in kje bodo gledali video, saj vsi nimajo televizorjev doma, še manj računalnikov, dajte se postavit na realna tla, da kriza šele prihaja in si lahko tale video zataknete v rit. sploh me pa zanima kaj bodo potem učitelji… ...prikaži več delali, že tako v šolah za en drek razlagajo ali pa sploh ne, da se moramo doma mučiti z otroki in jim razlagati snov, kar je delo učiteljev in potem se spravijo še stavkat in javkat vsepovsod. ma daj no kam to pelje
Mirko, prav imaš. Ali res nismo sposobni uvajanja novih, lastnih metod učenja in prenašanja znanja, ali so res ti amewričani tako dobri. Proizvajajo psihopate,ubijalce in debile.
spet neke polovične pogruntavščine...dajte raje pogledati kako se učijo v Franciji ali na Finskemprimer:-- otoci so v šolii od 8-16h, tam naredijo VSE naloge, tako da so popoldne prosti , - učitelj lahko (če vidi da so… ...prikaži večo otroci nemirni) otroke spusti na igrišče za 10-15 min, kljub temu USPEŠNO opravijo VSE naloge pri tem predmetu- otroku so VEDNO na voljo vsaj trije učitelji, kateremu lahko gredo če imajo težave, učitelji se dejansko posvetijo otroku (ne samo na papirju) in skupaj sodelujejo...
Meni se zdi pa super, da končno delajo nekaj v tej smeri, da pouk ni le frontalen, kjer učenci zdolgočaseno sledijo učiteljivi razlagi in si delajo zapiske, ampak se naučijo sami študirati teorijo (na faksu je to stalnica, da ne… ...prikaži več govorim o službi, ko se moraš sam znajti in procesirati gomilo podatkov), pri pouku pa so spodbujeni k sodelovanju, postavljanju vprašanj, odpiranju razprav ... prisiljeni so razmišljati, ne pa le pasivno slediti pouku. V tujini so učenci veliko bolj aktivni, imajo večjo željo po znanju in učitelji jih pripravljajo na reševanje problemov, ne pa trpanje informacij v glavo, ki jih čez en teden po testu pozabiš. Kolikor sem razbrala, so učitelji tudi sami pripravili video gradivo. Kritiziranje vse povprek. Predlagam, da preberete malo več o tej temi.
Zakaj zopet neki novi stroški na račun davkoplačevalcev ?! Zakaj pa učitelji ne bi mogli video posnetek predavanja-učne ure naredit kar sami z svojimi kamerami, posnetek pa naj objavijo na You Tubu in tako lahko otroci gledajo učno snov kar… ...prikaži večr doma preko interneta. Tako bi odpadli vsi dodatni stroški, ki bi obremenili davkoplačevalce. Učitelji imajo vse možnosti, da si pomagajo z informacijsko tehnologijo, le voljo do dela morajo imet. Vendar ni interesa, ker hočejo za to dodatno plačilo. Kar normative jim naj povečajo in jim naložijo to delo za enake plače, kdor pa ne bo hotel ali se naučil s tem delat pa itak nima kaj iskati v šolstvu.
