Vič oz. Dolgi Most je pa tudi edini ljubljanski P+R ki funkcionira. Vsi ostali so pa brca v temo. In vsi so že preko tistega časa uporabe, ki ga je rabil Vič da je zafunkcioniral. In skoraj zagotovo lokalci iz… ...prikaži več Zaloga, Vevč, Polja, Janč, besnice ne bodo šli z avtom do Polja in potem na bus. Če se vozijo z busi, se s tistim, ki jih pobere že v njihovih krajih. Tako da tukaj je odgvor lahko kvečjemu v davkih, provizijah ... če bo zraven stal Hofer, je Zoki verjetno spet izsilil P+R v zameno za zemljišče. Tako kot pri Fužinah.
smeh.. in kdo naj bi hodil sem parkirat? 2km naprej, pri Fužinskem Hoferju je tudi P+R in je ves čas povsem prazen, pa čeprav je na direktni poti z obvoznice proti centru. Tega pa planiraju dobesedno v slepem črevesu Ljubljane. Zakaj že?
Ko bodo narejeni vsi P+R se bo verjetno tudi bolj omejil promet proti centru. So se pa ljudje tudi spraševali čemu P+R na Viču in Dolgem mostu, pa je zdaj precej zapolnjen. Je pa iz smeri Polja, Zaloga, Vevč neverjeten… ...prikaži več promet. POtem so tu še vsi iz ozadja teh krajev vse do Janč.
Res ne vem, kaj razmisljajo na zupanstvu glede prometa. Verjamem, da imajo na projektih kaksne strokovnjake, vendar bi potrebovali tudi psihologe. Ali gre za fazni projekt ali spet le za to, da je zupan lastnik zemljisc v polju in bo… ...prikaži več nekdo spe mastno zasluzil. Če zelis, da nekdo parkira tako dalec, moras zagotoviti, da je avtobus v centru v 10 do15 min. To pomeni svoj pas in omejitev ostalega prometa v Mostah in naprej do KC za avtomobile. pri tem, da se vedno v stozicah ni urejeno nic in gmote nezascitenega betona propadajo in so dom za podgane ter druge zivali. Ne bi raje najprej zakljucili odprtih in zavozenih investicij?
Nekoč smo že imeli tramvaj, pa so ga komunajzarski veljaki prodali v Sarajevo. Tudi trolebus je vozil po LJ, pa so ga zopet komunajzarski veljaki ukinili. Naj Zoki kaj za ljubljančane naredi in ne za tujce. marš u .....
pri tem, da se vedno v stozicah ni urejeno nic in gmote nezascitenega betona propadajo in so dom za podgane ter druge zivali. Ne bi raje najprej zakljucili odprtih in zavozenih investicij?--------------------zoki je mislil na vse to.<br… ...prikaži več />zdaj bo "naše" stožice po smešni diskontni stopnji odkupil njegov prijatelj (v biznisu), rastoder !pa bo spet "padlo" in žvenketalo.................
Ta zupan je ze zelo predolgo v sedlu. MOL je ukrojena popolnoma po njegovem okusu. Tako zelo, da alternativne politike sploh nimajo vec moznosti. Ko bo Jankovic odsel, bo dinastijo v imenu posvecenih zacel voditi kdo drug. Zalostno. Mestne investicije… ...prikaži več so potratne in drago izvedene. To se pred ljustvom potem zamaze s stevilnimi nagradami, s katerimi se maha, vsakokrat, ko kdo kritizira potratnost in vcasih nelogicnost investicij. Lepi in prazni. In predragi. Ena klika zelo dobro zivi na racun vseh ostalih mescanov.
Vič oz. Dolgi Most je pa tudi edini ljubljanski P+R ki funkcionira. Vsi ostali so pa brca v temo. In vsi so že preko tistega časa uporabe, ki ga je rabil Vič da je zafunkcioniral. In skoraj zagotovo lokalci iz… ...prikaži več Zaloga, Vevč, Polja, Janč, besnice ne bodo šli z avtom do Polja in potem na bus. Če se vozijo z busi, se s tistim, ki jih pobere že v njihovih krajih. Tako da tukaj je odgvor lahko kvečjemu v davkih, provizijah ... če bo zraven stal Hofer, je Zoki verjetno spet izsilil P+R v zameno za zemljišče. Tako kot pri Fužinah.
smeh.. in kdo naj bi hodil sem parkirat? 2km naprej, pri Fužinskem Hoferju je tudi P+R in je ves čas povsem prazen, pa čeprav je na direktni poti z obvoznice proti centru. Tega pa planiraju dobesedno v slepem črevesu Ljubljane. Zakaj že?
Zato,ker država dobiva od vsakega državnega posla davke.. in pa provizije ste talajo in %...
Ko bodo narejeni vsi P+R se bo verjetno tudi bolj omejil promet proti centru. So se pa ljudje tudi spraševali čemu P+R na Viču in Dolgem mostu, pa je zdaj precej zapolnjen. Je pa iz smeri Polja, Zaloga, Vevč neverjeten… ...prikaži več promet. POtem so tu še vsi iz ozadja teh krajev vse do Janč.
https://www.youtube.com/watch?v=xNpvObiLDXY
Čudno, da še tebe niso "komunajzarski veljaki" odstranili...
Takrat je bil tiho ko miška, zato pa danes ko je demokracija lahko svinja po medijih, in bevska do onemoglosti.
Res ne vem, kaj razmisljajo na zupanstvu glede prometa. Verjamem, da imajo na projektih kaksne strokovnjake, vendar bi potrebovali tudi psihologe. Ali gre za fazni projekt ali spet le za to, da je zupan lastnik zemljisc v polju in bo… ...prikaži več nekdo spe mastno zasluzil. Če zelis, da nekdo parkira tako dalec, moras zagotoviti, da je avtobus v centru v 10 do15 min. To pomeni svoj pas in omejitev ostalega prometa v Mostah in naprej do KC za avtomobile. pri tem, da se vedno v stozicah ni urejeno nic in gmote nezascitenega betona propadajo in so dom za podgane ter druge zivali. Ne bi raje najprej zakljucili odprtih in zavozenih investicij?
Nekoč smo že imeli tramvaj, pa so ga komunajzarski veljaki prodali v Sarajevo. Tudi trolebus je vozil po LJ, pa so ga zopet komunajzarski veljaki ukinili. Naj Zoki kaj za ljubljančane naredi in ne za tujce. marš u .....
pri tem, da se vedno v stozicah ni urejeno nic in gmote nezascitenega betona propadajo in so dom za podgane ter druge zivali. Ne bi raje najprej zakljucili odprtih in zavozenih investicij?--------------------zoki je mislil na vse to.<br… ...prikaži več />zdaj bo "naše" stožice po smešni diskontni stopnji odkupil njegov prijatelj (v biznisu), rastoder !pa bo spet "padlo" in žvenketalo.................
Ta zupan je ze zelo predolgo v sedlu. MOL je ukrojena popolnoma po njegovem okusu. Tako zelo, da alternativne politike sploh nimajo vec moznosti. Ko bo Jankovic odsel, bo dinastijo v imenu posvecenih zacel voditi kdo drug. Zalostno. Mestne investicije… ...prikaži več so potratne in drago izvedene. To se pred ljustvom potem zamaze s stevilnimi nagradami, s katerimi se maha, vsakokrat, ko kdo kritizira potratnost in vcasih nelogicnost investicij. Lepi in prazni. In predragi. Ena klika zelo dobro zivi na racun vseh ostalih mescanov.