večkrat sem že povedal oz. napisal, da bi lahko politiki kdaj pogledali letnico na koledarju (pa čeprav so nage babe na koledarju) in predvsem zemljevid evrope ... kje sploh smo? najbrž ne nekje na robu evrope, apakt še kako v… ...prikaži več centru ... torej lajtunga, pretočnost, ceste, še bolj pa železnice, avioni so prodani luzerju, še to povrh, jao, jao ... ja nič bašite se v vročini
res ne vem od kod talajo nagrade in zasluge za narod, ker zasluge so tako negativne, da si odgovorni zaslužio res eno krepko kazen ... država lahko živi samo od javne poti, cestnina oz. vinjete nima veze ... kaj pa… ...prikaži več železice? pozabljeni svet? ali premalo provizij? ... zablojena država, kjer se komaj komu še kaj da delat, zakaj pa bi
Fajn bi bilo, da naši naročniki del in izvajalci pogledajo tudi koledarje sosednjih držav, predvsem pa da delajo v izmenah vsaj 18 ur, če že nočne ne delajo. Dan je dolg. Zastoji pa tudi. Gospodarska in okoljska škoda pa tudi… ...prikaži več večja z vsakim dnem zaprte AC. počasi bi lahko Dars začel računati tudi posredno škodo, ki jo povzroči.
To kar dela DARS pri izvozu Senožeče je preprosto norčevanje iz nas vseh in velika gospodarska ter ekološka škoda. Kdaj bo kdo od teh DARS/DEBILOV končno odgovarjal za nesposobnost in slabo planiranje del?
naši pametni načrtovalci avtocest so nas zamenjali s kakšno državo na koncu evrope, tipa portugalska, pa še ta ima tropasovnice v območjih večjih mest.
Precejkrat namesto primorske avtoceste uberem pot po stari magistralki. Cesta je lepa, prazna, na več odsekih se da peljati 100, po planinskih ridah pa je užitek sukati volan, posebno navzdol, ker je bližnjica skozi Planino enosmerna. Avtoceste so namenjen dolgim… ...prikaži več razdaljam, v Sloveniji pa je vse kratko.
večkrat sem že povedal oz. napisal, da bi lahko politiki kdaj pogledali letnico na koledarju (pa čeprav so nage babe na koledarju) in predvsem zemljevid evrope ... kje sploh smo? najbrž ne nekje na robu evrope, apakt še kako v… ...prikaži več centru ... torej lajtunga, pretočnost, ceste, še bolj pa železnice, avioni so prodani luzerju, še to povrh, jao, jao ... ja nič bašite se v vročini
Beri na Portalu+ kateremu domačemu luzerju so prodani avioni. (Mafiji!).
res ne vem od kod talajo nagrade in zasluge za narod, ker zasluge so tako negativne, da si odgovorni zaslužio res eno krepko kazen ... država lahko živi samo od javne poti, cestnina oz. vinjete nima veze ... kaj pa… ...prikaži več železice? pozabljeni svet? ali premalo provizij? ... zablojena država, kjer se komaj komu še kaj da delat, zakaj pa bi
Fajn bi bilo, da naši naročniki del in izvajalci pogledajo tudi koledarje sosednjih držav, predvsem pa da delajo v izmenah vsaj 18 ur, če že nočne ne delajo. Dan je dolg. Zastoji pa tudi. Gospodarska in okoljska škoda pa tudi… ...prikaži več večja z vsakim dnem zaprte AC. počasi bi lahko Dars začel računati tudi posredno škodo, ki jo povzroči.
morda pa je vse skupaj načrtno zajebavanje ljudstva ali aroganca brez primere...
To kar dela DARS pri izvozu Senožeče je preprosto norčevanje iz nas vseh in velika gospodarska ter ekološka škoda. Kdaj bo kdo od teh DARS/DEBILOV končno odgovarjal za nesposobnost in slabo planiranje del?
naši pametni načrtovalci avtocest so nas zamenjali s kakšno državo na koncu evrope, tipa portugalska, pa še ta ima tropasovnice v območjih večjih mest.
Precejkrat namesto primorske avtoceste uberem pot po stari magistralki. Cesta je lepa, prazna, na več odsekih se da peljati 100, po planinskih ridah pa je užitek sukati volan, posebno navzdol, ker je bližnjica skozi Planino enosmerna. Avtoceste so namenjen dolgim… ...prikaži več razdaljam, v Sloveniji pa je vse kratko.
potrebno bi bilo začeti omejevati promet skozi Karavanke, ne more 1/4 Evrope na1x navaliti čez Slovenijo....