EK mora nekdo obvestiti in sprožiti postopek. To bi lahko bil slovenski predstavnik med člani komisije, mogoče naša vlada, mogoče naši poslanci v parlamentu EU. Torej nekdo, ki smo ga izvolili, da zastopa naše interese. Ko je Slovenija poskušala implementirati… ...prikaži več kako diskriminacijo, so se voljeni predstavniki sosedov potrudili. Se bodo naši tudi? Bomo videli, ampak dvomim.
Glede na našo servilnost do zadnjega papka na planetu imas verjetno prav. S tvojim prvim stavkom se strinjam pa le delno. Imo je dovolj, da se EK obvesti o tej diskriminaciji. Postopek nato naprej pelje ona, ker gre za kršenje… ...prikaži več prava EU, ki ni dvostransko vprašanje ampak zadeva vse ostale članice EU.
Kaj vsi nakladate?! Avstrijski sistem prepozna avstrijski E avto, ker imajo zelene oznake na tablici. Vse ostale tablice so zanj enake, slovenske pa se za E avtomobile ne razlikujejo od navadnih. Kako bi torej naj sistem vedel (na osnovi prepoznavanja… ...prikaži več tuje tablice), da gre za e avto? Voznik tujega e avta ima 2 opciji: 1. pelje do 130 km/h, če dobi kazen, vloži pritožbo, kjer dokaže, da ima e avto, kazen pade. Traja nekaj časa. 2. Upošteva IG-L omejitev 100 km/h.
Angus, ksj tebi ni jasno? Saj ravno v tablicah je problem. V sistemu prepoznave, če hočeš. V osnovi pa gre za to, da je Avstrijcem z BEV dovoljeno nekaj, kar ostalim z BEV ni.
Robi2107...ne kar nekaj na pamet. To kar piše novinar je samo pol zgodbe. Avstrijska EV so avtomatsko izločena že od začetka, ostale države, ki poznajo ločevanje po tablicah, so to uredile po pritožbah njihovih voznikov npr. Nemčija. Slovenci pa sicer… ...prikaži več dobimo kazen ampak po prvi pritožbi in dokazilu, ti le to izbrišejo in ročno dodajo v sistem. 😉
Glede na to da v komentarjih pišete, da je članek napisan, kot ga ve napisat tretje razredni novinar težko kar koli napišem. Lahko pa povem, da je to področje zelo slabo urejeno na Evropski stopnji in me zanima če je… ...prikaži več dala Avstrija prošnjo ali povbuda za skupno evropsko bazo električnih vozil saj bi na tak način najhitreje rešili problem vsek držav.
Dobro jutro, Žurnal... Ste pa hitri, Avstrijci imajo IG-L že od nekje 2012.
Kaj je zaradi diskriminacije neavstrijskih voznikov BEV naredila EK? Verjetno nič. Quod licet..
EK mora nekdo obvestiti in sprožiti postopek. To bi lahko bil slovenski predstavnik med člani komisije, mogoče naša vlada, mogoče naši poslanci v parlamentu EU. Torej nekdo, ki smo ga izvolili, da zastopa naše interese. Ko je Slovenija poskušala implementirati… ...prikaži več kako diskriminacijo, so se voljeni predstavniki sosedov potrudili. Se bodo naši tudi? Bomo videli, ampak dvomim.
Glede na našo servilnost do zadnjega papka na planetu imas verjetno prav. S tvojim prvim stavkom se strinjam pa le delno. Imo je dovolj, da se EK obvesti o tej diskriminaciji. Postopek nato naprej pelje ona, ker gre za kršenje… ...prikaži več prava EU, ki ni dvostransko vprašanje ampak zadeva vse ostale članice EU.
Kaj vsi nakladate?! Avstrijski sistem prepozna avstrijski E avto, ker imajo zelene oznake na tablici. Vse ostale tablice so zanj enake, slovenske pa se za E avtomobile ne razlikujejo od navadnih. Kako bi torej naj sistem vedel (na osnovi prepoznavanja… ...prikaži več tuje tablice), da gre za e avto? Voznik tujega e avta ima 2 opciji: 1. pelje do 130 km/h, če dobi kazen, vloži pritožbo, kjer dokaže, da ima e avto, kazen pade. Traja nekaj časa. 2. Upošteva IG-L omejitev 100 km/h.
Angus, ksj tebi ni jasno? Saj ravno v tablicah je problem. V sistemu prepoznave, če hočeš. V osnovi pa gre za to, da je Avstrijcem z BEV dovoljeno nekaj, kar ostalim z BEV ni.
Robi2107...ne kar nekaj na pamet. To kar piše novinar je samo pol zgodbe. Avstrijska EV so avtomatsko izločena že od začetka, ostale države, ki poznajo ločevanje po tablicah, so to uredile po pritožbah njihovih voznikov npr. Nemčija. Slovenci pa sicer… ...prikaži več dobimo kazen ampak po prvi pritožbi in dokazilu, ti le to izbrišejo in ročno dodajo v sistem. 😉
Heker, hvala za pojasnilo. Komentiral sem pač na podlagi inf v članku.
Robi, torej mojega komentarja glede na vsebino svojega komentarja sploh nisi prebral! Hacker je namreč napisal isto kot jaz.
Res je. Prebral, vendar površno. Mea culpa.
Glede na to da v komentarjih pišete, da je članek napisan, kot ga ve napisat tretje razredni novinar težko kar koli napišem. Lahko pa povem, da je to področje zelo slabo urejeno na Evropski stopnji in me zanima če je… ...prikaži več dala Avstrija prošnjo ali povbuda za skupno evropsko bazo električnih vozil saj bi na tak način najhitreje rešili problem vsek držav.