Zadnih 5let si lastim automatika in negrem vec na rocnega. Voznja udobna in brez prestavljanja pred ovinki,klanci,prehitevanjem,... v glavnem super. Edino je potrebno redno vzdrzevanje: okol 400€ na 60000km in to je vse! In avto ma mal cez 400000km z… ...prikaži več prvim menjalnikom brez kakrsnekoli generalke pa kr se noce crknit.
Meni je šel pa ležaj v avtomatiku pri 200kkm in popravilo je bilo tudi pod 500€. Le malo težje je bilo najt mehanika ki zna popravljat avtomatike in se ne uči na tvojem. No nekaj jih v Slo vendarle je.
1. mit - koga briga? Še nisem slišal, da bi to bil ugovor proti.2. mit - to s porabo in CO2 emisijami si upate reči po vsem tem, kar zdaj vem o tem procesu po patetičnem šknadalu VW? Noro!<br… ...prikaži več />3. mit - pod "vzdrževanje" upoštevate samo pregled in menjanje tekočin + filtre? Saj niste resni. Dobro se ve, kaj se v tem primeru šteje pod "vzdrževanje"!4. mit - kdorkoli je vozil oboje v NOVEJŠIH (kaj šele starejših) avtomobilih, bo vedel da serjete direktno iz ritne luknje. Ja seveda, avtomatiki so izredno "razburljivi" za vožnjo.
"Tretji mitVzdrževanje je dražje.Pri Peugeotu Slovenija navajajo, da so stroški in plan vzdrževanja, torej kontrolni pregled, zamenjave tekočin in filtrov … enaki za ročni in avtomatski menjalnik."Ja to je eden od večjih problemov z avtomatiki v… ...prikaži več Evropi... Firma lepo napiše da vzdrževanja ni, avtomatik pa potem zdrži kakšnih 200kkm in potem dušico spusti, seveda ko ni več v garanciji. Z rednimi menjavami olja je problem precej manjši. Pa v Ameriki veliko lažje najdeš mehanika ki jih zna popravljat. Aja pri ameriških se lahko menjavajo tudi oljni filtri, medtem ko je treba evropske modele praktično razdret da se očisti mrežica in magnetni lovilec opilkov.
Pozabili pa ste napisati PETI MIT, ki je še kako resničen: avtomatski menjalnik ima v najboljšem primeru življenjsko dobo ranga 300-400kkm, pri avtomobilih nižjega ranga pa krepko manjša, potem pa je potrebno generalno popravilo, ki stane tam 2500-3000 evrov. Preverjeno,… ...prikaži več doživeto.Poraba: odvisno, kako voziš. Če si hitri voznik, je poraba večja.Dolgočasna: Dolgčas ali ne ni SAMO v pospeških, ampak tudi drugje. Pravi čar mehanskega menjalnika je prestavljanje, ne pospešek.
Vožnja, sploh na dolge ture super. Priporočam pa da se na daaaleč izognete OPLOM z avtomatskimi menjalniki!!! Pri 100 000 zružil, popravilo 2500 EUR, na pooblaščenem servisu ga ne bi popravljali ampak kar zamenjali, cena 7000 EUR (astra). Verjemite OPLA… ...prikaži več niti pogledam več ne, sedaj sem zadovoljen lastnik Škode (z ročnim menjalnikom...:))
Podpišem... meni je odpovedal ročni menjalnik (avto bolj nižjega srednjega cenovnega razreda) pri cca 200000 km, odpovedal je nek ležaj, popravilo je bilo slabih 500€, mehanik pa je izjavil "še dobro, na nimate avtomatskega menjalnika, takšnole popravilo bi bilo preko… ...prikaži več 2000€" ... pa da ne bi o dolgčasu, če ima pol sekunde slabši pospešek do 100km/h, je to za vas argument, da vožnja ni dolgočasna??
Kaj za vas je vožnja dolgočasna samo če avto ne potegne v parih sekundah do 100km/h. Vožnja ni samo pospešek. In vožnja avtomatika je dolgočasna. Isto kot, da bi vozil skutar. Samo plin in zavora.
no ja, po pravici tudi škodljivec ni neki biser od avta....
