Ce se danes odlocijo za novogradnjo bo trajalo najmanj 15 let do zacetka uporabe. Preden se zadovolji vse mafijske apetite bo spet trajalo 10 let do zacetka. Razen ce se ze v startu odlocimo da ga damo graditi avstricem.
Ljubljana rabi boljše urejen javni promet in boljšo ponudbo sposoje vozil. Država pa rabi decentralizacijo, ki bo posledično zmanjšala prometno obremenitev obroča.
Svetovni rekorderji so,ni kaj.Potrebujejo 5 do 8 let,da pogruntajo,kje naj bi potekala trasa novega objekta.Se ni za čudit,zakaj preplačamo vse,kar zgradimo.Pa kaj v tej državi v JU sploh kdo kaj dela?
Viadukt Ravbar komanda ne bo nikoli dobro urejen, ker nima armaturo potencialno povezano. To ve vsak nedonošenček v tehniki. Da pa poteka vzporedno s Slovenskimi železnicami, ki z enosmernim napajanjem pav vzpodbujajo razpad armature je sicer malo težje razumeti gradbenikom,… ...prikaži več, ker ne razumejo, da postavitev gradbenega objekta ni problem v kubikih betona, ampak je to vprašanje sinergijskih znanj, ki jih človek - projektant lahko prepozna če vidi čez oporni zid najmanjše višine 9 m .
Če zdajle podrejo viadukt in splanirajo predimenzioniranje, kot bi bilo potrebno čez 10 let, bo takrat, ko ga bodo zgradili ravno za 10% premajhen - oziroma bo 10 let prepozno zgrajen, zato bo že premajhen. :P
V Sloveniji bodo nekaj gradili? Kako če pa vse pokradejo, za te zadeve je potrebno veliko denarja, aja saj res, bodo pa kar davke dvignili, pa bo. 30% davek prihaja, primite se za denarnice.
Krivda za razpad je na strani Slovenskih železnic, ker imajo enosmerno napajanje. Takih problemov je po Sloveniji nešteto, ampak zapriseženi odgovorni projektant iz zasebnega projektivnega podjetja SŽ d.d., ki so "ukradli patronatsvo s posvečenim lastninjenjem tega ne razume in ne… ...prikaži več bo razumel, saj mu njegov lastnik Dušen Zajc skrbno stoji ob strani in skupaj zavlačujeta razvoj železnic.
Ob strani mu stoji DRSI in Ministrstvo za infrastrukturo. Pa PIKA.
Ce se danes odlocijo za novogradnjo bo trajalo najmanj 15 let do zacetka uporabe. Preden se zadovolji vse mafijske apetite bo spet trajalo 10 let do zacetka. Razen ce se ze v startu odlocimo da ga damo graditi avstricem.
Širjenje obstoječega nima nobenega smisla. Ljubljana rabi nov obroč po katerem se bo odvijal tranzitni promet.
Ljubljana rabi boljše urejen javni promet in boljšo ponudbo sposoje vozil. Država pa rabi decentralizacijo, ki bo posledično zmanjšala prometno obremenitev obroča.
Svetovni rekorderji so,ni kaj.Potrebujejo 5 do 8 let,da pogruntajo,kje naj bi potekala trasa novega objekta.Se ni za čudit,zakaj preplačamo vse,kar zgradimo.Pa kaj v tej državi v JU sploh kdo kaj dela?
Če bi blo to v JU, bi blo že davno vse posodobljeno, ker se ne bi rabli 30 let pregovarjat, kolko bo kermu v žep padlo.
Viadukt Ravbar komanda ne bo nikoli dobro urejen, ker nima armaturo potencialno povezano. To ve vsak nedonošenček v tehniki. Da pa poteka vzporedno s Slovenskimi železnicami, ki z enosmernim napajanjem pav vzpodbujajo razpad armature je sicer malo težje razumeti gradbenikom,… ...prikaži več, ker ne razumejo, da postavitev gradbenega objekta ni problem v kubikih betona, ampak je to vprašanje sinergijskih znanj, ki jih človek - projektant lahko prepozna če vidi čez oporni zid najmanjše višine 9 m .
Resnica boli, dejstva še bolj. Zato je treba brisati komentarje, kajne?
Če zdajle podrejo viadukt in splanirajo predimenzioniranje, kot bi bilo potrebno čez 10 let, bo takrat, ko ga bodo zgradili ravno za 10% premajhen - oziroma bo 10 let prepozno zgrajen, zato bo že premajhen. :P
V Sloveniji bodo nekaj gradili? Kako če pa vse pokradejo, za te zadeve je potrebno veliko denarja, aja saj res, bodo pa kar davke dvignili, pa bo. 30% davek prihaja, primite se za denarnice.
Krivda za razpad je na strani Slovenskih železnic, ker imajo enosmerno napajanje. Takih problemov je po Sloveniji nešteto, ampak zapriseženi odgovorni projektant iz zasebnega projektivnega podjetja SŽ d.d., ki so "ukradli patronatsvo s posvečenim lastninjenjem tega ne razume in ne… ...prikaži več bo razumel, saj mu njegov lastnik Dušen Zajc skrbno stoji ob strani in skupaj zavlačujeta razvoj železnic. Ob strani mu stoji DRSI in Ministrstvo za infrastrukturo. Pa PIKA.
Seveda, bomo letali po zraku, ko ne bo več viaduktov.
Kaj ne govorijo, da bomo kmalu z vozili letali po zraku. :-)