citat:"rešitev pa vidi v spremenljivi prometni signalizaciji, ki pa zahteva velik finančni vložek."Moti me beseda velik. Par tisoč €ni veliko, če omogoča posredno/direktno povečanje varnosti.Aja pozabljam na razna svetovanja, pogodbe, zunanje izvajalce, pa čeprav imamo DARS zato da… ...prikaži več nam ureja AC v našem imenu. Po tem pa je lahko to veliko mislim par milijonov.
Ma si prebral članek? Ma si premislu preden si kaj napisal? Pišejo da je to ena takih internetnih rac, kot jo ti streljaš s tvojim postom. Taki, ki ne poslušajo, taki ki ne premislijo stvari z vsaj dveh… ...prikaži več vidikov in taki gledajo ko fijakarski konji (le ti ne vidijo ne levo ne desno), taki, ki ne pomnijo,taki razširjajo taka sporočila. Takim se reče ovca. DARS in policija sta v preteklosti že nekajkrat demantirala taka sporočila in celo tiste slike. Celo v nasprotno smer gredo. Sistem conskega merjenja so kljub uradnim napovedim preklicali (vsaj zaenkrat).
Mene pa res iskreno zanima, čemu te trapaste omejitve, ustvarjanje ozkega grla in skorajda ustavljanje na avtocesti? Ali niso ravno s tem namenom podrli postaj? Ne na Darsu ne na ministrstvu za promet NI ENEGA SPOSOBNEGA ČLOVEKA ZAPOSLENEGA! Razen čistilk!
pa na Facebooku tudi ne, če krožijo naokoli takšna sporočila :)sicer pa je zadeva stara že vsaj 5 let...in v 5i letih še vedno ni tistega magičnega radarja za cestninsko postajo.
še več radarjev bo gorelo, če ne mogoče cele cestninske postaje. Ne odobravam tega, vendar je to na lep način pobiranje denarja ljudem, ki so itak v ku*rcu.
Premestitev znaka za konec vseh omejitev za 150m , je za DARS , ki ga je pokradel vsak, ki je bil tam v službi , ogromen strošek ? Saj ni čudno , da je DARS v k..... , če imajo… ...prikaži večajo pa tako pametne šefe !
Daj no povej pametnjakovič, kdaj je prišlo kje na AC do nesreče , pri pospeševanju , po prevozu same CP. Po moje je pa potrebno , ker se kamionarji vseeno morajo še sedaj ustavljati, podaljšati , na račun odstavnega pasu… ...prikaži veču , njihov pospeševalni pas , kar je pa 20kg bele barve ! Odstavni pas ni utrjen za vožnje kamionov? Ja ni , ampak bo zdžal vsaj 10 let, za prej pa itak obljubljajo elektronsko cestninjenje kamionarjev!
Tu je govorja o AC in samo to in nič drugega. Na AC mora voznik samo vedeti , da mu je max. b. 130km/h in nobenih drugih ZAJEBANCIJ , kasiranja željne zaf....ane države !!
Novinarji , ko ste že tako željni senzacij, dejte no pogledati koliko parcel , ki so bile kupljene za gradnjo le teh in po dograditvi AC , je pristalo v lastništvu takratnega ministra , ki se hvali z zbirko starih motorjev .
Prav je, da se promet na tistih odsekih kjer prihaja do nesreč umiri. Žal je po mojem pri teh meritvah z radarji ena težava in sicer, da je veliko ljudi kaznovanih, ki sicer vozijo po predpisih, teh je po mojem… ...prikaži večm kar velika večina. Policaji in redarji predvsem polnijo blagajne. Imperativ je žal kasiranje, kar se je pokazalo z mariborskim primerom, saj sem prepričan, da stanje ni bilo tako katastrofalno, da je bilo potrebno tako drastično ukrepati.
kako lahko rečete da je omejitev 40km/h, če je znak samo na desni strani vozišča(večina cestninskih postaj), na levi kjer so osebna vozila pa jih ni, samo 60km/h je prej, s to razliko da so DARS-ovci narisali na tla 40.… ...prikaži več. Pa tudi uradno po zakonu je tam dovoljeno 60km/h, malo pobrskajte novinarji, če že za drugimi stvarmi vohljate!!
citat:"rešitev pa vidi v spremenljivi prometni signalizaciji, ki pa zahteva velik finančni vložek."Moti me beseda velik. Par tisoč €ni veliko, če omogoča posredno/direktno povečanje varnosti.Aja pozabljam na razna svetovanja, pogodbe, zunanje izvajalce, pa čeprav imamo DARS zato da… ...prikaži več nam ureja AC v našem imenu. Po tem pa je lahko to veliko mislim par milijonov.
