g. Janežič: osnovna napaka je ime “športni terenec” ki je totalno napačen. Originalno ime za te avtomobile je SUV, kar pomeni “sport utility vehicle”. “Utility” pa je vse prej kot “terenec” , kajne? Ampak saj to ni edino butasto prevedeno… ...prikaži večno ime, ki ga slovenci premoremo...
Aja... pa ne na spletu iskat definicijo SUV-a, ker današnji suv-i niso to, kar je definicija SUV, katera nenazadnje sploh ni enotno definirana. Dejstvo pa je, da so ti avti, kot je g. Janežič tudi napisal, samo malce spremenjeni klasični… ...prikaži več avti, torej niso niti T od terencev.
@Marko NDM prikolice seveda ima vezo s kategorijo, ampak v navedenem primeru je dovolj BE kategorija, ki omogoča vožnjo prikolice do 3500kg NDM (če avto seveda to dopušča) in ne potrebuješ C kategorije, pač je novinar malo "zabluzil"...
Pomembna je ndm in koliko lahko tvoje vozilo sploh vleče. v primeru, da imaš pickup recimo že samo vozilo ima ndm lahko 3 tone. Z tem pickupom ne boš smel voziti niti lahke tovorne prikolice 750kg ce imas izpit samo… ...prikaži več za B kategorijo. Rabiš vsaj delni E oziroma kodo 96.
Če imaš Dodge Ram pa boš za počitniško prikolico ki ma ndm recimo 1350kg
Potreboval že E kategorijo.
ne strinjam se z nekaterimi navedbami. Dovoljena masa prikolice ni odvisna zgolj od velikosti in moči motorja, niti od vrste menjalnika. Proizvajalci jo dolocajo predvsem na podlagi prestavnih razmerij, mase vlecnega vozila, zavor, medosne razdalje in vzmetenja zadaj. To so… ...prikaži več namreč komponente ki najbolj vplivajo na vlecne sposobnosti. Npr. poznamo cel kup kombijev ki imajo cca 130 konjev in lahko vlecejo 3,5t, na drugi strani pa 250+ konjev v recimo Volvo XC90 ni homologirano za vec kot 2,5t.
Ta električni bodo vlekli vse-ampak ne daleč......
g. Janežič: osnovna napaka je ime “športni terenec” ki je totalno napačen. Originalno ime za te avtomobile je SUV, kar pomeni “sport utility vehicle”. “Utility” pa je vse prej kot “terenec” , kajne? Ampak saj to ni edino butasto prevedeno… ...prikaži večno ime, ki ga slovenci premoremo...
Aja... pa ne na spletu iskat definicijo SUV-a, ker današnji suv-i niso to, kar je definicija SUV, katera nenazadnje sploh ni enotno definirana. Dejstvo pa je, da so ti avti, kot je g. Janežič tudi napisal, samo malce spremenjeni klasični… ...prikaži več avti, torej niso niti T od terencev.
Pol mas pa se oznake cuv in fuv Zadnja je bolj primerna za te cestne 'terence'
Kaj ima C kategorija veze z vleko prikolice???
Verjetno,da ima! Avto je dve tone, Lastnik si je umislil prikolico ki ima 1.6t. 'B' kategorija pa ti dovoljuje skupno težo 3500kg
@Marko NDM prikolice seveda ima vezo s kategorijo, ampak v navedenem primeru je dovolj BE kategorija, ki omogoča vožnjo prikolice do 3500kg NDM (če avto seveda to dopušča) in ne potrebuješ C kategorije, pač je novinar malo "zabluzil"...
Pomembna je ndm in koliko lahko tvoje vozilo sploh vleče. v primeru, da imaš pickup recimo že samo vozilo ima ndm lahko 3 tone. Z tem pickupom ne boš smel voziti niti lahke tovorne prikolice 750kg ce imas izpit samo… ...prikaži več za B kategorijo. Rabiš vsaj delni E oziroma kodo 96. Če imaš Dodge Ram pa boš za počitniško prikolico ki ma ndm recimo 1350kg Potreboval že E kategorijo.
www︎.︎Magenot︆.︆net - odličen prrojekt za odrrasle, ki želikko najti parrtnerja za sseks
ne strinjam se z nekaterimi navedbami. Dovoljena masa prikolice ni odvisna zgolj od velikosti in moči motorja, niti od vrste menjalnika. Proizvajalci jo dolocajo predvsem na podlagi prestavnih razmerij, mase vlecnega vozila, zavor, medosne razdalje in vzmetenja zadaj. To so… ...prikaži več namreč komponente ki najbolj vplivajo na vlecne sposobnosti. Npr. poznamo cel kup kombijev ki imajo cca 130 konjev in lahko vlecejo 3,5t, na drugi strani pa 250+ konjev v recimo Volvo XC90 ni homologirano za vec kot 2,5t.