Kot da je elektrika brez ogljičnega odtisa!!
Pa tudi če bi bila, se za proizvodnjo baterij in drugih materialov v eavtu strahotno obremeni okolje - z izkopavanjem redkih elementov. In sama proizvodnja eavta pusti ogljičen odtis kot klasičen v skupno v desetih letih!
Luka, velik del baterij se reciklira. V ZDA je to najbolj recikliran proizvod, skoraj 100% klasičnih akumulatorjev se reciklira. Za EV baterije nimam podatka, ampak recikliratije možno 95% baterije. Vsaj tako trdi ata gugl.
https://www.google.com/amp/s/www.vox.com/platform/amp/the-highlight/23387946/ev-battery-lithium-recycling-us https://www.energymonitor.ai/sectors/transport/as-ev-sales-are-rising-recyclers-are-getting-ready-for-spent-batteries/ Evo, pa dajaj minuse še za tole.
Robi ,kaj nas amerika zanima..zanima nas kdo v Sloveniji reciklira oz .bo recikliral baterije tipa za ev vozila ...ne mi o nadomestni vlogi baterije ,ko ne dosega več potrebne kapacitete za ev..to poznamo ..
Robi, lepo, da se zavzemaš za zeleno okolje in podobno. Povsem zdrava kmečka pamet ti jasno pove, da vsi, ki imamo nizke dohodke ne zmoremo teh cen. Vozim S Maxa, 15,5 let starega, 350+k km in res je, vozil ga… ...prikaži več bom dokler povsem ne odpove( upam, da še dolgo).
Robi,saj recikliranje vsi poznamo ..ze uvedeno v splošno življenje na vsakem koraku in prav je tako ....ampak dokler nebo cel svet to počel j,e to pri nas v evropi pljunec v morje....sicer pa bi nas morala zanimat tehnična plat reciklaže… ...prikaži več teh baterij,ker reciklaža svinčenih ni glih okolju prijazna in ljudem ...
Smoljo, Luka je spraševal, kam z odpadnimi baterijami. Moj odgovor je bil, da se velik del teh baterij reciklira. Podatki so bili sicer za US, kako je s tem drugod, ne vem. Glede na to, da je EU še veliko… ...prikaži več bolj regulirana in deklarativno zelena, morda podobno. Ugibam, ker se mi ne da guglat in nisem poznavalec. To je vse. Se pa sicer strinjam s tvojim zadnjim odgovorom. In dodajam, da reciklaža samo delno rešuje problem. Pravi problem je v številčnosti ljudi in potrošniškem načinu življenja....
Robi,sam sem mnenja ,da bi v prvi vrsti morali se informirat in zagotovit reciklažo in čim manjsi primarni pritisk na okolje ,potem šele promovirat in uvajat to tehnologijo v svet....verjetno vsak prvo sekret naredi ,preden začne zidati hišo ....
Ja, se strinjam. Tudi zeleno ni res zeleno, ker se samo problem prestavi drugam. Kaj pomaga BEV, če bodo cel svet spremenili v rudnik, kjer bodo kopali surovine za baterije. Isto bo uničeno okolje, samo na drug način. In še… ...prikaži več vedno je treba vse to nakopati, predelati, prepeljati... kar vse zahteva energijo itd. Nobena človekova dejavnost ni brez vpliva na okolje in ko imaš 8 mrd ljudi, ki hočejo živeti zahodjaški potrošniški standard, imaš velik problem.
robi, pisal sem vsem, na splošno. Vsakodnevno presedim samo v avtu 2 uri, tako, da kolo ne pride v poštev. Prevozim vsaj 80 km. Zame in marsikoga drugega s podobnim dohodkom e avto odpade na zelo dolgi rok, glede na… ...prikaži več cene. Rabljenega pa sploh ne bi kupil.
