš domov pa boste takoj videli, da zapraviš cel dan + si pod stresom.
Službeno ne moreš it iz Sobote v Ljubljano + tega 1 vlak čaka 2 v moral bi pogledati, mislim, da v zidanem mostu tako da je prez veze it z vlako saj prideš pre pozno! A lahko dobiš kako pijačo… ...prikaži več na njem? Ti dnevi so že davno mimo! Pokrajina je pa lepa no vsaj nekaj!
V Sloveniji bi morali imeti 2 tira po celi državi po katerih bi se peljal hitro tovor in potnike potem pa še 1 posebej turistični tir, ki bi ti ponudil udobno kabino, da lahko prespiš, topel obrok in tako naprej… ...prikaži več skratka vse kar tak vlak potrebuje. Potem pa lako poveste, da smo cenjeni. Pa ne govorit, da se to ne, da saj še prekleto dobro vedo kako se šteje denarce aja drobiž saj do velikih novcev nimajo interesa!
Pozabljaš, da je razen redkih izjem železnica v potniškem prometu kar nerentabilna. Ali imaš dovoljšno količino potnikov ali pa velike cene, da temu ni tako. To je del infrastrukture, ki pač mora biti. Ampak, ker ni urejena, da bi bila… ...prikaži veča kljub počasnosti mogoče pa kaj praktična, je še bolj neuporabna. Pustimo bližino večjih mest. Tam nekako je uporabno.
Zdrej a si spregledal del kjer sem napisal, da ne moreš it iz Sobote mišljeno MS v Ljubljano po opravkih ali na zdravniški pregled, ker boš zamudil! Aja pa niti poštene postaje ni v Ljubljani, ker tako komplicirajo!
Nisem spregledal. In med drugim zaradi tega razloga počasnosti in potem še netočnosti tudi težko uporabim vlake za kaki resen prevoz. Ampak potniški promet je je nerentabilen v osnovi. To dokazujejo tudi druge države po svetu. Pustimo zgodbo o uspehu,… ...prikaži več, ki se mu reče Concord, kjer so dvignili karte v višave. Tu to ne bo delovalo. Zato je utopično ločevati turistične vlake od "funkcionalnega potniškega prometa", kamoli še delati en tir, ki bo v uporabi samo del dneva.
Zrejo sem videl letošnji posnetek sinka sen Japonskega vlaka. 3 različice za 3 hitrosti. Najpogostejši, ki vozi okrog 70km/h je bil kot mesto duhov se pa stavi na vsaki postaji. Srednji je bil že kar poln najhitrejši 270km/+ pa je… ...prikaži več komaj našel prostor. Da potniški promet je nerentabilen za to pa v avijaciji štejejo potnike kot češnja na vrhu torte saj služijo s tovorom.
Skratka, če bi prišel od daleč v Ljubljano pred 7 uro, bi bil vlak privlačen. Tudi če bi obstajali lokalni,ki bi pripeljali na par točk ljudi in potem z hitrim naprej bi bilo to bolj zanimivo. Skratka dokler jim bo… ...prikaži več tako vseeno bo potniški promet v minusu. Tovornega so pa tako ali tako prodal. Zdrej ne pozabi misliva podobno ;)
In s tem se lahko pohvalimo? Bi razumel, če bi šlo samo za kakšen odsek, ki bi ga namerno pustili neobnovljenega za turistične namene. A kaj ko je pri nas celotna železniška infrastruktura kljub obnavljanju primerna le v takšne namene.… ...prikaži več Lahko pa ponudite službo turističnega vodnika vsem ki se dnevno vozijo, saj poznajo vsak kamenček ob progi.
spoštovani komentatorji. falili ste bistvo. to je avstrijski vlak, ki vas pelje na IZLET. ne vem ali boste vi ko boste prišli na Bled videli konjsko vprego (fijakerja ) začeli bluzit da je SLO padla v predpotopne čase in da… ...prikaži več se vsi vozimo z lojtrniki. in za povrh tudi na progi jesenice - gorica vozi celo čuha puha. da vas opozorim,da če jo slučajno opazite, da vas ne bo fršlok.
Tudi ko sem se nekaj vozil z vlaki, so tujci rekli za naše kupe vagone, da so "comfy". Pa da je fajn, da lahko odpreš okno. Ampak, če bi to bilo poleti v najhujši vročini, pa je BE!!! DA se… ...prikaži veče ne bi uredilo vsaj osnovne infrasturkture v teh vagonih. Pa ne mi reč, da to stan pol miljona € na vagon, ker ne. Če pa že to ne gre, da bi se dodali/dokupili slovenski vagoni, ki bi imeli vso to opremo.
zdrej hec je, da ste slovenci sami krivi za to da je danes kar je. ker se morate peljat z avtom, ne do skereta ampak na skret. kdo mislite da bo vzdrževal vlake, ki se vozijo sami, prazni, čist prazni.… ...prikaži več ker se že mladina stara 18 let vozi z bemfli, potem pa ni parkplacev ( kot zdej v planici ). pelji se iz gorice na jesenice. boš sam..upam da te ni strah preveč samote.
rd2dmk2 Vlaki so pri nas kar polni. Polni pa so samo tam, kjer vlak vozi nekje na urni bazi. To je okolica LJ, nekaj v Mariboru, pa v celju kakšen. Ja mladina, pa tudi starejši.Kot študent nisem mogel nikamor, ne… ...prikaži več da bi porabil za to 3+ ur za eno smer. Do vlaka imam vsaj pol ure. Progo pa imam 100m od hiše, pa ne vozijo po njej potniškega prometa. Če ta čas zmanjšam, sem dejansko v avtu.
