Avto
43460 ogledov

Naš avtocestni viadukt bo treba podreti in zgraditi na novo

Komentarjev 13
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Laznivi 07:43 11.avgust 2019.

    Ce se danes odlocijo za novogradnjo bo trajalo najmanj 15 let do zacetka uporabe. Preden se zadovolji vse mafijske apetite bo spet trajalo 10 let do zacetka. Razen ce se ze v startu odlocimo da ga damo graditi avstricem.

  • Lavdan 08:01 11.avgust 2019.

    Širjenje obstoječega nima nobenega smisla. Ljubljana rabi nov obroč po katerem se bo odvijal tranzitni promet.

    • zdrej 10:36 12.avgust 2019.

      Ljubljana rabi boljše urejen javni promet in boljšo ponudbo sposoje vozil. Država pa rabi decentralizacijo, ki bo posledično zmanjšala prometno obremenitev obroča.

  • matermila 07:46 11.avgust 2019.

    Svetovni rekorderji so,ni kaj.Potrebujejo 5 do 8 let,da pogruntajo,kje naj bi potekala trasa novega objekta.Se ni za čudit,zakaj preplačamo vse,kar zgradimo.Pa kaj v tej državi v JU sploh kdo kaj dela?

  • joze127 09:36 11.avgust 2019.

    Viadukt Ravbar komanda ne bo nikoli dobro urejen, ker nima armaturo potencialno povezano. To ve vsak nedonošenček v tehniki. Da pa poteka vzporedno s Slovenskimi železnicami, ki z enosmernim napajanjem pav vzpodbujajo razpad armature je sicer malo težje razumeti gradbenikom, ...prikaži več, ker ne razumejo, da postavitev gradbenega objekta ni problem v kubikih betona, ampak je to vprašanje sinergijskih znanj, ki jih človek - projektant lahko prepozna če vidi čez oporni zid najmanjše višine 9 m .

  • Kmodri 16:41 11.avgust 2019.

    Resnica boli, dejstva še bolj. Zato je treba brisati komentarje, kajne?

  • a04fcc1478065fdf1a95135fefb1e4e18500f9f6 17:32 11.avgust 2019.

    Če zdajle podrejo viadukt in splanirajo predimenzioniranje, kot bi bilo potrebno čez 10 let, bo takrat, ko ga bodo zgradili ravno za 10% premajhen - oziroma bo 10 let prepozno zgrajen, zato bo že premajhen. :P

  • bojovi 19:38 11.avgust 2019.

    V Sloveniji bodo nekaj gradili? Kako če pa vse pokradejo, za te zadeve je potrebno veliko denarja, aja saj res, bodo pa kar davke dvignili, pa bo. 30% davek prihaja, primite se za denarnice.

  • joze127 09:39 11.avgust 2019.

    Krivda za razpad je na strani Slovenskih železnic, ker imajo enosmerno napajanje. Takih problemov je po Sloveniji nešteto, ampak zapriseženi odgovorni projektant iz zasebnega projektivnega podjetja SŽ d.d., ki so "ukradli patronatsvo s posvečenim lastninjenjem tega ne razume in ne ...prikaži več bo razumel, saj mu njegov lastnik Dušen Zajc skrbno stoji ob strani in skupaj zavlačujeta razvoj železnic. Ob strani mu stoji DRSI in Ministrstvo za infrastrukturo. Pa PIKA.

  • Kmodri 11:07 11.avgust 2019.

    Seveda, bomo letali po zraku, ko ne bo več viaduktov.

  • mph 09:53 11.avgust 2019.

    Kaj ne govorijo, da bomo kmalu z vozili letali po zraku. :-)

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.