To je prava pot razvoja. Tehnološki razvoj tehnologij in vodstvo tisti, ki prinaša napredek za uporabnike in je zato uspešnejša. Napredovanje od spodaj navzgor in ne po ukazu od zgoraj na dol. Da tehnologija določa razvoj in ne naracija politike.
Daj nehaj že nabijat. Kitajci znajo delati samo baterije in programsko opremo, ostalo je živ obup. Če ti misliš, da lahko nekdo osvoji vso tehnologijo okrog avtomobila čez noč se krepko motiš. Skoraj vsak dan gre kakšen kitajski proizvajalec avtomobilov… ...prikaži več v stečaj. Nemci so zamudili pri razvoju el. avtomobilov, tu so jih Kitajci deloma prehiteli. Jih pa Nemci tudi tu hitro dohajajo in prehitevajo.
Prava pot razvoja ni nafta in njeni derivati. Prava pot razvoja je edino elektrika . Problem je seveda v omrežju in seveda , to ni sprememba z danes na jutri , je dolgotrajen proces in da je to prava pot… ...prikaži več je že pred več kot 100 leti pokazal in dokazal Nikola Tesla.
Vse na elektriko zna bit hud udarec za širšo populacijo (vse pod kontrolo iz enega mesta). Nisem proti razvoju, a ne na tak način ("z glavo skozi zid") brez možnosti alternative.🤔
Partetičen članek promoviran od naftnih lobijev. Izkoristek motorja na notanje izgorevanje nikoli ni bil in ne bo boljši od cca 30%. Pomislite poraba goriva 5l/100km (se smatra za nizko) = 50kWh/100km (ker 1l dizla ali bencina je 10kWh). Normalen električen… ...prikaži večn avto troši 13kWh/100 ali 1.3l/100km. Torej je nekje 4x učinkovitejši (izkoristek energije je okrog 90%), ne greje in ne kadi. Ampak to ni dovolj da bi utišali take članke in dezinformacije.
Pridobivanje surovin, njihova predelava in izdelava samih baterij pa že preseže vse negativne vplive na nokolje. V celoti so tako električni avti še daleč od ICE vozil, potem pa so povsem odvisni iz kakšne elektrarne se napaja omrežje, ki jih… ...prikaži več polni. Zaenkrat jih čaka še dolg razvoj, da se postavijo vzporedno z običajnimi avti.
Malo bolje se informiraj, namreč za izdelavo ene baterije...od surovine
ki jo v tonah z bagri kopljejo in do konč̣nega produkta - porabijo enormne količine energije
Prosim s številkami na dan, torej koliko se porabi energije za pridelavo baterije? Koliko energije se porabi za pridelavo nafte in bencina iz surove nafte? Za izdelavo baterije LFP kapacitete 50kwh se porabi cca 7500kwh energije. Ta potem vsakič zadošča… ...prikaži več za doseg 400km. Za 50l dizla (proizvodnja) se porabi 650kWh. Torej v cca desetih tankih smo energetsko na ničli.
Ima kdo kakšne druge številke, da informira, nisem ekspert..
BMW zna narediti odličen motor,kar se tiče porabe ,nimajo pojma,dimnost pa še manj,tu jih scat pelje Renault.Sami sploh ne komentirajo zakaj,ker so naduti do amena,pa jim zdaj novi zakoni delajo preglavice.Vse kar mora danes avto imeti vezi čistoče in porabe… ...prikaži veče je Renault na mestu.Še pri formula 1 jih skoraj ne dosegajo.
NickMason, se vidi da nikoli nisi vozil nemškega vrhunskega avtomobila. Reno je že večkrat poskusil z prestižnimi avtomobili, vselej je pogorel. Tam kjer se Renoji končajo, se BMW-ji, Mercedesi, Audiji in da o Porscheju sploh ne govorim, začnejo. Ne piši… ...prikaži več takšnih bedarij, ker si že kar smešen. Reno v svoje novejše, najdražje avtomobile vgrajuje 3 celinderski klopotec s 1200 kubikov, ki so primerni največ za kakšen Clio.
Jernej,ne vtikaj se v moje komentarje ,kar naprej zgago delaš,ti imaš pamet orangutana,to se vidi po vseh komentarjih nazaj in edino opica vzstraja ,zakaj je tako,ker je opica.Tvoji komentarji ne zaležejo čisto nič in naj ti bo to zadnja butasta… ...prikaži več opazka.Ni ti dovolj komentirat,ampak tebi je dolgčas in stalno iščeš dlako v jajcu.
NickMason, na takšne nebuloze, kot jih ti pišeš bom repliciral, pa če se ti na trepalnice postaviš. Pišeš neke bedarije, če pojma nimaš. Delaš si norca iz znamk, ki jih lahko gledaš samo od daleč. V življenju sem že naletel… ...prikaži več na kar nekaj podobnih tipov kot si ti. Dokler si BMW ne more kupiti, ga samo kritizira. Ko mu pa sekira v med pade, pa najprej po BMW-ja in potem se norčuje iz znamk, ki jih je prej vozil. BMW je namenjen enim, Renault pa drugim kupcem in ne pametuj z prazno glavo.
Glede znamk in kakovosti motorjev je ugledni mercedesov strokovnjak povedal že leta nazaj, da avtomobili pod 50-60k so sestavljeni iz komponent iz vseh "vetrov". Nad temi ciframi pa lahko začnemo govoriti o kvaliteti znamk. Večini pa te znamke vzbujajo le lažni ego.🤔
To je prava pot razvoja. Tehnološki razvoj tehnologij in vodstvo tisti, ki prinaša napredek za uporabnike in je zato uspešnejša. Napredovanje od spodaj navzgor in ne po ukazu od zgoraj na dol. Da tehnologija določa razvoj in ne naracija politike.
