No, kam tako hiteti. Počasi ... Pričakujem civilno iniciativo, ki bo nasprotovala zaradi spremenjenih vplivov na okolje. In to ne samo eno. Potem bo prišel na vrsto ARSO, potem pritožbe neizbranih izvajalcev in proti letu 2030 bo to verjetno že narejeno.
Spet naslov čisto v skladu s praznimi glavami vas, "novinarjev", kajne? Naslov bombastičen, vsebina pa, kot ponavadi čisto drugačna: delati bodo začeli šele teoretično konec 2021, b:)praktično pa leta 2030, ker bo vmes miljon pritožb.
Ravno obratno. Niše so veliko varnejše, saj ne omogočajo vožnje po njih. Po odstavnem pasu lahko voziš (namenoma ali nenamenoma) in s tem povzročiš nesrečo, medtem ko so niše umaknjene navznoter. S tem je nenameren nalet nekoga, ki je recimo… ...prikaži večo zaspal za volanom in ga počaaasi vleče v desno v večji meri onemogočen.
Optimalno je odstavni pas + niša. Tako so denimo naredili Italijani nov odsek od Gorice. Dejstvo pa je, da če to naredijo, je treba na novo zgraditi vse premostitvene objekte. Praktično cesto na novo.
Snežinko. Niše ne bodo nič pomaknjene noter, bodo takoj ob voznem pasu, tako da tvoja trditevne drži vode. Vožnja po odstavnem pasu je pa itak prepovedana, avto pa ponavadi ne ve kje je ta niša, da se bo ravno tam pokvaril...
lep podatek je dal Drad km2. :) Torej razsiritev odstavnega pasu za 1m + niše. ker ne vemo koliko niš bo, je težko izračunati, koliko km dejanska resitev resuje.
No, kam tako hiteti. Počasi ... Pričakujem civilno iniciativo, ki bo nasprotovala zaradi spremenjenih vplivov na okolje. In to ne samo eno. Potem bo prišel na vrsto ARSO, potem pritožbe neizbranih izvajalcev in proti letu 2030 bo to verjetno že narejeno.
Spet naslov čisto v skladu s praznimi glavami vas, "novinarjev", kajne? Naslov bombastičen, vsebina pa, kot ponavadi čisto drugačna: delati bodo začeli šele teoretično konec 2021, b:)praktično pa leta 2030, ker bo vmes miljon pritožb.
Spet polovičarstvo... Dograditi bi bilo potrebno odstavni pas v celoti, ne samo niše. Zaradi varnosti.
Ravno obratno. Niše so veliko varnejše, saj ne omogočajo vožnje po njih. Po odstavnem pasu lahko voziš (namenoma ali nenamenoma) in s tem povzročiš nesrečo, medtem ko so niše umaknjene navznoter. S tem je nenameren nalet nekoga, ki je recimo… ...prikaži večo zaspal za volanom in ga počaaasi vleče v desno v večji meri onemogočen.
Optimalno je odstavni pas + niša. Tako so denimo naredili Italijani nov odsek od Gorice. Dejstvo pa je, da če to naredijo, je treba na novo zgraditi vse premostitvene objekte. Praktično cesto na novo.
Pa ne samo to... Premakniti protihrupno ograjo, ki so jo pred kratkim postavili takoj ob odstavni pas.
Snežinko. Niše ne bodo nič pomaknjene noter, bodo takoj ob voznem pasu, tako da tvoja trditevne drži vode. Vožnja po odstavnem pasu je pa itak prepovedana, avto pa ponavadi ne ve kje je ta niša, da se bo ravno tam pokvaril...
lep podatek je dal Drad km2. :) Torej razsiritev odstavnega pasu za 1m + niše. ker ne vemo koliko niš bo, je težko izračunati, koliko km dejanska resitev resuje.