Alen, razumem. Vseeno si zgrešil bisvo mojega odgovoru Luki, ki je spraševal, kam z odpadnimi baterijami. Moj odgovor je bil, da se velik del teh baterij reciklira. To je vse. In to nima nič zveze s tem, o čemer ti pišeš.
robi2107 pozabljaš eno stvar, za reciklirati je potrebno PROIZVAJATI nove potem, celice ne morejo aktivirati, ker so mrtve, to je dodatno kopanje rude itd. in seveda se pri tem uporabljajo nečedne zadeve, ki so katastrofalne za okolje kot si napisal.… ...prikaži več Gre se za zanko, kjer fizično ni mogoče 100% reciklirati zadeve (nimamo tehnologijo obujanja teh celic in delajo na tem), posledično na dolgi rok je to extra smetišče in ne preveč zeleno, tudi ob gradnji elektrarn ali jedrskih za potrebne kW.
Luka, vse to se strinjam. Vseeno mislim, da sem odgovoril na tvoje prvotno vprašanje: kam z odpadnimi baterijami. Četudi ne morejo baterije kar direkt obnoviti, lahko vseeno ponovno uporabijo surovine. In to v skoraj 100%. To je vse, kar sem… ...prikaži več napisal. Nič nisem govoril o vsem tem, o čemer pišeš ti, ker so to povsem drugi vidiki. Fokus je bil zgolj vprašanje, kaj se zgodi z baterijami, ko odslužijo svoje. So mi pa jasne stvari, o katerih pišeš, vendar to ni bilo tvoje vprašanje.
"Računam na poštenost ljudi in na sistem, ki bo preprečil zlorabo. Načrt in mehanizem, ki ga bomo – upam, da čimprej – uvedli, ne bo trajen. Verjetno bo, v kolikor bomo pri nadzoru in inšpekcijskih pregledih opazili zlorabe, treba ta… ...prikaži več načrt in mehanizem dopolniti,"
Z drugimi besedami, ne vemo, kaj delamo :))
In smo na poti k uravnilovki. Najbolje da tistemu, ki nič ne dela kar ves avto financira država, kdor pa dela si ga pa naj sam kupi. Te skrajno levičarske ideje, nas nikamor ne bodo pripeljale. Če bo šlo tako… ...prikaži večo naprej, bo imel najbolj udobno in nestresno življenje ta, ki ne bo nič delal. Država mu bo priskrbela vse k riti. Super, zakaj bi delal če lahko ležim. V vsakem primeru bo rezina kruha enako debela.
Ne se sekirat- čeprav se obeta revolucija morajo stvar najprej podrobno analizirat. Če pa se stvari polotiš na tak način pa bo prej evolucija kot revolucija. Drugače pa nič bat. Tisti kateri imajo najmanj in bi dobili največjo subvencijo bodo… ...prikaži več pač avto kupili z denarjem bogatejšega in mu ga najprej dali v uporabo, ko pa bo poteklo obdobje obveznega lastništva pa prodali. Za vse skupaj pa bodo dobili kakšnega tisočaka nagrade. Stvar preizkušena še preden je prišla svoboda in ples levakov.
Jernej65...na tej poti smo že od izvolitve nove vlade. Sicer pa tega nikoli niso skrivali. Je pa pri slovenceljnih tako..."dokler se jemalje sosedu bo vse lepo in prav, ko pa se bo meni potem bom pa proti". :-)
Tisti z res nizkimi dohodki si niti ne morejo privoščiti električnega avtomobila, tako da bo ta zakon zopet ena nova neumnost, ki bo koristila samo tistim, ki jih bodo na novo zaposlili, da bodo preverjali "revščino" potencialnih kupcev električnih avtomobilov.… ...prikaži več Da ne omenjam, da so bolj pomembne subvencije za solarne panele za proizvodnjo elektrike kot pa avtomobile !
