Dokler bo elektrika v Evropi večinoma na premog, niti slučajno Ne mislim še bolj Onesnaževati Ozračja z temi električnimi onesnaževalci , ki pa so še dodatno Problematični z starimi odsluženimi baterijami !!! ! !!!
Avtomobili se bodo polnili z energijo sonca. Računalniki preko katerih čudaki pišejo neumnosti po spletu pa se bodo napajali z energijo premoga. Če torej prenehaš uporabljati računalnik boš prihranil kar nekaj t emisij CO2, kateri bi se sprostil iz pokurjenega premoga.
Oneh,a piše na teti katera se pusti pošlatat sam enkrat od kje prihaja?a das na jezik,kot smo vcasih baterije probali a so še za kaj ,al kako,daj razlozi ti to bistra glava nam z motno glavo ...
Seveda ,na električnih skirojih se bomo vozili,toliko bo še zneslo ,električni avto bodo pa samo za po mestu ,pa morda v službo,za vse ostalo bo pa bencinar
Napoveš lahko marsikaj. Če si dovolj vpliven, to nekdo celo vzame za dejstvo. Pri takem omrežju in hitrosti nadgradnje ni variante, da vse to nafilamo čez noč. Drugo: govori se o deležu novih vozil. Glede na cene in napovedi (avta… ...prikaži več pod 50k sploh ne bo več) bo itak novh vozil bistveno manj in bomo kupovali le še manj stara (vozni park se bo postaral)
npr iz zdaj nekaj ur ko se voziš v dalmacijo,bo potem trajalo cel dan ,ker nikoli ne bo električni zmogel brez polnjenja do tam ,polnenje pa traja zelo zelo dolgo,bencinarja pa natankaš in gas naprej.
Če damo vse + in - glede ekologije na stran. So upoštevali prihajajoče scenarije o višanju cen in ne-višanju plač? Ker tale odstotek je zeeeelo optimističen. Ali pa imajo mogoče podatke, da slovenska plača še vseeno ni tako nizka in… ...prikaži več si bo teh 15% z lahkoto privoščilo avto v vrednosti 40.000+€. Mogoče se bodo električni avti v prihodnjih letih le toliko pocenili, da bodo dosegljivi tudi povprečnemu državljanu, brez da bi se zapufal in jedel krompir in suh kruh.
V članku je govor, kakšen bo delež EV in ne koliko avtomobilov se bo prodalo. Če gledaš druge članke se bodo klasični avti zaradi emisijskih zahtev podražili za 3..5 k€ in se tako skoraj izenačili z cenami EV. Počasi se… ...prikaži več bo treba sprijazniti, da posest avta ni osnovna človekova pravica in da obstajajo tudi časovni najemi ali javni prevoz.
oneh in kako boš povečal delež prodanih EV, če ne s povečano prodajo le teh? In ja piše deleže prodanih. V vsakem primeru, tudi ob napovedanih podražitvah, bodo klasični avtomobili še vedno vsaj za polovico cenejši kot EV. Seveda je… ...prikaži več potrebno gledati primerljive razrede. Se pa strinjam z javnimi prevozi in pa časovnimi najemi, ampak trenutno razen LJ in MB, nekako ne morem biti optimističen glede realizacije le teh. Z drugimi besedami...neuporabno in neizvedljivo izven večjih mest.
Če se bo npr. 2035 prodal le en avtomobil in bo ta EV potem bo delež prodanih EV 100%. Cene baterij in s tem EV padajo, cene klasičnih avtov pa rastejo. Pred 10 leti so dobil soliden družinski avto za… ...prikaži več tam 15...18 k€, danes lahko o manj kot 25 k€ le sanjaš. Če k ceni avtomobila dodaš še razliko v stroških za gorivo in servisov je nakup EV že danes cenejši od klasičnega avta, še posebej če dnevno delaš 100+ km.
