Nateg!Dizelski motorji, manj porabijo, zato se proda manj goriva in posledično naftni lobij forsira becinarje...BMW ravno testira novi X3 diesel, z štirimi turbinami..
dizel bi moral iti v pozabo ,pa saj bencinarji niso več potratni in prihaja na trg tudi nov tip motorja ki deluje kot dizel ,a bencin boš pa tankal.dizli smrdijo nenormalno ,ko bencinar ne toliko,pa 100 oktanski bencin naj bi… ...prikaži več bil na izbiro brez 95 oktanskega
V Sloveniji je kvečjemu pričakovati davek, če boš imel starega dizla,ne pa pa subvencije.Je pa tako, da če nimaš denarja kupiš staro, slabše in na koncu še dražje = začaran krog.
Nateg!Dizelski motorji, manj porabijo, zato se proda manj goriva in posledično naftni lobij forsira becinarje...BMW ravno testira novi X3 diesel, z štirimi turbinami..
dizel bi moral iti v pozabo ,pa saj bencinarji niso več potratni in prihaja na trg tudi nov tip motorja ki deluje kot dizel ,a bencin boš pa tankal.dizli smrdijo nenormalno ,ko bencinar ne toliko,pa 100 oktanski bencin naj bi… ...prikaži več bil na izbiro brez 95 oktanskega
DIzli imajo DPF filter, če ne primerjaš novega bencinarja s starim dizlom.
Dizel FTW!
V Sloveniji je kvečjemu pričakovati davek, če boš imel starega dizla,ne pa pa subvencije.Je pa tako, da če nimaš denarja kupiš staro, slabše in na koncu še dražje = začaran krog.
Vsepovsod so v igri zgolj dobički.Tu ni izjema ne avtomobilska industrija, prehrambena, zdravstvo, pogrebništvo....žal.