Zanima me, kako si predstavljajo preusmeritev magistralnega prometa na neko vaško cesto. Brez kakršnihkoli semaforjev, slabo pregledno ... Cesta Medvode - Tacen skozi Pirniče niti slučajno ne prenese dvosmernega tovornega prometa. A se je kdo od teh stručkotov sploh peljal… ...prikaži več skozi? Kdo bo odgovarjal za morebitne žrtve. Otroci bodo hodili v šolo po magistralni cesti!
V banana državah imajo vsaj nekaj od tega - banane, pri nas pa dobiš prst v šupak in se lahko jeb....Sramota na sramoto.... do kdaj bomo še to tolerirali?!
Ti si retard. Denar ne gre za SŽ, ampak za obnavljanje železniške infrastrukture, ki je v še slabšem stanju kot ceste. Ko smo z državnim denarjem gradili avtoceste je bilo pa vse OK.
Stanje cestne infrastrukture je nemogoče opisati - v tako slabem stanju je. Žal za to (spet) ne bo odgovarjal nihče - pa bi lahko! Tisti, ki je podpisal dokument, po katerem se taksa za uporabo cest steka v železnice in… ...prikaži večn ne vrača v ceste!Avtoprevozniki pa tudi (vedno) izsiljujejo. V tej zgodbi ne razumem sledeče: Predrago je s tovornjakom prevoziti nekaj več km (npr. primer Medno - obvoz preko Vodic na AC), ni pa predrago stati v koloni (čas teče) in se po polžje pomikati (speljevanje na speljevanje - višja poraba goriva), da ne omenjam izpustov in onesnaževanja zraka za okoliške prebivalce... + da to potem velja za vse, tudi voznike osebnih vozil.Da ne bo pomote - država (beri znana imena in priimki) ki so zajeb*** situacijo JE KRIVA in JE ODGOVORNA za to stanje... a v dani situaciji bi (lahko) bil tudi (vedno izsiljevalski) Kliobasa s svojim tovornjakarskim cehom bolj razumen!
GREH je v nezakonitem prenosu (zaplembi) denarja iz naslova cestnih taks in prekanaliziranje le tega na železnice, kar je UNIKUM v svetu. To je sredi leta 2009 naredila Pahorjeva vlada in vse do danes, vmes sta se zamenjali dve, še… ...prikaži več nikomur od politike tudi na pamet ne pride, da se kriminalna zgodba zaključi in cestni denar vrne cestam. Gre za skoraj 300 milijonov evrov, da se razumemo. SŽ ( slovenske železnice) pa javnosti sporočajo, da delajo brez izgube in si delijo visoke plače, odpravnine, božičnice, regrese ipd. Njihovi sindikalisti imajo višje plače od predsednika vlade, ministrov ipd. Do kdaj nas bo izsiljevala ta ,,ajzenponarska,, svojat????
Zanima me, kako si predstavljajo preusmeritev magistralnega prometa na neko vaško cesto. Brez kakršnihkoli semaforjev, slabo pregledno ... Cesta Medvode - Tacen skozi Pirniče niti slučajno ne prenese dvosmernega tovornega prometa. A se je kdo od teh stručkotov sploh peljal… ...prikaži več skozi? Kdo bo odgovarjal za morebitne žrtve. Otroci bodo hodili v šolo po magistralni cesti!
Bananadržava...
V banana državah imajo vsaj nekaj od tega - banane, pri nas pa dobiš prst v šupak in se lahko jeb....Sramota na sramoto.... do kdaj bomo še to tolerirali?!
Ti si retard. Denar ne gre za SŽ, ampak za obnavljanje železniške infrastrukture, ki je v še slabšem stanju kot ceste. Ko smo z državnim denarjem gradili avtoceste je bilo pa vse OK.
Stanje cestne infrastrukture je nemogoče opisati - v tako slabem stanju je. Žal za to (spet) ne bo odgovarjal nihče - pa bi lahko! Tisti, ki je podpisal dokument, po katerem se taksa za uporabo cest steka v železnice in… ...prikaži večn ne vrača v ceste!Avtoprevozniki pa tudi (vedno) izsiljujejo. V tej zgodbi ne razumem sledeče: Predrago je s tovornjakom prevoziti nekaj več km (npr. primer Medno - obvoz preko Vodic na AC), ni pa predrago stati v koloni (čas teče) in se po polžje pomikati (speljevanje na speljevanje - višja poraba goriva), da ne omenjam izpustov in onesnaževanja zraka za okoliške prebivalce... + da to potem velja za vse, tudi voznike osebnih vozil.Da ne bo pomote - država (beri znana imena in priimki) ki so zajeb*** situacijo JE KRIVA in JE ODGOVORNA za to stanje... a v dani situaciji bi (lahko) bil tudi (vedno izsiljevalski) Kliobasa s svojim tovornjakarskim cehom bolj razumen!
GREH je v nezakonitem prenosu (zaplembi) denarja iz naslova cestnih taks in prekanaliziranje le tega na železnice, kar je UNIKUM v svetu. To je sredi leta 2009 naredila Pahorjeva vlada in vse do danes, vmes sta se zamenjali dve, še… ...prikaži več nikomur od politike tudi na pamet ne pride, da se kriminalna zgodba zaključi in cestni denar vrne cestam. Gre za skoraj 300 milijonov evrov, da se razumemo. SŽ ( slovenske železnice) pa javnosti sporočajo, da delajo brez izgube in si delijo visoke plače, odpravnine, božičnice, regrese ipd. Njihovi sindikalisti imajo višje plače od predsednika vlade, ministrov ipd. Do kdaj nas bo izsiljevala ta ,,ajzenponarska,, svojat????