Oneh ,zakaj bi se moral podrediti nekim neunostim ,ki numajo ucunka razn da ti vec denarja ispulijo iz žepa...a da kupim oz.ce se odlocim da je bat.na posojo...pol nism kupo avto,ampak sposijen ...no goo tk da teh igric se lah greste sami
oneh...glede prvega dela se strinjam...ampak pred 10 leti si dobil marsikaj po 70%- trenutne cene. ;-) Glede stroškov...si ga pa konkretno pihnil mimo...sam delam 100+ kilometrov na dan in se mi EV nikakor ne splača, že sam najem!!! ja najem… ...prikaži več baterije, mi znese skoraj toliko kot je strošek dizla. Da pa bi mi razlika v ceni vzdrževanja in ostalih "bombončkov" se dejansko izničila, bi pa moral imeti avto v lasti vsaj 10 let. Govorim o primerljivem razredu trenutnemu vozilu.
Aja...pa stroški "tankanja" obeh vozil se tudi že počasi nagibajo v - EV. Če nisi naročen na xxy ponudnikov polnilnic (da, tudi to je potrebnoi všteti v ceno "goriva"), si pa že sedaj na slabšem od dizlašev in bencinarjev.
hm, zakaj pa švice ni zravenv tej tabeli, ali pa monaka ? mene zanima nekaj drugega.. a ste mogoče prašal šole a koga zanima delo servisiranja llektričnega avta ? že dames se mehanikom meša od elektronike in diagnosticiranja napak, kaj… ...prikaži več bo šele takrat ko bo vse električno. danes zamenjam žarnico, če crkne, kako pa je z led žarometi. zdej imaš en motor , potem boš imel 4. en crkne adijo avto. se kdo vpraša kolk je dela z popravilom altenatorja al pa štarterja ( elektrika ),
kolkje dons mehanikov ki zamenjajo batne obročke. in kolkje mehanikov ki zamenjajo diode na alterntorju ? in ko boste dobil super moderen el. motor ga pa razstavte in servisirajte. vam dam en predlog pejte na odpad pa mi prineste en… ...prikaži več električni aparat z motorjem. pa ga skupi raztavmo. da vidike kolk je industrija pripravljena reciklirat.
Gregec pri tvojem rednem posiljevanju s tvojo (pre)bujno domišljijo o električnih vozilih, bi bilo treba razširiti obzorja tudi izven (svojega) mesta, da bi bila vsaj približna realnosti. Slovenija ni dvomiljonsko mesto, ampak precej bolj razgibano naseljeno območje. O ekoloških pravljicah… ...prikaži več pa nima smisla, saj so vozila zadnja, kjer bi bilo treba začeti. Ob tem, da pri nas leta 2022 marsikje še vedno ne smeta laufati dva pralna stroja istočasno, je škoda razmišljati o polnjenju vedno in povsod.
Najem baterije..hm pol ne kupujes avta ampak najemas ...zavarovalnice bojo pa tk fejst kasirale ...ko bo kaj urezal pa bo ,niste vzdzevali .....ne priznamo najete baterije itd ...
Hm. Zanima me, kje se bodo v mestih, te kolarnice polnile in od kje vsa ta elektrika. Sanje nekoga, ki živi v oblakih. Cena, te električne ute, je astronomska. Kdo, od navadne raje, bo to lahko kupil?
Tudi tisti, ki si že lastijo e-avto imajo doma vsaj še enega diesla !!! Tudi če so e-avti po 10.000€ ali manj, bo to še dolgo samo drugi avto pri hiši in nikoli primarni glavni avto !!! Elektro avti ne… ...prikaži več bodo NIKOLI primarno vozilo v revnih državah kot je Slovenijastan !
Želite tudi tu napoved... OK! Kopirno od Matjaž Knapic. Fotko sem dodal jaz. Ukiniti vozila na fosilno gorivo, kakšna bedarija. Baterije ne proizvajajo električne energije - hranijo električno energijo, ki jo proizvajajo drugje, predvsem v elektrarnah na premog, uran, zemeljski… ...prikaži več plin ali dizelski generatorji.
Torej trditev, da je električni avto, vozilo brez emisij, ni resnična....ima izpuh v Šoštanju, Krškem, ... ali pa na neki "zeleni" strehi, prekriti z "zelenimi" ⁉ paneli..
