Tiste predelave bi vsekakor prepovedal, ker so neokusne. Potem pa imaš cliota, ki zgleda kot raketa, glasen je kot raketa, gre pa nikamor. Da pa bi morali proizvajalci delati tihe športne avte je pa bedarija. Avto mora od sebe dati zvok.
Drugače je pa žalostno kam gre človeštvo. Z vsemi temi omejitvami, smo vedno bolj nesvobodni. Vse kar delaš je že skoraj prepovedano. Samo zato, da se eni lahko gredo zeleno politiko. Toda od tega nimamo nič, razen nenehna omejevanja.
Kaj pa tiste tovarne (večino prodane tujcem),ki skoraj v središčih mest 24 ur dnevno ,365 dni na leto povzročajo prekomerne hrupe,pa razne inštitucije pooblaščene za ugotavljanje in meritve nikdar ne zaznajo presežene vrednosti.....
no tukaj se vidi, da uradniki so plačani od števila zakonov, ne pa od njigove kvalitete. električni avti so neslišni , razen kotalnega hrupa koles. torej čez 5 let ko bodo obvezni el. avti se bo sprejel zakon o 68… ...prikaži več dB hrupu. danes v ele. avte vgrajujeo zvočnike, ki simulurajo hrup motorja, zato da drugi uporabniki (predvsem pešci ) zaznajo prihajajoče vozilo. je pa tako, kros motorji na cesti brez glušnika, pa naj preplačani policaji objavijo, koliko so jih do sedaj oglobili.
Mene zakoni ne zanimajo preveliko basanje žepov z denarjem (politika in policija in it'd. Moral bi pustiti db glasnost pri 80db in uveljaviti hibride oz plugin hibride ki uporabljajo za gorivo vodik.
Še večji problem so motoristi s preglasnimi motorji.
Kaj pa nabijanje zvonov ob vikendih?
Baje da je to glasba :)
Tiste predelave bi vsekakor prepovedal, ker so neokusne. Potem pa imaš cliota, ki zgleda kot raketa, glasen je kot raketa, gre pa nikamor. Da pa bi morali proizvajalci delati tihe športne avte je pa bedarija. Avto mora od sebe dati zvok.
Drugače je pa žalostno kam gre človeštvo. Z vsemi temi omejitvami, smo vedno bolj nesvobodni. Vse kar delaš je že skoraj prepovedano. Samo zato, da se eni lahko gredo zeleno politiko. Toda od tega nimamo nič, razen nenehna omejevanja.
največ decibelov da janšev twiter ....
Kaj pa tiste tovarne (večino prodane tujcem),ki skoraj v središčih mest 24 ur dnevno ,365 dni na leto povzročajo prekomerne hrupe,pa razne inštitucije pooblaščene za ugotavljanje in meritve nikdar ne zaznajo presežene vrednosti.....
Še večji problem so motoristi.
no tukaj se vidi, da uradniki so plačani od števila zakonov, ne pa od njigove kvalitete. električni avti so neslišni , razen kotalnega hrupa koles. torej čez 5 let ko bodo obvezni el. avti se bo sprejel zakon o 68… ...prikaži več dB hrupu. danes v ele. avte vgrajujeo zvočnike, ki simulurajo hrup motorja, zato da drugi uporabniki (predvsem pešci ) zaznajo prihajajoče vozilo. je pa tako, kros motorji na cesti brez glušnika, pa naj preplačani policaji objavijo, koliko so jih do sedaj oglobili.
Mene zakoni ne zanimajo preveliko basanje žepov z denarjem (politika in policija in it'd. Moral bi pustiti db glasnost pri 80db in uveljaviti hibride oz plugin hibride ki uporabljajo za gorivo vodik.
a to v Sloveniji velja??