Avtomobilski trg klasičnih avtomobilov je postal zasičen in srednjeročne napovedi so investitorjem kazale izgubo. Zato so začeli pospeševati električne avte in vse, kar dogaja je politična odločitev na željo denarja lačnih investitorjev. Show must go on, ljudje bodo kupili vse,… ...prikaži več kar jim politika pripravi. Ker je in.
Ne nasedajte. Tudi če daš onemu na minimalcu 5.000 subvencije, si ga ne bo nikoli mogel kupit. To je norčevanje iz vas. Levaki vam še nikoli niso nič dali razen novih in višjih davkov. Leta 45 pa so vašim prednikom… ...prikaži več vzeli vse. Tudi zdaj jih zelo mika. Če ne bi bili v EU, bi vas razlastninili prvi dan, ko so prevzeli oblast.
Električni avtomobili brez ustrezne infrastrukture in z obstoječimi baterijami niso sprejemljivi . Nova generacija hitro polnilnik baterij če ne bo prej vojne .
Kot da je elektrika brez ogljičnega odtisa!! Pa tudi če bi bila, se za proizvodnjo baterij in drugih materialov v eavtu strahotno obremeni okolje - z izkopavanjem redkih elementov. In sama proizvodnja eavta pusti ogljičen odtis kot klasičen v skupno v desetih letih!
Saj to naši papki dobro vedo. Ker s(m)o pa hlapci Bruslja, kar rečejo tam, za naše pač božja beseda. Kaj čemo ko imamo v politiki hlapce.
mina6 - kam z odpadnimi baterijami, celice namreč odmrejo so neuporabne in celotne baterije so toksične, toliko toksičnega odpada bo..
Luka, velik del baterij se reciklira. V ZDA je to najbolj recikliran proizvod, skoraj 100% klasičnih akumulatorjev se reciklira. Za EV baterije nimam podatka, ampak recikliratije možno 95% baterije. Vsaj tako trdi ata gugl.
https://www.google.com/amp/s/www.vox.com/platform/amp/the-highlight/23387946/ev-battery-lithium-recycling-us https://www.energymonitor.ai/sectors/transport/as-ev-sales-are-rising-recyclers-are-getting-ready-for-spent-batteries/ Evo, pa dajaj minuse še za tole.
Robi ,kaj nas amerika zanima..zanima nas kdo v Sloveniji reciklira oz .bo recikliral baterije tipa za ev vozila ...ne mi o nadomestni vlogi baterije ,ko ne dosega več potrebne kapacitete za ev..to poznamo ..
Smoljo, komentiral sem zgolj stopnji reciklaže baterij. V tehnične podrobnosti se ne bi spuščal, ker jih ne poznam.
Robi, lepo, da se zavzemaš za zeleno okolje in podobno. Povsem zdrava kmečka pamet ti jasno pove, da vsi, ki imamo nizke dohodke ne zmoremo teh cen. Vozim S Maxa, 15,5 let starega, 350+k km in res je, vozil ga… ...prikaži več bom dokler povsem ne odpove( upam, da še dolgo).
Za tem bom spet kupil dizelaša, seveda rabljenega....to pa zato, ker ne zmorem plačati e vozila. Preprosto ali ne?
Robi,saj recikliranje vsi poznamo ..ze uvedeno v splošno življenje na vsakem koraku in prav je tako ....ampak dokler nebo cel svet to počel j,e to pri nas v evropi pljunec v morje....sicer pa bi nas morala zanimat tehnična plat reciklaže… ...prikaži več teh baterij,ker reciklaža svinčenih ni glih okolju prijazna in ljudem ...
Alen, povsem si zgrešil bistvo mojega komentarja.
Smoljo, Luka je spraševal, kam z odpadnimi baterijami. Moj odgovor je bil, da se velik del teh baterij reciklira. Podatki so bili sicer za US, kako je s tem drugod, ne vem. Glede na to, da je EU še veliko… ...prikaži več bolj regulirana in deklarativno zelena, morda podobno. Ugibam, ker se mi ne da guglat in nisem poznavalec. To je vse. Se pa sicer strinjam s tvojim zadnjim odgovorom. In dodajam, da reciklaža samo delno rešuje problem. Pravi problem je v številčnosti ljudi in potrošniškem načinu življenja....
