Poceni - a grdo in krepko za časom.Me zanima, kako potniku na zadnjem sedežu - če sedijo trije uspe doseči gumbe med nogami, da si odpre okno. Res enkratna pozicija stikal.Ne bi ga vozil - pa če mi ga da kdo zastonj.
Potem si kupi avto za 50.000 EUR, ki ima garantirano vse gumbe na svojem mestu. Avto za 8000 (nov) pa je vsekakor dobrodošel za tistega, ki tolerira nepomembne stari na račun nizke cene.
50.000 eur nikoli ne bi dal za avto, pa tudi nimam jih. Dam pa raje 2-3 k več za rabljeni spodoben avto, kupljen od kakšnega upokojenca in sem na boljšem! Poleg tega Renault nikoli ni bil sinonim za kvaliteto...… ...prikaži več zato me Dacia prepriča še toliko manj.In še utemeljitev: Da v Meganu po 3-4 letih začne teči voda v predale vrat, da se luščijo ročke, da odpadejo črke z napisom Megane, trda cenena plastika... skratka najslabše od francoskih modelov.Edini avto, ki jim je res uspel je stari Twingo. Preprost - a simpatičen.
Poceni - a grdo in krepko za časom.Me zanima, kako potniku na zadnjem sedežu - če sedijo trije uspe doseči gumbe med nogami, da si odpre okno. Res enkratna pozicija stikal.Ne bi ga vozil - pa če mi ga da kdo zastonj.
Potem si kupi avto za 50.000 EUR, ki ima garantirano vse gumbe na svojem mestu. Avto za 8000 (nov) pa je vsekakor dobrodošel za tistega, ki tolerira nepomembne stari na račun nizke cene.
50.000 eur nikoli ne bi dal za avto, pa tudi nimam jih. Dam pa raje 2-3 k več za rabljeni spodoben avto, kupljen od kakšnega upokojenca in sem na boljšem! Poleg tega Renault nikoli ni bil sinonim za kvaliteto...… ...prikaži več zato me Dacia prepriča še toliko manj.In še utemeljitev: Da v Meganu po 3-4 letih začne teči voda v predale vrat, da se luščijo ročke, da odpadejo črke z napisom Megane, trda cenena plastika... skratka najslabše od francoskih modelov.Edini avto, ki jim je res uspel je stari Twingo. Preprost - a simpatičen.