Predvsem bi bilo veliko bolj potrebno to, da uvedemo obrnjen sistem podajanja znanja, ker v primeru da se jim podaja znanje še naprej na dogmatski način, bodo doma še toliko prej, kliknili na druge zabavne vsebine ;)Tehten razmislek… ...prikaži več pa je glede uvajanja v članku omenjene metode razen, kot je rečeno za športnike in tiste, ki zaradi bolezni ne morejo biti pri pouku, potreben tudi zato, da otrokom ne obtežimo že tako prekratkih popoldnevov, v katerih je vse manj časa za igro zunaj in druženje z vrstniki.Zdaj pa, če se vrnem k konkretni potrebi resnega obrata v šolskem sistemu, to je spremembi dogmatskega načina podajanja znanja. Srečanje z integrali recimo poteka tako, da jim učitelji predstavijo ustrezno matematično definicijo:Integral f(x) od a do b je površina področja med abscisno (x) osjo in krivuljo y = f(x), ki leži nad abscisno osjo, z odšteto površino področja med abscisno osjo in krivuljo, ki leži pod abscisno osjo, za vse x-e na
intervalu [a,b].No temu seveda sledi še več drugih po definicij in pa nekaj formulhttp://sl.wikipedia.org/wiki/IntegralKo sem na svojih predavanjih o razvoju potencialov, vprašal različne dijake in študente, če mi znajo povedati, kaj je v praksi interval,… ...prikaži več je bila v 99,9% popolna tišina. Ta se je nadaljevala tudi po tem, ko sem jim prebral zgornjo definicijo. Da definicije v splošnem sploh niso poznali je itak jasno.Torej, na je mestu vprašanje, kaj nam pomaga, če poznamo integral, če ga ne znamo uporabiti in če imamo mišljenje, da se velika večina otrok se z njim v življenju, itak nikoli več ne sreča.Pa je res tako? Bi lahko bilo tudi drugače?Kaj pa če bi učitelj začel z vprašanjem, da naj si učenci predstavljajo, da imajo njihovi stari starši kmetijo in da projektanti določijo, da bo ravno čez njihovo njivo tekla nova lokalna cesta. Njihovemu dedku pa morajo sedaj oni pomagati preveriti kakšno površino njive bo obdrža
Mirko, se absolutno strinjam, da bi učitelji morali izkoriščati nove tehnologije, ker so otroci zrasli z njimi, jih obvladajo in na ta način se jim lahko približajo. V članku nisem zasledila dodatnih stroškov za davkoplačevalce!? Je to kar floskula na… ...prikaži več vsako novost, ki ji ljudje odprejo vrata?? Namesto običajnih priprav se učitelji posnamejo, sami, ja, brez dodatnih stroškov. Velika večina slovenskih šol je informatizirana, imajo vse možnosti, da to izkoristijo. Tisti, ki hočejo in imajo voljo. Vzdrževanje trenutnega stanja gotovo ni rešitev, treba je stopiti v korak s časom in nič ni narobe, če se prevzemajo učinkovite metode, pa naj bodo ameriške, francoske ali japonske.
tehnologija tedaj niso bili takši, kakršni so sedaj. Posameznikova metoda razmišljanja se je spremenila in s tem tudi potreba po drugačni metodi sprejemnaja informacij. Še enkrat želim povdariti, da vse to sporočam kot sveža študentka ob enem pa želim dodati… ...prikaži več svoje mnenje; osebno bi mi bilo učenje kar precej lažje s posnetki - s tem ne dajem potuhe svoji lenobi marveč opozarjam na spremembo mišljenja v razvoju in zopet, potrebno po drugačnem prejemanju informacij.
bo obdržal in koliko mu jo bo vzela recimo država.Oz druga podobna naloga, vaši starši so pri mizarju naročili novo mizo, ki je na eni strani malce vijugasta. Sedaj pa jim morate pomagati, pravilno izračunati dejansko površino lesa,… ...prikaži več da boste lahko preverili visok mizarjev račun.Lahko pa seveda najdete mnogo drugih idej za izpeljavo stvari, od nogometa dalje…Potem pa bi cel razred skupaj razmišljal o tem kako lahko to izračunajo in bi jih učitelj korak po koraku vodil do ustrezne rešitve oz pohvalil njihovo razmišljanje, če bi pripeljalo do pravilne rešitve. V obeh primerih učitelj poda enako snov, samo v prvem na suhoparen dogmatičen način v drugem pa na izkustveno problemski način, pri katerem celotna skupina aktivno sodeluje.Izjemni mojstri dogmatskega podajanja znanja pa nastopijo na fakultetah. Priznam, da imam izkušnje samo iz tehnične fakultete, kjer so šli v neverjetne absurdne imaginarne izpeljave, ki so bile recimo temu sko
recimo temu skoraj same sebi namen, a verjamem, da drugje ni dosti bolje. Seveda pa, ker se bodoči učitelji oblikujejo na fakultetah, se prenos metod in taktik dogmatskega načina podajanja znanja, uspešno prenaša iz učiteljev tudi na bodoče učitelje… ...prikaži veče in te na vedno nove in nove učence ... Če bi se otroci srečevali z konkretnimi problemi, od prvega razreda dalje bi bilo veliko drugače. Če ne verjamete, da smo že tam izjemno dogmatsko usmerjeni, lahko vprašate kogar koli od malčkov, iz prvih razredov, zakaj se v šoli učijo šteti in računati in odgovor bo ne vem. In oni so še full iskreni, tako da jim lahko verjamete. Če bi se učili po obratnem sistemu, bi odgovor bil jasen, celo več, kar brbotali bi in bilo bi jih izjemno veliko.In to je prava stvar, ki bi jo morali zasledovati otroci v šolah.