Ker štirideset odstotkov električne energije, prihaja iz elektrarn na premog, je dejansko štirideset odstotkov električnih avtomobilov na cestah na premog. Ampak to še ni vse. Tisti, ki ste navdušeni nad električnimi avtomobili in zelenimi revolucijami, bi morali pobližje pogledati baterije,… ...prikaži več pa tudi vetrne turbine in sončne celice.
Tipična baterija električnega avtomobila tehta 500 kg. Vsebuje 12 kg litija, 25 kg niklja, 20 kg mangana, 13 kg kobalta, 90 kg bakra in 18 kg aluminija, jekla in plastike.
V notranjosti je več kot 6000 posameznih litij-ionskih celic.
Za izdelavo vsake baterije BEV je potrebno predelati 12.000 kg rude za litij, 14.000 kg rude za kobalt, 2.500 kg rude za nikelj in 12.000 kg rude za baker. Vse skupaj je potrebno izkopati in predelati 230.000 kg rudnin, to… ...prikaži večto je 10 kamionov rude... za baterijo. Glavna težava solarnih sistemov so kemikalije, ki se uporabljajo za pretvorbo silicija v obliko, ki se uporablja za plošče.
Za proizvodnjo zadostne količine čistega silicija ga je treba obdelati s solno kislino, žvepleno kislino, salpetično kislino, fluoridim vodikom,trikloretanom in acetonom. Poleg tega so potrebni galij, arzenid, bakrov indijev galijev dizelenid in kadmijev telurid, ki so prav tako zelo strupeni.Silikonski… ...prikaži veči prah predstavlja nevarnost za delavce, plošče pa ni mogoče reciklirati.
Zaradi tega vsa ta proizvodnja poteka nekje, kjer država ni v službi ljudi, ampak so ljudje v službi države in kjer je delovna sila podcenjena, sicer bi bili stroški preveliki, večina proizvodnje poteka v "Ljudski" republiki Kitajski...
Vetrne turbine so velik minus v smislu stroškov in trajno uničenega okolja - območja kjer stojijo. Vsaka veternica tehta 1700 ton in vsebuje 1300 ton betona, 300 ton jekla, 50 ton železa, 25 ton steklenih vlaken in kar nekaj redkih… ...prikaži večh zemelj ... neodim, praseodym in dys, ki jih zopet po zelo zdravju škodljivih postopkih pridobivajo skoraj izključno v "Ljudski" republiki Kitajski.
Vsaka od treh lopat tehta 40.000 kg in ima življenjsko dobo od 15 do 20 let, nato jih je treba zamenjati. Izrabljenih listov rotorja ne moremo reciklirati. Te tehnologije imajo morda svoje mesto, vendar nobena ne ustreza mitu o energiji brez emisij.
»Ozeleneti pridobivanje energije« se morda sliši kot ideal, toda če pogledate skrite in nepremišljene stroške realno in nepristransko, boste ugotovili, da »Going Green« naredi več škode zemeljskemu okolju, kot se zdi in je zaenkrat samo utopični ideal. Nisem apriori proti… ...prikaži več rudarjenju, električnim vozilom, vetrni ali sončni energiji. Samo povem tudi negativne vidike, ki pomagajo razumeti realnost situacije.
Samo ne na to električno sranje, bo več za nas ostalo, v 4 letih 200t km s prvim, 60t km z drugim in 40t s tretjim, za gorivo nič, servisi skoraj nič, brez okvar. Vi pa samo delati doživljensko za… ...prikaži več elektriko doma, ogrevanje in gorivo za avte pa samo da se kadi ter da zalagate uboge naftne šejke
Dokler bo elektrika v Evropi večinoma na premog, niti slučajno Ne mislim še bolj Onesnaževati Ozračja z temi električnimi onesnaževalci , ki pa so še dodatno Problematični z starimi odsluženimi baterijami !!! ! !!!
Avtomobili se bodo polnili z energijo sonca. Računalniki preko katerih čudaki pišejo neumnosti po spletu pa se bodo napajali z energijo premoga. Če torej prenehaš uporabljati računalnik boš prihranil kar nekaj t emisij CO2, kateri bi se sprostil iz pokurjenega premoga.