Za Nemce postaja vse, misija nemogoče. Japonci in Kitajci so jim odvzeli primat inovativnosti motorjev.
Daj nehaj že nabijat. Kitajci znajo delati samo baterije in programsko opremo, ostalo je živ obup. Če ti misliš, da lahko nekdo osvoji vso tehnologijo okrog avtomobila čez noč se krepko motiš. Skoraj vsak dan gre kakšen kitajski proizvajalec avtomobilov… ...prikaži več v stečaj. Nemci so zamudili pri razvoju el. avtomobilov, tu so jih Kitajci deloma prehiteli. Jih pa Nemci tudi tu hitro dohajajo in prehitevajo.
Ma, to so že Japonci naredili pred desetletji. So pa ugotovili, da je enostavno predrag....
Prava pot razvoja ni nafta in njeni derivati. Prava pot razvoja je edino elektrika . Problem je seveda v omrežju in seveda , to ni sprememba z danes na jutri , je dolgotrajen proces in da je to prava pot… ...prikaži več je že pred več kot 100 leti pokazal in dokazal Nikola Tesla.
Lahko da. A danes je še zelo oddaljena. zato ukinjanje ICE po ukazu ni prava pot. Kar je dobrega naj ostane, ker pa ni, se mora še razviti.
Vse na elektriko zna bit hud udarec za širšo populacijo (vse pod kontrolo iz enega mesta). Nisem proti razvoju, a ne na tak način ("z glavo skozi zid") brez možnosti alternative.🤔
Partetičen članek promoviran od naftnih lobijev. Izkoristek motorja na notanje izgorevanje nikoli ni bil in ne bo boljši od cca 30%. Pomislite poraba goriva 5l/100km (se smatra za nizko) = 50kWh/100km (ker 1l dizla ali bencina je 10kWh). Normalen električen… ...prikaži večn avto troši 13kWh/100 ali 1.3l/100km. Torej je nekje 4x učinkovitejši (izkoristek energije je okrog 90%), ne greje in ne kadi. Ampak to ni dovolj da bi utišali take članke in dezinformacije.
Pridobivanje surovin, njihova predelava in izdelava samih baterij pa že preseže vse negativne vplive na nokolje. V celoti so tako električni avti še daleč od ICE vozil, potem pa so povsem odvisni iz kakšne elektrarne se napaja omrežje, ki jih… ...prikaži več polni. Zaenkrat jih čaka še dolg razvoj, da se postavijo vzporedno z običajnimi avti.
Malo bolje se informiraj, namreč za izdelavo ene baterije...od surovine ki jo v tonah z bagri kopljejo in do konč̣nega produkta - porabijo enormne količine energije
Prosim s številkami na dan, torej koliko se porabi energije za pridelavo baterije? Koliko energije se porabi za pridelavo nafte in bencina iz surove nafte? Za izdelavo baterije LFP kapacitete 50kwh se porabi cca 7500kwh energije. Ta potem vsakič zadošča… ...prikaži več za doseg 400km. Za 50l dizla (proizvodnja) se porabi 650kWh. Torej v cca desetih tankih smo energetsko na ničli. Ima kdo kakšne druge številke, da informira, nisem ekspert..
BMW zna narediti odličen motor,kar se tiče porabe ,nimajo pojma,dimnost pa še manj,tu jih scat pelje Renault.Sami sploh ne komentirajo zakaj,ker so naduti do amena,pa jim zdaj novi zakoni delajo preglavice.Vse kar mora danes avto imeti vezi čistoče in porabe… ...prikaži veče je Renault na mestu.Še pri formula 1 jih skoraj ne dosegajo.
NickMason, se vidi da nikoli nisi vozil nemškega vrhunskega avtomobila. Reno je že večkrat poskusil z prestižnimi avtomobili, vselej je pogorel. Tam kjer se Renoji končajo, se BMW-ji, Mercedesi, Audiji in da o Porscheju sploh ne govorim, začnejo. Ne piši… ...prikaži več takšnih bedarij, ker si že kar smešen. Reno v svoje novejše, najdražje avtomobile vgrajuje 3 celinderski klopotec s 1200 kubikov, ki so primerni največ za kakšen Clio.
Jernej,ne vtikaj se v moje komentarje ,kar naprej zgago delaš,ti imaš pamet orangutana,to se vidi po vseh komentarjih nazaj in edino opica vzstraja ,zakaj je tako,ker je opica.Tvoji komentarji ne zaležejo čisto nič in naj ti bo to zadnja butasta… ...prikaži več opazka.Ni ti dovolj komentirat,ampak tebi je dolgčas in stalno iščeš dlako v jajcu.
NickMason, na takšne nebuloze, kot jih ti pišeš bom repliciral, pa če se ti na trepalnice postaviš. Pišeš neke bedarije, če pojma nimaš. Delaš si norca iz znamk, ki jih lahko gledaš samo od daleč. V življenju sem že naletel… ...prikaži več na kar nekaj podobnih tipov kot si ti. Dokler si BMW ne more kupiti, ga samo kritizira. Ko mu pa sekira v med pade, pa najprej po BMW-ja in potem se norčuje iz znamk, ki jih je prej vozil. BMW je namenjen enim, Renault pa drugim kupcem in ne pametuj z prazno glavo.
Glede znamk in kakovosti motorjev je ugledni mercedesov strokovnjak povedal že leta nazaj, da avtomobili pod 50-60k so sestavljeni iz komponent iz vseh "vetrov". Nad temi ciframi pa lahko začnemo govoriti o kvaliteti znamk. Večini pa te znamke vzbujajo le lažni ego.🤔