Spet nekaj vlečemo iz Amerike. In spet nekaj novega odkrivamo. In to razne firme, ki o realnem stanju v razredu nimajo pojma. Dajte naredit konkretno raziskavo o tem, ali je učencem ali dijakom všeč, da še na avtobusu in v… ...prikaži več prostem času aktivno spremljajo učne vsebine. In ja seveda. V prostem času komaj čakajo, da bodo sami usvajali učne vsebine. Poleg tega se je potrebno vprašati, kdo bi naj te učne vsebine pripravljal. Verjetno spet kakšna firma, ki bi s tem projektom služila, ker dvomim, da so učitelji usposobljeni predvsem pa opremljeni s potrebno opremo, da bi te učne vsebine sami pripravljali. Nimam nič proti sodobnim metodam, ampak pogosto se kasneje izkaže, da na dolgi rok ni nekega izboljšanja. Prvi vtisi so pa vedno dobri, tako kot takrat, ko dobiš novo igračko, čez en mesec se je pa naveličaš.
http://www.youtube.com/watch?v=gM95HHI4gLkKot študentka, in še pred kratkim dijakinja menim, da je to odlična metoda, ki bo zares nudila boljše rezultate. Zavedati se moramo, da mladina pri dojemanju snovi ni na enakem nivoju - pri tem pridejo prav posnetki, saj… ...prikaži več bi snov, ki so jo standardno slišali v razredu lahko poslušali enkrat, dvakrat, trikrat itd. vse dokler ne bi razumeli. Ob tem bi lahko posnetek ustavljali za razmislek, kar je v današnjem šolanju nemogoče, saj se v 45min čas MORA IZKORISTITI in seveeeeda MORAMO hiteti s snovjo dalje, saj smo čene v zaostanku..tudi če to pomeni, da učenci/dijaki pač ne razumejo. Ob enem menim, da bi lahko učenci pred raznimi testi snov le predelali s posnetki in ne bi zapravljali časa za izdelovanja zapiskov ampak bi raje čas izkoristili za opravljanje vaj v predmetu, ki jim povzroča težave. Ne le to, posnetki bi jih spodbudili k delu doma. Vsi vemo, da se večina domačih nalog opravi na šolskih hodnikih - to je zato, ker učenci snov
snovi ne dojamejo ali pa zato, ker jim je le ta preveč težavna, ob njimi pa preprosto ni osebe, ki bi jim ponudila dodatno razlago.Z uvedbo posnetkov bi bila domača naloga samoumevna, saj bi brez nje bili v razredu zdolgočaseni… ...prikaži več obenem bi pa za kratke posnetke našli čas še tako zaposleni učenci. V razredu bi lahko učenci spremljali in sodelovali, saj je (o tem govorim iz izkušenj) pri standardnem poslušanju snovi, veliko težje ohraniti pozornost kakor pri vajah (tukaj zopet postane + ustavljanje posnetkov). Veliko učencev/dijakov se med predavanjem noče ustavljati pri določeni snovi, saj menijo, da so edini, ki je preposto niso razumeli - z uvedbo posnetkov bi lahko snov poslušali doma in ob enem razmišljali o slišanem brez strahu pred ˝osramotitvijo˝. Seveda je najverjetneje veliko ˝starejših˝ profesorjev proti takšni metodi - saj ni bila takšna, kakršno so uporabljali sami pri svojem učenju - tem profesorjem bi želela sporočiti, da tudi svet, razmišljanja in tehnologija tedaj niso bil
Da o metodah hitrega ali foto branja, ter drugih tehnikah razumevanja in učenja sploh ne govorim. Naša šola, je kljub vsemu dolžnemu spoštovanju pri uvajanju napredne tehnologije(tablice, digitalne vsebine…), še vedno v obdobju Marije Terezije, vsaj kar se podajanja znanja… ...prikaži več tiče, takrat je bil namreč v modi sistem korenčka in palice. Ne vdajte se v usodo, da je tako že od nekdaj in da tako ali tako ne morete nič narediti. Kajti pravo vprašanje je: Pa je res tako? Bi lahko bilo tudi drugače?
in kje bodo gledali video, saj vsi nimajo televizorjev doma, še manj računalnikov, dajte se postavit na realna tla, da kriza šele prihaja in si lahko tale video zataknete v rit. sploh me pa zanima kaj bodo potem učitelji… ...prikaži več delali, že tako v šolah za en drek razlagajo ali pa sploh ne, da se moramo doma mučiti z otroki in jim razlagati snov, kar je delo učiteljev in potem se spravijo še stavkat in javkat vsepovsod. ma daj no kam to pelje
Mirko, prav imaš. Ali res nismo sposobni uvajanja novih, lastnih metod učenja in prenašanja znanja, ali so res ti amewričani tako dobri. Proizvajajo psihopate,ubijalce in debile.