Zadnih 5let si lastim automatika in negrem vec na rocnega. Voznja udobna in brez prestavljanja pred ovinki,klanci,prehitevanjem,... v glavnem super. Edino je potrebno redno vzdrzevanje: okol 400€ na 60000km in to je vse! In avto ma mal cez 400000km z… ...prikaži več prvim menjalnikom brez kakrsnekoli generalke pa kr se noce crknit.
Meni je šel pa ležaj v avtomatiku pri 200kkm in popravilo je bilo tudi pod 500€. Le malo težje je bilo najt mehanika ki zna popravljat avtomatike in se ne uči na tvojem. No nekaj jih v Slo vendarle je.
1. mit - koga briga? Še nisem slišal, da bi to bil ugovor proti.2. mit - to s porabo in CO2 emisijami si upate reči po vsem tem, kar zdaj vem o tem procesu po patetičnem šknadalu VW? Noro!<br… ...prikaži več />3. mit - pod "vzdrževanje" upoštevate samo pregled in menjanje tekočin + filtre? Saj niste resni. Dobro se ve, kaj se v tem primeru šteje pod "vzdrževanje"!4. mit - kdorkoli je vozil oboje v NOVEJŠIH (kaj šele starejših) avtomobilih, bo vedel da serjete direktno iz ritne luknje. Ja seveda, avtomatiki so izredno "razburljivi" za vožnjo.
"Tretji mitVzdrževanje je dražje.Pri Peugeotu Slovenija navajajo, da so stroški in plan vzdrževanja, torej kontrolni pregled, zamenjave tekočin in filtrov … enaki za ročni in avtomatski menjalnik."Ja to je eden od večjih problemov z avtomatiki v… ...prikaži več Evropi... Firma lepo napiše da vzdrževanja ni, avtomatik pa potem zdrži kakšnih 200kkm in potem dušico spusti, seveda ko ni več v garanciji. Z rednimi menjavami olja je problem precej manjši. Pa v Ameriki veliko lažje najdeš mehanika ki jih zna popravljat. Aja pri ameriških se lahko menjavajo tudi oljni filtri, medtem ko je treba evropske modele praktično razdret da se očisti mrežica in magnetni lovilec opilkov.
Pozabili pa ste napisati PETI MIT, ki je še kako resničen: avtomatski menjalnik ima v najboljšem primeru življenjsko dobo ranga 300-400kkm, pri avtomobilih nižjega ranga pa krepko manjša, potem pa je potrebno generalno popravilo, ki stane tam 2500-3000 evrov. Preverjeno,… ...prikaži več doživeto.Poraba: odvisno, kako voziš. Če si hitri voznik, je poraba večja.Dolgočasna: Dolgčas ali ne ni SAMO v pospeških, ampak tudi drugje. Pravi čar mehanskega menjalnika je prestavljanje, ne pospešek.
Vožnja avtomatika je tko dolgočasna , k da bi vozil karambol avtomomobilček v luna parku.
Vožnja, sploh na dolge ture super. Priporočam pa da se na daaaleč izognete OPLOM z avtomatskimi menjalniki!!! Pri 100 000 zružil, popravilo 2500 EUR, na pooblaščenem servisu ga ne bi popravljali ampak kar zamenjali, cena 7000 EUR (astra). Verjemite OPLA… ...prikaži več niti pogledam več ne, sedaj sem zadovoljen lastnik Škode (z ročnim menjalnikom...:))
Podpišem... meni je odpovedal ročni menjalnik (avto bolj nižjega srednjega cenovnega razreda) pri cca 200000 km, odpovedal je nek ležaj, popravilo je bilo slabih 500€, mehanik pa je izjavil "še dobro, na nimate avtomatskega menjalnika, takšnole popravilo bi bilo preko… ...prikaži več 2000€" ... pa da ne bi o dolgčasu, če ima pol sekunde slabši pospešek do 100km/h, je to za vas argument, da vožnja ni dolgočasna??
Kaj za vas je vožnja dolgočasna samo če avto ne potegne v parih sekundah do 100km/h. Vožnja ni samo pospešek. In vožnja avtomatika je dolgočasna. Isto kot, da bi vozil skutar. Samo plin in zavora.