Oneh,a piše na teti katera se pusti pošlatat sam enkrat od kje prihaja?a das na jezik,kot smo vcasih baterije probali a so še za kaj ,al kako,daj razlozi ti to bistra glava nam z motno glavo ...
Na misel mi ne pride, da bi nabavil elektro sranje na kolesih, saj je trenutno to neuporabno in bojim se, da bo čez 10 let podobno?
Seveda ,na električnih skirojih se bomo vozili,toliko bo še zneslo ,električni avto bodo pa samo za po mestu ,pa morda v službo,za vse ostalo bo pa bencinar
Napoveš lahko marsikaj. Če si dovolj vpliven, to nekdo celo vzame za dejstvo. Pri takem omrežju in hitrosti nadgradnje ni variante, da vse to nafilamo čez noč. Drugo: govori se o deležu novih vozil. Glede na cene in napovedi (avta… ...prikaži več pod 50k sploh ne bo več) bo itak novh vozil bistveno manj in bomo kupovali le še manj stara (vozni park se bo postaral)
Spet oslarija brez primere ti električni avtomobili. Raziščite sami zakaj.
npr iz zdaj nekaj ur ko se voziš v dalmacijo,bo potem trajalo cel dan ,ker nikoli ne bo električni zmogel brez polnjenja do tam ,polnenje pa traja zelo zelo dolgo,bencinarja pa natankaš in gas naprej.
Če damo vse + in - glede ekologije na stran. So upoštevali prihajajoče scenarije o višanju cen in ne-višanju plač? Ker tale odstotek je zeeeelo optimističen. Ali pa imajo mogoče podatke, da slovenska plača še vseeno ni tako nizka in… ...prikaži več si bo teh 15% z lahkoto privoščilo avto v vrednosti 40.000+€. Mogoče se bodo električni avti v prihodnjih letih le toliko pocenili, da bodo dosegljivi tudi povprečnemu državljanu, brez da bi se zapufal in jedel krompir in suh kruh.
V članku je govor, kakšen bo delež EV in ne koliko avtomobilov se bo prodalo. Če gledaš druge članke se bodo klasični avti zaradi emisijskih zahtev podražili za 3..5 k€ in se tako skoraj izenačili z cenami EV. Počasi se… ...prikaži več bo treba sprijazniti, da posest avta ni osnovna človekova pravica in da obstajajo tudi časovni najemi ali javni prevoz.
oneh in kako boš povečal delež prodanih EV, če ne s povečano prodajo le teh? In ja piše deleže prodanih. V vsakem primeru, tudi ob napovedanih podražitvah, bodo klasični avtomobili še vedno vsaj za polovico cenejši kot EV. Seveda je… ...prikaži več potrebno gledati primerljive razrede. Se pa strinjam z javnimi prevozi in pa časovnimi najemi, ampak trenutno razen LJ in MB, nekako ne morem biti optimističen glede realizacije le teh. Z drugimi besedami...neuporabno in neizvedljivo izven večjih mest.
Če se bo npr. 2035 prodal le en avtomobil in bo ta EV potem bo delež prodanih EV 100%. Cene baterij in s tem EV padajo, cene klasičnih avtov pa rastejo. Pred 10 leti so dobil soliden družinski avto za… ...prikaži več tam 15...18 k€, danes lahko o manj kot 25 k€ le sanjaš. Če k ceni avtomobila dodaš še razliko v stroških za gorivo in servisov je nakup EV že danes cenejši od klasičnega avta, še posebej če dnevno delaš 100+ km.
Oneh ,zakaj bi se moral podrediti nekim neunostim ,ki numajo ucunka razn da ti vec denarja ispulijo iz žepa...a da kupim oz.ce se odlocim da je bat.na posojo...pol nism kupo avto,ampak sposijen ...no goo tk da teh igric se lah greste sami
oneh...glede prvega dela se strinjam...ampak pred 10 leti si dobil marsikaj po 70%- trenutne cene. ;-) Glede stroškov...si ga pa konkretno pihnil mimo...sam delam 100+ kilometrov na dan in se mi EV nikakor ne splača, že sam najem!!! ja najem… ...prikaži več baterije, mi znese skoraj toliko kot je strošek dizla. Da pa bi mi razlika v ceni vzdrževanja in ostalih "bombončkov" se dejansko izničila, bi pa moral imeti avto v lasti vsaj 10 let. Govorim o primerljivem razredu trenutnemu vozilu.
