Takoj dati razpis v Avstrijo pa da vidimo naše izsiljevalce, izsiljevalca Arrivo in Nomago. Avstrijci bodo z veseljem prevzeli vožnje po konkurenčnih cenah in ne po oderuških, kot pri nas hočejo.
Družba za javni potniški promet ima sedež v Postojni, kakor zaradi decentralizacije, v bistvu pa zato, ker je šef vlade Primorec. Dve enoti sta v Ljubljani in Sevnici. V slednji izključno zato, ker je direktor od tam. Tako dela politika.… ...prikaži več Družba pa zato, da se za njo skriva politika, ki je prva odgovorna da zadeva funcionira. Direktorje bodo menjali po tekočem traku, zaposlenih pa vsako leto več pa malo takih, ki posel obvladajo. Za to niso krivi koncesionarji.
Razpadamo se na vseh možnih poljih in področjih. Nič se ne bo spremenilo dokler bo folk padal na to levo-desno paradigmo. Čas je, da na oblast pridejo pravi nacionalisti, ki jim je Slovenija prva intimna opcija.
tuj kapital je nujno potreben, ker je ucinkovit. slovenski ekonomisti, desnica, lds. Ja, smpak ne za vas, ampak zase. razprodali smo vse, kar so 40 let v jugi delale krvave roke. vso dodano vrednost smo prodali za zobotrebce.
Takoj dati razpis v Avstrijo pa da vidimo naše izsiljevalce, izsiljevalca Arrivo in Nomago. Avstrijci bodo z veseljem prevzeli vožnje po konkurenčnih cenah in ne po oderuških, kot pri nas hočejo.
vsi so še dražji,katerikoli pride v slovenijo ,kmalu pogrumta da so slovenci sam hlapci za odiranje
Ni avstrijski postbus nič manj nedolžen
In kako tista gospa, ki se kopa v mrzli vodi kopa razloži to stanje, ki ga je forsirala, ko je čakala trojko in ukradla delnice......
Družba za javni potniški promet ima sedež v Postojni, kakor zaradi decentralizacije, v bistvu pa zato, ker je šef vlade Primorec. Dve enoti sta v Ljubljani in Sevnici. V slednji izključno zato, ker je direktor od tam. Tako dela politika.… ...prikaži več Družba pa zato, da se za njo skriva politika, ki je prva odgovorna da zadeva funcionira. Direktorje bodo menjali po tekočem traku, zaposlenih pa vsako leto več pa malo takih, ki posel obvladajo. Za to niso krivi koncesionarji.
Razpadamo se na vseh možnih poljih in področjih. Nič se ne bo spremenilo dokler bo folk padal na to levo-desno paradigmo. Čas je, da na oblast pridejo pravi nacionalisti, ki jim je Slovenija prva intimna opcija.
Grunf, Aha še en scenarij več kako napasti Goloba .
Teli novi avtobusni organizaciji in izvedbi bi zlahka rekel ... šalabajzerji. Sem pa prepričan, da se za tem skriva lakomnost koncesionarjev.
tuj kapital je nujno potreben, ker je ucinkovit. slovenski ekonomisti, desnica, lds. Ja, smpak ne za vas, ampak zase. razprodali smo vse, kar so 40 let v jugi delale krvave roke. vso dodano vrednost smo prodali za zobotrebce.
Kazen tudi za nazaj