Ko pa sem v avtu, pa mi je bolj praktično se peljat v LJ. In ko imam avto, je težko presedlat na vlak, ki je cenovno dejansko dražji počasnejši in bolj nepraktičen. Dodajmo še čakanje. Pogledal recimo moja postaja in… ...prikaži več LJ. 5 vlakov v dnevu, in prvi mi naredi preglavico, ker pride krepko po 8h na cilj. Potem še pa javni promet.
Pa zaprte čakalnice, posledično slaba podporna infrastruktura na postajah in na vlakih. Mogoče z novimi kaj boljše, ampak prav ta počasnost me odbija od uporabe. Ter verjetnost, da tega časa ne bom mogel izkoristiti. Kakšna Ljubljana, planine, morje za en… ...prikaži več dan avtomatsko odpadejo. Nakupi, brez veze.
A se ni bi moglo čakalnic urediti, da se lahko vstopi s karto. Pa imeti kakšno mizo, da človek lahko kaj postori? A to stane tako veliko? Če bi v tej naši mali državici povezali avtobuse z vlaki, da bi… ...prikaži več bili časovno usklajeni, bi se čez čas promet verjetno povečal. Sedaj pa vsak po svoje vleče in vsi izgubljajo promet. Okolje izgublja.
Hvalijo našo železnico z geslom..."Pridite v Slovenijo, na vlak, ki vas popelje nazaj v Avstrogrsko"
Turistična zanimivost! Za današnje razmere pa povsem neučinkovito in neuporabno. Prebivalci Slovenije tu živimo , potrebujemo sodobne povezave, nismo turisti. In seveda slovenske železnice so ponosne , ko jih primerjajo z časi avstri ogrske
Hvalijo panoramsko pot ne infrastrukturo
Zgleda, da bi avtor članka moral malo pogledati na youtube kaj je turističen vlak in kaka je ponudba na njem! Pri nas vlaki niso ne tič ne miš in veliki večini ne nudi ne ekonomske storitve ne turistične. Vzwmimo, da… ...prikaži veča se greš popotnika. Poglejte kdaj odrine vlak iz vzemimo M. Soboto in prispe v Koper. Koliko ur se cjazi dol, kaka je ponudba na vlaku, koliko vlakov je čez dan in koliko časa ti ostane v Kopru preden lahko odrineš domov pa boste takoj videli, da zapraviš cel dan + si pod stresom.
Službeno ne moreš it iz Sobote v Ljubljano + tega 1 vlak čaka 2 v moral bi pogledati, mislim, da v zidanem mostu tako da je prez veze it z vlako saj prideš pre pozno! A lahko dobiš kako pijačo… ...prikaži več na njem? Ti dnevi so že davno mimo! Pokrajina je pa lepa no vsaj nekaj!
V Sloveniji bi morali imeti 2 tira po celi državi po katerih bi se peljal hitro tovor in potnike potem pa še 1 posebej turistični tir, ki bi ti ponudil udobno kabino, da lahko prespiš, topel obrok in tako naprej… ...prikaži več skratka vse kar tak vlak potrebuje. Potem pa lako poveste, da smo cenjeni. Pa ne govorit, da se to ne, da saj še prekleto dobro vedo kako se šteje denarce aja drobiž saj do velikih novcev nimajo interesa!
Pozabljaš, da je razen redkih izjem železnica v potniškem prometu kar nerentabilna. Ali imaš dovoljšno količino potnikov ali pa velike cene, da temu ni tako. To je del infrastrukture, ki pač mora biti. Ampak, ker ni urejena, da bi bila… ...prikaži veča kljub počasnosti mogoče pa kaj praktična, je še bolj neuporabna. Pustimo bližino večjih mest. Tam nekako je uporabno.
Zdrej a si spregledal del kjer sem napisal, da ne moreš it iz Sobote mišljeno MS v Ljubljano po opravkih ali na zdravniški pregled, ker boš zamudil! Aja pa niti poštene postaje ni v Ljubljani, ker tako komplicirajo!
Nisem spregledal. In med drugim zaradi tega razloga počasnosti in potem še netočnosti tudi težko uporabim vlake za kaki resen prevoz. Ampak potniški promet je je nerentabilen v osnovi. To dokazujejo tudi druge države po svetu. Pustimo zgodbo o uspehu,… ...prikaži več, ki se mu reče Concord, kjer so dvignili karte v višave. Tu to ne bo delovalo. Zato je utopično ločevati turistične vlake od "funkcionalnega potniškega prometa", kamoli še delati en tir, ki bo v uporabi samo del dneva.