... Sam sicer še največ kilometrov naredim s kolesom, ki je moje glavno prevozno sredstvo.
No pol sma že 2 na piciklo
Robi,sam sem mnenja ,da bi v prvi vrsti morali se informirat in zagotovit reciklažo in čim manjsi primarni pritisk na okolje ,potem šele promovirat in uvajat to tehnologijo v svet....verjetno vsak prvo sekret naredi ,preden začne zidati hišo ....
Ja, se strinjam. Tudi zeleno ni res zeleno, ker se samo problem prestavi drugam. Kaj pomaga BEV, če bodo cel svet spremenili v rudnik, kjer bodo kopali surovine za baterije. Isto bo uničeno okolje, samo na drug način. In še… ...prikaži več vedno je treba vse to nakopati, predelati, prepeljati... kar vse zahteva energijo itd. Nobena človekova dejavnost ni brez vpliva na okolje in ko imaš 8 mrd ljudi, ki hočejo živeti zahodjaški potrošniški standard, imaš velik problem.
robi, pisal sem vsem, na splošno. Vsakodnevno presedim samo v avtu 2 uri, tako, da kolo ne pride v poštev. Prevozim vsaj 80 km. Zame in marsikoga drugega s podobnim dohodkom e avto odpade na zelo dolgi rok, glede na… ...prikaži več cene. Rabljenega pa sploh ne bi kupil.
robi2107 - jaz ne dajem minuse tebi ali pa za debato, kjer kdo hoče kaj podkrepiti z argumenti iz tujih virov, ne skrbi
Alen, razumem. Vseeno si zgrešil bisvo mojega odgovoru Luki, ki je spraševal, kam z odpadnimi baterijami. Moj odgovor je bil, da se velik del teh baterij reciklira. To je vse. In to nima nič zveze s tem, o čemer ti pišeš.
robi2107 pozabljaš eno stvar, za reciklirati je potrebno PROIZVAJATI nove potem, celice ne morejo aktivirati, ker so mrtve, to je dodatno kopanje rude itd. in seveda se pri tem uporabljajo nečedne zadeve, ki so katastrofalne za okolje kot si napisal.… ...prikaži več Gre se za zanko, kjer fizično ni mogoče 100% reciklirati zadeve (nimamo tehnologijo obujanja teh celic in delajo na tem), posledično na dolgi rok je to extra smetišče in ne preveč zeleno, tudi ob gradnji elektrarn ali jedrskih za potrebne kW.
Luka, vse to se strinjam. Vseeno mislim, da sem odgovoril na tvoje prvotno vprašanje: kam z odpadnimi baterijami. Četudi ne morejo baterije kar direkt obnoviti, lahko vseeno ponovno uporabijo surovine. In to v skoraj 100%. To je vse, kar sem… ...prikaži več napisal. Nič nisem govoril o vsem tem, o čemer pišeš ti, ker so to povsem drugi vidiki. Fokus je bil zgolj vprašanje, kaj se zgodi z baterijami, ko odslužijo svoje. So mi pa jasne stvari, o katerih pišeš, vendar to ni bilo tvoje vprašanje.
P.S. Luka, nisem mislil, da si ti dal minus. Nekdo pač. Česar ne morem razumeti, ker navajam gola dejstva. Če so taka, kakršna so, ni moja krivda.
Pametno, že sedaj tisti z nizkimi dohodki na veliko kupujejo nove avtomobile....
HAhhahahahahaha
Podpis obema.