Na žalost se je tukaj skrajšal moj komentar, ker pa se mi trenutno mudi, bom pustila pri tem.
spet neke polovične pogruntavščine...dajte raje pogledati kako se učijo v Franciji ali na Finskemprimer:-- otoci so v šolii od 8-16h, tam naredijo VSE naloge, tako da so popoldne prosti , - učitelj lahko (če vidi da so… ...prikaži večo otroci nemirni) otroke spusti na igrišče za 10-15 min, kljub temu USPEŠNO opravijo VSE naloge pri tem predmetu- otroku so VEDNO na voljo vsaj trije učitelji, kateremu lahko gredo če imajo težave, učitelji se dejansko posvetijo otroku (ne samo na papirju) in skupaj sodelujejo...
Meni se zdi pa super, da končno delajo nekaj v tej smeri, da pouk ni le frontalen, kjer učenci zdolgočaseno sledijo učiteljivi razlagi in si delajo zapiske, ampak se naučijo sami študirati teorijo (na faksu je to stalnica, da ne… ...prikaži več govorim o službi, ko se moraš sam znajti in procesirati gomilo podatkov), pri pouku pa so spodbujeni k sodelovanju, postavljanju vprašanj, odpiranju razprav ... prisiljeni so razmišljati, ne pa le pasivno slediti pouku. V tujini so učenci veliko bolj aktivni, imajo večjo željo po znanju in učitelji jih pripravljajo na reševanje problemov, ne pa trpanje informacij v glavo, ki jih čez en teden po testu pozabiš. Kolikor sem razbrala, so učitelji tudi sami pripravili video gradivo. Kritiziranje vse povprek. Predlagam, da preberete malo več o tej temi.
Zakaj zopet neki novi stroški na račun davkoplačevalcev ?! Zakaj pa učitelji ne bi mogli video posnetek predavanja-učne ure naredit kar sami z svojimi kamerami, posnetek pa naj objavijo na You Tubu in tako lahko otroci gledajo učno snov kar… ...prikaži večr doma preko interneta. Tako bi odpadli vsi dodatni stroški, ki bi obremenili davkoplačevalce. Učitelji imajo vse možnosti, da si pomagajo z informacijsko tehnologijo, le voljo do dela morajo imet. Vendar ni interesa, ker hočejo za to dodatno plačilo. Kar normative jim naj povečajo in jim naložijo to delo za enake plače, kdor pa ne bo hotel ali se naučil s tem delat pa itak nima kaj iskati v šolstvu.