Aja...pa stroški "tankanja" obeh vozil se tudi že počasi nagibajo v - EV. Če nisi naročen na xxy ponudnikov polnilnic (da, tudi to je potrebnoi všteti v ceno "goriva"), si pa že sedaj na slabšem od dizlašev in bencinarjev.
hm, zakaj pa švice ni zravenv tej tabeli, ali pa monaka ? mene zanima nekaj drugega.. a ste mogoče prašal šole a koga zanima delo servisiranja llektričnega avta ? že dames se mehanikom meša od elektronike in diagnosticiranja napak, kaj… ...prikaži več bo šele takrat ko bo vse električno. danes zamenjam žarnico, če crkne, kako pa je z led žarometi. zdej imaš en motor , potem boš imel 4. en crkne adijo avto. se kdo vpraša kolk je dela z popravilom altenatorja al pa štarterja ( elektrika ),
kolkje dons mehanikov ki zamenjajo batne obročke. in kolkje mehanikov ki zamenjajo diode na alterntorju ? in ko boste dobil super moderen el. motor ga pa razstavte in servisirajte. vam dam en predlog pejte na odpad pa mi prineste en… ...prikaži več električni aparat z motorjem. pa ga skupi raztavmo. da vidike kolk je industrija pripravljena reciklirat.
Gregec pri tvojem rednem posiljevanju s tvojo (pre)bujno domišljijo o električnih vozilih, bi bilo treba razširiti obzorja tudi izven (svojega) mesta, da bi bila vsaj približna realnosti. Slovenija ni dvomiljonsko mesto, ampak precej bolj razgibano naseljeno območje. O ekoloških pravljicah… ...prikaži več pa nima smisla, saj so vozila zadnja, kjer bi bilo treba začeti. Ob tem, da pri nas leta 2022 marsikje še vedno ne smeta laufati dva pralna stroja istočasno, je škoda razmišljati o polnjenju vedno in povsod.
Najem baterije..hm pol ne kupujes avta ampak najemas ...zavarovalnice bojo pa tk fejst kasirale ...ko bo kaj urezal pa bo ,niste vzdzevali .....ne priznamo najete baterije itd ...
Hm. Zanima me, kje se bodo v mestih, te kolarnice polnile in od kje vsa ta elektrika. Sanje nekoga, ki živi v oblakih. Cena, te električne ute, je astronomska. Kdo, od navadne raje, bo to lahko kupil?
Tudi tisti, ki si že lastijo e-avto imajo doma vsaj še enega diesla !!! Tudi če so e-avti po 10.000€ ali manj, bo to še dolgo samo drugi avto pri hiši in nikoli primarni glavni avto !!! Elektro avti ne… ...prikaži več bodo NIKOLI primarno vozilo v revnih državah kot je Slovenijastan !
Želite tudi tu napoved... OK! Kopirno od Matjaž Knapic. Fotko sem dodal jaz. Ukiniti vozila na fosilno gorivo, kakšna bedarija. Baterije ne proizvajajo električne energije - hranijo električno energijo, ki jo proizvajajo drugje, predvsem v elektrarnah na premog, uran, zemeljski… ...prikaži več plin ali dizelski generatorji. Torej trditev, da je električni avto, vozilo brez emisij, ni resnična....ima izpuh v Šoštanju, Krškem, ... ali pa na neki "zeleni" strehi, prekriti z "zelenimi" ⁉ paneli..
Ker štirideset odstotkov električne energije, prihaja iz elektrarn na premog, je dejansko štirideset odstotkov električnih avtomobilov na cestah na premog. Ampak to še ni vse. Tisti, ki ste navdušeni nad električnimi avtomobili in zelenimi revolucijami, bi morali pobližje pogledati baterije,… ...prikaži več pa tudi vetrne turbine in sončne celice.