Zrejo sem videl letošnji posnetek sinka sen Japonskega vlaka. 3 različice za 3 hitrosti. Najpogostejši, ki vozi okrog 70km/h je bil kot mesto duhov se pa stavi na vsaki postaji. Srednji je bil že kar poln najhitrejši 270km/+ pa je… ...prikaži več komaj našel prostor. Da potniški promet je nerentabilen za to pa v avijaciji štejejo potnike kot češnja na vrhu torte saj služijo s tovorom.
Skratka, če bi prišel od daleč v Ljubljano pred 7 uro, bi bil vlak privlačen. Tudi če bi obstajali lokalni,ki bi pripeljali na par točk ljudi in potem z hitrim naprej bi bilo to bolj zanimivo. Skratka dokler jim bo… ...prikaži več tako vseeno bo potniški promet v minusu. Tovornega so pa tako ali tako prodal. Zdrej ne pozabi misliva podobno ;)
In s tem se lahko pohvalimo? Bi razumel, če bi šlo samo za kakšen odsek, ki bi ga namerno pustili neobnovljenega za turistične namene. A kaj ko je pri nas celotna železniška infrastruktura kljub obnavljanju primerna le v takšne namene.… ...prikaži več Lahko pa ponudite službo turističnega vodnika vsem ki se dnevno vozijo, saj poznajo vsak kamenček ob progi.
spoštovani komentatorji. falili ste bistvo. to je avstrijski vlak, ki vas pelje na IZLET. ne vem ali boste vi ko boste prišli na Bled videli konjsko vprego (fijakerja ) začeli bluzit da je SLO padla v predpotopne čase in da… ...prikaži več se vsi vozimo z lojtrniki. in za povrh tudi na progi jesenice - gorica vozi celo čuha puha. da vas opozorim,da če jo slučajno opazite, da vas ne bo fršlok.
Vlak na relacije Dunaj Ljubljana Trst vozi samo 1x na dan. A je tako težko preveriti vozni red?
Tudi ko sem se nekaj vozil z vlaki, so tujci rekli za naše kupe vagone, da so "comfy". Pa da je fajn, da lahko odpreš okno. Ampak, če bi to bilo poleti v najhujši vročini, pa je BE!!! DA se… ...prikaži veče ne bi uredilo vsaj osnovne infrasturkture v teh vagonih. Pa ne mi reč, da to stan pol miljona € na vagon, ker ne. Če pa že to ne gre, da bi se dodali/dokupili slovenski vagoni, ki bi imeli vso to opremo.
zdrej hec je, da ste slovenci sami krivi za to da je danes kar je. ker se morate peljat z avtom, ne do skereta ampak na skret. kdo mislite da bo vzdrževal vlake, ki se vozijo sami, prazni, čist prazni.… ...prikaži več ker se že mladina stara 18 let vozi z bemfli, potem pa ni parkplacev ( kot zdej v planici ). pelji se iz gorice na jesenice. boš sam..upam da te ni strah preveč samote.
rd2dmk2 Vlaki so pri nas kar polni. Polni pa so samo tam, kjer vlak vozi nekje na urni bazi. To je okolica LJ, nekaj v Mariboru, pa v celju kakšen. Ja mladina, pa tudi starejši.Kot študent nisem mogel nikamor, ne… ...prikaži več da bi porabil za to 3+ ur za eno smer. Do vlaka imam vsaj pol ure. Progo pa imam 100m od hiše, pa ne vozijo po njej potniškega prometa. Če ta čas zmanjšam, sem dejansko v avtu.
Ko pa sem v avtu, pa mi je bolj praktično se peljat v LJ. In ko imam avto, je težko presedlat na vlak, ki je cenovno dejansko dražji počasnejši in bolj nepraktičen. Dodajmo še čakanje. Pogledal recimo moja postaja in… ...prikaži več LJ. 5 vlakov v dnevu, in prvi mi naredi preglavico, ker pride krepko po 8h na cilj. Potem še pa javni promet.
Pa zaprte čakalnice, posledično slaba podporna infrastruktura na postajah in na vlakih. Mogoče z novimi kaj boljše, ampak prav ta počasnost me odbija od uporabe. Ter verjetnost, da tega časa ne bom mogel izkoristiti. Kakšna Ljubljana, planine, morje za en… ...prikaži več dan avtomatsko odpadejo. Nakupi, brez veze.
A se ni bi moglo čakalnic urediti, da se lahko vstopi s karto. Pa imeti kakšno mizo, da človek lahko kaj postori? A to stane tako veliko? Če bi v tej naši mali državici povezali avtobuse z vlaki, da bi… ...prikaži več bili časovno usklajeni, bi se čez čas promet verjetno povečal. Sedaj pa vsak po svoje vleče in vsi izgubljajo promet. Okolje izgublja.