Ma si prebral članek? Ma si premislu preden si kaj napisal? Pišejo da je to ena takih internetnih rac, kot jo ti streljaš s tvojim postom. Taki, ki ne poslušajo, taki ki ne premislijo stvari z vsaj dveh… ...prikaži več vidikov in taki gledajo ko fijakarski konji (le ti ne vidijo ne levo ne desno), taki, ki ne pomnijo,taki razširjajo taka sporočila. Takim se reče ovca. DARS in policija sta v preteklosti že nekajkrat demantirala taka sporočila in celo tiste slike. Celo v nasprotno smer gredo. Sistem conskega merjenja so kljub uradnim napovedim preklicali (vsaj zaenkrat).
Mene pa res iskreno zanima, čemu te trapaste omejitve, ustvarjanje ozkega grla in skorajda ustavljanje na avtocesti? Ali niso ravno s tem namenom podrli postaj? Ne na Darsu ne na ministrstvu za promet NI ENEGA SPOSOBNEGA ČLOVEKA ZAPOSLENEGA! Razen čistilk!
pa na Facebooku tudi ne, če krožijo naokoli takšna sporočila :)sicer pa je zadeva stara že vsaj 5 let...in v 5i letih še vedno ni tistega magičnega radarja za cestninsko postajo.
pa kaj se čudimo ...vozimo raje po predpisih/znakih/pa nam ne bo hudega !ČISTO ENOSTAVNO JE ...prekrškarji pa pač naj plačajo !
še več radarjev bo gorelo, če ne mogoče cele cestninske postaje. Ne odobravam tega, vendar je to na lep način pobiranje denarja ljudem, ki so itak v ku*rcu.
Premestitev znaka za konec vseh omejitev za 150m , je za DARS , ki ga je pokradel vsak, ki je bil tam v službi , ogromen strošek ? Saj ni čudno , da je DARS v k..... , če imajo… ...prikaži večajo pa tako pametne šefe !
Daj no povej pametnjakovič, kdaj je prišlo kje na AC do nesreče , pri pospeševanju , po prevozu same CP. Po moje je pa potrebno , ker se kamionarji vseeno morajo še sedaj ustavljati, podaljšati , na račun odstavnega pasu… ...prikaži veču , njihov pospeševalni pas , kar je pa 20kg bele barve ! Odstavni pas ni utrjen za vožnje kamionov? Ja ni , ampak bo zdžal vsaj 10 let, za prej pa itak obljubljajo elektronsko cestninjenje kamionarjev!
Tu je govorja o AC in samo to in nič drugega. Na AC mora voznik samo vedeti , da mu je max. b. 130km/h in nobenih drugih ZAJEBANCIJ , kasiranja željne zaf....ane države !!
Novinarji , ko ste že tako željni senzacij, dejte no pogledati koliko parcel , ki so bile kupljene za gradnjo le teh in po dograditvi AC , je pristalo v lastništvu takratnega ministra , ki se hvali z zbirko starih motorjev .
Prav je, da se promet na tistih odsekih kjer prihaja do nesreč umiri. Žal je po mojem pri teh meritvah z radarji ena težava in sicer, da je veliko ljudi kaznovanih, ki sicer vozijo po predpisih, teh je po mojem… ...prikaži večm kar velika večina. Policaji in redarji predvsem polnijo blagajne. Imperativ je žal kasiranje, kar se je pokazalo z mariborskim primerom, saj sem prepričan, da stanje ni bilo tako katastrofalno, da je bilo potrebno tako drastično ukrepati.
kako lahko rečete da je omejitev 40km/h, če je znak samo na desni strani vozišča(večina cestninskih postaj), na levi kjer so osebna vozila pa jih ni, samo 60km/h je prej, s to razliko da so DARS-ovci narisali na tla 40.… ...prikaži več. Pa tudi uradno po zakonu je tam dovoljeno 60km/h, malo pobrskajte novinarji, če že za drugimi stvarmi vohljate!!
Dobra.