Tipična baterija električnega avtomobila tehta 500 kg. Vsebuje 12 kg litija, 25 kg niklja, 20 kg mangana, 13 kg kobalta, 90 kg bakra in 18 kg aluminija, jekla in plastike. V notranjosti je več kot 6000 posameznih litij-ionskih celic.
Za izdelavo vsake baterije BEV je potrebno predelati 12.000 kg rude za litij, 14.000 kg rude za kobalt, 2.500 kg rude za nikelj in 12.000 kg rude za baker. Vse skupaj je potrebno izkopati in predelati 230.000 kg rudnin, to… ...prikaži večto je 10 kamionov rude... za baterijo. Glavna težava solarnih sistemov so kemikalije, ki se uporabljajo za pretvorbo silicija v obliko, ki se uporablja za plošče.
Za proizvodnjo zadostne količine čistega silicija ga je treba obdelati s solno kislino, žvepleno kislino, salpetično kislino, fluoridim vodikom,trikloretanom in acetonom. Poleg tega so potrebni galij, arzenid, bakrov indijev galijev dizelenid in kadmijev telurid, ki so prav tako zelo strupeni.Silikonski… ...prikaži veči prah predstavlja nevarnost za delavce, plošče pa ni mogoče reciklirati.
Zaradi tega vsa ta proizvodnja poteka nekje, kjer država ni v službi ljudi, ampak so ljudje v službi države in kjer je delovna sila podcenjena, sicer bi bili stroški preveliki, večina proizvodnje poteka v "Ljudski" republiki Kitajski...
Vetrne turbine so velik minus v smislu stroškov in trajno uničenega okolja - območja kjer stojijo. Vsaka veternica tehta 1700 ton in vsebuje 1300 ton betona, 300 ton jekla, 50 ton železa, 25 ton steklenih vlaken in kar nekaj redkih… ...prikaži večh zemelj ... neodim, praseodym in dys, ki jih zopet po zelo zdravju škodljivih postopkih pridobivajo skoraj izključno v "Ljudski" republiki Kitajski.
Vsaka od treh lopat tehta 40.000 kg in ima življenjsko dobo od 15 do 20 let, nato jih je treba zamenjati. Izrabljenih listov rotorja ne moremo reciklirati. Te tehnologije imajo morda svoje mesto, vendar nobena ne ustreza mitu o energiji brez emisij.
»Ozeleneti pridobivanje energije« se morda sliši kot ideal, toda če pogledate skrite in nepremišljene stroške realno in nepristransko, boste ugotovili, da »Going Green« naredi več škode zemeljskemu okolju, kot se zdi in je zaenkrat samo utopični ideal. Nisem apriori proti… ...prikaži več rudarjenju, električnim vozilom, vetrni ali sončni energiji. Samo povem tudi negativne vidike, ki pomagajo razumeti realnost situacije.
TAKO KOT ZAENKRAT ŠE NI "ZASTONJ KOSILA", ZAENKRAT TUDI ŠE NI NA VOLJO DEJANSKO "ZELENE ENERGIJE"
To je to! Zlimajte si te stavke skupaj in NATANČNO preberite si to ZAPOMNITE!!!!!!
Bravo stručnjak, dizel pa izvira direkt v najčistejšem studencu pod bencinsko
Sanja svinja kukuruz...
Ljudje bodo komaj iz meseca v mesec shajal, pa bodo električne avtomobile kupovali,malo morgen?!!!
LOL-LOL-Loleki!
Narod še za preživetje skoraj nima in ne bo imel, kaj šele, da bi te drage električne kante kupovali za vozit.
Glavno da imajo za dizel, drage servise in okvare, samo da se kadi
Samo ne na to električno sranje, bo več za nas ostalo, v 4 letih 200t km s prvim, 60t km z drugim in 40t s tretjim, za gorivo nič, servisi skoraj nič, brez okvar. Vi pa samo delati doživljensko za… ...prikaži več elektriko doma, ogrevanje in gorivo za avte pa samo da se kadi ter da zalagate uboge naftne šejke
No. Slovenistan , lahko tudi zapustiš. Ne žali moje Slovenije, domovine, ene in edine.