Normalno da je cilj da nekdo zasluži. Zakaj pa misliš da je Miška zraven? :)
Predvsem bi bilo veliko bolj potrebno to, da uvedemo obrnjen sistem podajanja znanja, ker v primeru da se jim podaja znanje še naprej na dogmatski način, bodo doma še toliko prej, kliknili na druge zabavne vsebine ;)Tehten razmislek… ...prikaži več pa je glede uvajanja v članku omenjene metode razen, kot je rečeno za športnike in tiste, ki zaradi bolezni ne morejo biti pri pouku, potreben tudi zato, da otrokom ne obtežimo že tako prekratkih popoldnevov, v katerih je vse manj časa za igro zunaj in druženje z vrstniki.Zdaj pa, če se vrnem k konkretni potrebi resnega obrata v šolskem sistemu, to je spremembi dogmatskega načina podajanja znanja. Srečanje z integrali recimo poteka tako, da jim učitelji predstavijo ustrezno matematično definicijo:Integral f(x) od a do b je površina področja med abscisno (x) osjo in krivuljo y = f(x), ki leži nad abscisno osjo, z odšteto površino področja med abscisno osjo in krivuljo, ki leži pod abscisno osjo, za vse x-e na
intervalu [a,b].No temu seveda sledi še več drugih po definicij in pa nekaj formulhttp://sl.wikipedia.org/wiki/IntegralKo sem na svojih predavanjih o razvoju potencialov, vprašal različne dijake in študente, če mi znajo povedati, kaj je v praksi interval,… ...prikaži več je bila v 99,9% popolna tišina. Ta se je nadaljevala tudi po tem, ko sem jim prebral zgornjo definicijo. Da definicije v splošnem sploh niso poznali je itak jasno.Torej, na je mestu vprašanje, kaj nam pomaga, če poznamo integral, če ga ne znamo uporabiti in če imamo mišljenje, da se velika večina otrok se z njim v življenju, itak nikoli več ne sreča.Pa je res tako? Bi lahko bilo tudi drugače?Kaj pa če bi učitelj začel z vprašanjem, da naj si učenci predstavljajo, da imajo njihovi stari starši kmetijo in da projektanti določijo, da bo ravno čez njihovo njivo tekla nova lokalna cesta. Njihovemu dedku pa morajo sedaj oni pomagati preveriti kakšno površino njive bo obdrža
Mirko, se absolutno strinjam, da bi učitelji morali izkoriščati nove tehnologije, ker so otroci zrasli z njimi, jih obvladajo in na ta način se jim lahko približajo. V članku nisem zasledila dodatnih stroškov za davkoplačevalce!? Je to kar floskula na… ...prikaži več vsako novost, ki ji ljudje odprejo vrata?? Namesto običajnih priprav se učitelji posnamejo, sami, ja, brez dodatnih stroškov. Velika večina slovenskih šol je informatizirana, imajo vse možnosti, da to izkoristijo. Tisti, ki hočejo in imajo voljo. Vzdrževanje trenutnega stanja gotovo ni rešitev, treba je stopiti v korak s časom in nič ni narobe, če se prevzemajo učinkovite metode, pa naj bodo ameriške, francoske ali japonske.
tehnologija tedaj niso bili takši, kakršni so sedaj. Posameznikova metoda razmišljanja se je spremenila in s tem tudi potreba po drugačni metodi sprejemnaja informacij. Še enkrat želim povdariti, da vse to sporočam kot sveža študentka ob enem pa želim dodati… ...prikaži več svoje mnenje; osebno bi mi bilo učenje kar precej lažje s posnetki - s tem ne dajem potuhe svoji lenobi marveč opozarjam na spremembo mišljenja v razvoju in zopet, potrebno po drugačnem prejemanju informacij.
bo obdržal in koliko mu jo bo vzela recimo država.Oz druga podobna naloga, vaši starši so pri mizarju naročili novo mizo, ki je na eni strani malce vijugasta. Sedaj pa jim morate pomagati, pravilno izračunati dejansko površino lesa,… ...prikaži več da boste lahko preverili visok mizarjev račun.Lahko pa seveda najdete mnogo drugih idej za izpeljavo stvari, od nogometa dalje…Potem pa bi cel razred skupaj razmišljal o tem kako lahko to izračunajo in bi jih učitelj korak po koraku vodil do ustrezne rešitve oz pohvalil njihovo razmišljanje, če bi pripeljalo do pravilne rešitve. V obeh primerih učitelj poda enako snov, samo v prvem na suhoparen dogmatičen način v drugem pa na izkustveno problemski način, pri katerem celotna skupina aktivno sodeluje.Izjemni mojstri dogmatskega podajanja znanja pa nastopijo na fakultetah. Priznam, da imam izkušnje samo iz tehnične fakultete, kjer so šli v neverjetne absurdne imaginarne izpeljave, ki so bile recimo temu sko
recimo temu skoraj same sebi namen, a verjamem, da drugje ni dosti bolje. Seveda pa, ker se bodoči učitelji oblikujejo na fakultetah, se prenos metod in taktik dogmatskega načina podajanja znanja, uspešno prenaša iz učiteljev tudi na bodoče učitelje… ...prikaži veče in te na vedno nove in nove učence ... Če bi se otroci srečevali z konkretnimi problemi, od prvega razreda dalje bi bilo veliko drugače. Če ne verjamete, da smo že tam izjemno dogmatsko usmerjeni, lahko vprašate kogar koli od malčkov, iz prvih razredov, zakaj se v šoli učijo šteti in računati in odgovor bo ne vem. In oni so še full iskreni, tako da jim lahko verjamete. Če bi se učili po obratnem sistemu, bi odgovor bil jasen, celo več, kar brbotali bi in bilo bi jih izjemno veliko.In to je prava stvar, ki bi jo morali zasledovati otroci v šolah.
