Končno en nov model, ki ni spet večji od prejšnjega. To povečevanje modelov je šlo preko vseh meja. Današnji Clio je večji od kakšnega starega megana...
Točka 5 ni razlog za nakup. Pri downsizingu motorjev se je pojavila težava s pregrevanjem in nenadzarovanim vžigom v batih, ki so jo rešili tako, da je mešanica goriva bolj bogata s bencinom. Torej, da ne pride do težav zaradi… ...prikaži več pregrevanja, se doda bencin. Zato je poraba tako velika. Tak avto rabi 1.6 mašino brez turbota, 4 cilindre, 110 km
Prvi Renault pri hiši nam je naredil veselje ko smo ga pripeljali domov. Sreča žal ni trajala dolgo. Tesnilo na glavi, katalizator, rja, senzorji motorja.... žarnice po tekočem traku servisi
pod kritiko.
Vsem kupcem želim veliko sreče. Pri nas je drugi ne bo!!!
clio 5 se bo proizvajal v samo dveh tovarnah in sicer v REVOZ-u in turški bursi tako da ta podatek , da se bo proizvajal v treh tovarnah ne drži
Poraba je velika glede na tako majhen avto.
Končno en nov model, ki ni spet večji od prejšnjega. To povečevanje modelov je šlo preko vseh meja. Današnji Clio je večji od kakšnega starega megana...
Točka 5 ni razlog za nakup. Pri downsizingu motorjev se je pojavila težava s pregrevanjem in nenadzarovanim vžigom v batih, ki so jo rešili tako, da je mešanica goriva bolj bogata s bencinom. Torej, da ne pride do težav zaradi… ...prikaži več pregrevanja, se doda bencin. Zato je poraba tako velika. Tak avto rabi 1.6 mašino brez turbota, 4 cilindre, 110 km
Enkrat Renault,nikdar več Renault,hvala za taka jajca..5prestav??Katerega leta smo..?
Prvi Renault pri hiši nam je naredil veselje ko smo ga pripeljali domov. Sreča žal ni trajala dolgo. Tesnilo na glavi, katalizator, rja, senzorji motorja.... žarnice po tekočem traku servisi pod kritiko. Vsem kupcem želim veliko sreče. Pri nas je drugi ne bo!!!