Dolgoročno je električni avto veliko škodliv za zemljo kot dizel
"Računam na poštenost ljudi in na sistem, ki bo preprečil zlorabo. Načrt in mehanizem, ki ga bomo – upam, da čimprej – uvedli, ne bo trajen. Verjetno bo, v kolikor bomo pri nadzoru in inšpekcijskih pregledih opazili zlorabe, treba ta… ...prikaži več načrt in mehanizem dopolniti," Z drugimi besedami, ne vemo, kaj delamo :))
In smo na poti k uravnilovki. Najbolje da tistemu, ki nič ne dela kar ves avto financira država, kdor pa dela si ga pa naj sam kupi. Te skrajno levičarske ideje, nas nikamor ne bodo pripeljale. Če bo šlo tako… ...prikaži večo naprej, bo imel najbolj udobno in nestresno življenje ta, ki ne bo nič delal. Država mu bo priskrbela vse k riti. Super, zakaj bi delal če lahko ležim. V vsakem primeru bo rezina kruha enako debela.
Ne se sekirat- čeprav se obeta revolucija morajo stvar najprej podrobno analizirat. Če pa se stvari polotiš na tak način pa bo prej evolucija kot revolucija. Drugače pa nič bat. Tisti kateri imajo najmanj in bi dobili največjo subvencijo bodo… ...prikaži več pač avto kupili z denarjem bogatejšega in mu ga najprej dali v uporabo, ko pa bo poteklo obdobje obveznega lastništva pa prodali. Za vse skupaj pa bodo dobili kakšnega tisočaka nagrade. Stvar preizkušena še preden je prišla svoboda in ples levakov.
PS A nima naš FLOTUS (oz. FLORS) avto registriran v Nemčiji. Pa ni najrevnejši, da bi se moral izogibati davkom.
Jernej65...na tej poti smo že od izvolitve nove vlade. Sicer pa tega nikoli niso skrivali. Je pa pri slovenceljnih tako..."dokler se jemalje sosedu bo vse lepo in prav, ko pa se bo meni potem bom pa proti". :-)
Še en razlog, da kupim tristo rezgetajočih konjičev ;-)
Če mi ga zastonj date, ga ne vzamem
Jaz bi ga, saj ga lahko probaš prodat. :-)
Oh Kumer ,ne s takimi norijami ...včasih si se biv vredo ....
Vse napraviti, da bo elektrika čim dražja.
če ga dobim za 90% subvencioniranega ,pa ga ne bi kupil
Od te vlade boš dobil samo prst v rit.
Tisti z res nizkimi dohodki si niti ne morejo privoščiti električnega avtomobila, tako da bo ta zakon zopet ena nova neumnost, ki bo koristila samo tistim, ki jih bodo na novo zaposlili, da bodo preverjali "revščino" potencialnih kupcev električnih avtomobilov.… ...prikaži več Da ne omenjam, da so bolj pomembne subvencije za solarne panele za proizvodnjo elektrike kot pa avtomobile !
Avtomobilski trg klasičnih avtomobilov je postal zasičen in srednjeročne napovedi so investitorjem kazale izgubo. Zato so začeli pospeševati električne avte in vse, kar dogaja je politična odločitev na željo denarja lačnih investitorjev. Show must go on, ljudje bodo kupili vse,… ...prikaži več kar jim politika pripravi. Ker je in.
Morali bi upoštevati tudi št. prevoženih km. Če ima nekdo 10 ali pa 100km do službe, je velika razlika v izpustih!
Ubogi minister!
Ne nasedajte. Tudi če daš onemu na minimalcu 5.000 subvencije, si ga ne bo nikoli mogel kupit. To je norčevanje iz vas. Levaki vam še nikoli niso nič dali razen novih in višjih davkov. Leta 45 pa so vašim prednikom… ...prikaži več vzeli vse. Tudi zdaj jih zelo mika. Če ne bi bili v EU, bi vas razlastninili prvi dan, ko so prevzeli oblast.
Električni avtomobili brez ustrezne infrastrukture in z obstoječimi baterijami niso sprejemljivi . Nova generacija hitro polnilnik baterij če ne bo prej vojne .