Vsekakor ne vpliva na varnost, če so zavore pregrete (tudi do požara lahko pride v zelo ekstremnih primerih), pa da vozilo ni vodljivo v primeru aquaplaninga. No pa saj to nima vpliva na nič, kaj čmo. In s… ...prikaži več s takimi sem na cesti, zato pa ni čudno, ko se mi je prej prinesel en clio po nasprotnem pasu. Pa kaj bi, saj to ni pomebno.
Če se voziš po divjinah Avstralije, kjer srečaš le tu pa tam kakšno vozilo, bi mogoče še šlo. Ampak, saj menda ne verjameš pravljici, da v Avstraliji v nekaj urah dobiš vozniško dovoljenje???
Še prelahki so testi. Zanima me le, kako se lahko v enem tednu vse to naučijo na tečaju... AVP namreč meni, da je dovolj en teden za vse to se naučit na tečaju. Glejte kakšno je na cestah. Morali bi… ...prikaži več jih vsaj 10 ur po izpitu še učiti na cesti. Pridobivanje prakse...
Pogojno tudi stanje vozišča vpliva na reakcijski čas.Slednji je namreč odvisen od psihofizičnega stanja voznika. Na to stanje pa pogosto vpliva prav zanič vozišče.
Da, z dolgimi! Še eden tak, ki ga je strah prižgati dolge luči, če ni nasprotnega prometa.Pa še nekaj. Bolje zaslepljen pešec, kot povožen pešec. zato uporabljaj dolge luči!
A se to tipi iz AVP samo malo hecajo, ali gre celo za rahlo norčevanje iz folka-kandidatov?Mislim na skrajno življensko pomembna vprašanja iz zgornjega članka: katere so glavne naloge električnih varovalk in kako pravilno ravnate pri ogrevanju hladnega motorja?
Ja, v Sydneyu in Melbournu le tu pa tam srečaš kakšno vozilo. Bravo. Da, v nekaj urah dobijo dovoljenje za vožnjo in potem vozijo v prometu s starši. Ni nobene potrebe, da ljudem zapraviš tisoč evrov.
Se strinjam, totalno neživljensko vprašanje. Potem pa tip da namesto 10A 30A varovalko, pozabi naredi kratek stik, pa kliče gasilce, da mu pogasijo avto.
clovek bi pomislil da je slovenček prisiljen biti neumen, da se s to avto šolo ukvarja ure in ure, tedne in tedne, na teorijah padajo kot keglji, praktičnega dela potrebuješ vsaj 30 ur (no, itak potem nisi za na cesto,… ...prikaži več a vseeno) Avstralci vse to opravijo v nekaj urah, nesreč pa manj., Kje je vzrok temu?
Kretenčino kretenska ! Dolge luči se uoporabljajo tudi zato , da vidiš čim več ceste pred seboj , da DRUGI vidijo tvojo svetlobo kar pomeni, da jim pihajaš nasproti in da tisti za teboj lahko takšnega kretena kot si ti prehitijo !
Vsekakor ne vpliva na varnost, če so zavore pregrete (tudi do požara lahko pride v zelo ekstremnih primerih), pa da vozilo ni vodljivo v primeru aquaplaninga. No pa saj to nima vpliva na nič, kaj čmo. In s… ...prikaži več s takimi sem na cesti, zato pa ni čudno, ko se mi je prej prinesel en clio po nasprotnem pasu. Pa kaj bi, saj to ni pomebno.
Joj kako so naporni tile prometniki z njihovimi umotvori. Težko brati.
Ma dajte jih vprašat ,kje je stikalo za blinker ? Seveda ne gre, saj je telefon vedno v levi roki ,tako da je nedosegljiv .
Si eden tistih, ki ne obvlada cestnoprometnih predpisov?
Če se voziš po divjinah Avstralije, kjer srečaš le tu pa tam kakšno vozilo, bi mogoče še šlo. Ampak, saj menda ne verjameš pravljici, da v Avstraliji v nekaj urah dobiš vozniško dovoljenje???
prav gotovo si zadel Janez 53. Je to tvoj skrajni domet?
pa ne si pozabit plusa dat, ko kaj tipkneš. Revež.
Še prelahki so testi. Zanima me le, kako se lahko v enem tednu vse to naučijo na tečaju... AVP namreč meni, da je dovolj en teden za vse to se naučit na tečaju. Glejte kakšno je na cestah. Morali bi… ...prikaži več jih vsaj 10 ur po izpitu še učiti na cesti. Pridobivanje prakse...
Pogojno tudi stanje vozišča vpliva na reakcijski čas.Slednji je namreč odvisen od psihofizičnega stanja voznika. Na to stanje pa pogosto vpliva prav zanič vozišče.
Ponoci se vozi praviloma z dolgimi? WTF?
Od cestno-prometnih predpisih imajo pri nas ljudje največ znanja v razdelku "kako se telefonira".
Da, z dolgimi! Še eden tak, ki ga je strah prižgati dolge luči, če ni nasprotnega prometa.Pa še nekaj. Bolje zaslepljen pešec, kot povožen pešec. zato uporabljaj dolge luči!
A se to tipi iz AVP samo malo hecajo, ali gre celo za rahlo norčevanje iz folka-kandidatov?Mislim na skrajno življensko pomembna vprašanja iz zgornjega članka: katere so glavne naloge električnih varovalk in kako pravilno ravnate pri ogrevanju hladnega motorja?
Ja, v Sydneyu in Melbournu le tu pa tam srečaš kakšno vozilo. Bravo. Da, v nekaj urah dobijo dovoljenje za vožnjo in potem vozijo v prometu s starši. Ni nobene potrebe, da ljudem zapraviš tisoč evrov.
Zgornja vprašanja so za prometnega udeleženca popolnoma nepomembna, saj v ničemer ne vplivajo na prometno varnost.
Se strinjam, totalno neživljensko vprašanje. Potem pa tip da namesto 10A 30A varovalko, pozabi naredi kratek stik, pa kliče gasilce, da mu pogasijo avto.
clovek bi pomislil da je slovenček prisiljen biti neumen, da se s to avto šolo ukvarja ure in ure, tedne in tedne, na teorijah padajo kot keglji, praktičnega dela potrebuješ vsaj 30 ur (no, itak potem nisi za na cesto,… ...prikaži več a vseeno) Avstralci vse to opravijo v nekaj urah, nesreč pa manj., Kje je vzrok temu?
Kretenčino kretenska ! Dolge luči se uoporabljajo tudi zato , da vidiš čim več ceste pred seboj , da DRUGI vidijo tvojo svetlobo kar pomeni, da jim pihajaš nasproti in da tisti za teboj lahko takšnega kretena kot si ti prehitijo !