Ja, do 7000 obratov ima veliko navora in v tem območju se vozi "turistično", če se hočeš bolj športno peljat, ga držiš nad 7000 obrati, takrat je pa pravi športnik, ki je v "dobrih rokah" konkurenčen marsikateremu super sport motorju.… ...prikaži več Sicer so pa slednji bolj za na dirkališče, kot normalno vožnjo, ker če se voziš vsaj približno po omejitvah, te zračni upor nič ne špona v prsi, zato je neudobno, ker skoz visiš na rokah. Tako da se ne morem strinjat, da je pri VFR-ki ravno prisiljena drža, vsaj v primerjavi s super športniki. Sem s sopotnico že delal tudi po 700 km na dan, pa nisva bila pretirano utrujena.
Imam 05 letnik, še kar zadovoljen, ravno prav sport in ravno prav turing.
Ja, do 7000 obratov ima veliko navora in v tem območju se vozi "turistično", če se hočeš bolj športno peljat, ga držiš nad 7000 obrati, takrat je pa pravi športnik, ki je v "dobrih rokah" konkurenčen marsikateremu super sport motorju.… ...prikaži več Sicer so pa slednji bolj za na dirkališče, kot normalno vožnjo, ker če se voziš vsaj približno po omejitvah, te zračni upor nič ne špona v prsi, zato je neudobno, ker skoz visiš na rokah. Tako da se ne morem strinjat, da je pri VFR-ki ravno prisiljena drža, vsaj v primerjavi s super športniki. Sem s sopotnico že delal tudi po 700 km na dan, pa nisva bila pretirano utrujena.