Spet nekaj vlečemo iz Amerike. In spet nekaj novega odkrivamo. In to razne firme, ki o realnem stanju v razredu nimajo pojma. Dajte naredit konkretno raziskavo o tem, ali je učencem ali dijakom všeč, da še na avtobusu in v… ...prikaži več prostem času aktivno spremljajo učne vsebine. In ja seveda. V prostem času komaj čakajo, da bodo sami usvajali učne vsebine. Poleg tega se je potrebno vprašati, kdo bi naj te učne vsebine pripravljal. Verjetno spet kakšna firma, ki bi s tem projektom služila, ker dvomim, da so učitelji usposobljeni predvsem pa opremljeni s potrebno opremo, da bi te učne vsebine sami pripravljali. Nimam nič proti sodobnim metodam, ampak pogosto se kasneje izkaže, da na dolgi rok ni nekega izboljšanja. Prvi vtisi so pa vedno dobri, tako kot takrat, ko dobiš novo igračko, čez en mesec se je pa naveličaš.
http://www.youtube.com/watch?v=gM95HHI4gLkKot študentka, in še pred kratkim dijakinja menim, da je to odlična metoda, ki bo zares nudila boljše rezultate. Zavedati se moramo, da mladina pri dojemanju snovi ni na enakem nivoju - pri tem pridejo prav posnetki, saj… ...prikaži več bi snov, ki so jo standardno slišali v razredu lahko poslušali enkrat, dvakrat, trikrat itd. vse dokler ne bi razumeli. Ob tem bi lahko posnetek ustavljali za razmislek, kar je v današnjem šolanju nemogoče, saj se v 45min čas MORA IZKORISTITI in seveeeeda MORAMO hiteti s snovjo dalje, saj smo čene v zaostanku..tudi če to pomeni, da učenci/dijaki pač ne razumejo. Ob enem menim, da bi lahko učenci pred raznimi testi snov le predelali s posnetki in ne bi zapravljali časa za izdelovanja zapiskov ampak bi raje čas izkoristili za opravljanje vaj v predmetu, ki jim povzroča težave. Ne le to, posnetki bi jih spodbudili k delu doma. Vsi vemo, da se večina domačih nalog opravi na šolskih hodnikih - to je zato, ker učenci snov
snovi ne dojamejo ali pa zato, ker jim je le ta preveč težavna, ob njimi pa preprosto ni osebe, ki bi jim ponudila dodatno razlago.Z uvedbo posnetkov bi bila domača naloga samoumevna, saj bi brez nje bili v razredu zdolgočaseni… ...prikaži več obenem bi pa za kratke posnetke našli čas še tako zaposleni učenci. V razredu bi lahko učenci spremljali in sodelovali, saj je (o tem govorim iz izkušenj) pri standardnem poslušanju snovi, veliko težje ohraniti pozornost kakor pri vajah (tukaj zopet postane + ustavljanje posnetkov). Veliko učencev/dijakov se med predavanjem noče ustavljati pri določeni snovi, saj menijo, da so edini, ki je preposto niso razumeli - z uvedbo posnetkov bi lahko snov poslušali doma in ob enem razmišljali o slišanem brez strahu pred ˝osramotitvijo˝. Seveda je najverjetneje veliko ˝starejših˝ profesorjev proti takšni metodi - saj ni bila takšna, kakršno so uporabljali sami pri svojem učenju - tem profesorjem bi želela sporočiti, da tudi svet, razmišljanja in tehnologija tedaj niso bil
Da o metodah hitrega ali foto branja, ter drugih tehnikah razumevanja in učenja sploh ne govorim. Naša šola, je kljub vsemu dolžnemu spoštovanju pri uvajanju napredne tehnologije(tablice, digitalne vsebine…), še vedno v obdobju Marije Terezije, vsaj kar se podajanja znanja… ...prikaži več tiče, takrat je bil namreč v modi sistem korenčka in palice. Ne vdajte se v usodo, da je tako že od nekdaj in da tako ali tako ne morete nič narediti. Kajti pravo vprašanje je: Pa je res tako? Bi lahko bilo tudi drugače?