V interesu države ni, da bi posodobili vlake, odpravili zamude, povečali hitrost vlakov ter spremenili vozne rede. Ljudje bi se vozili z vlaki - in kdo, hudiča bi polnil proračun s cestninami, davki na gorivo ter trošarinami?
Eh pretiravaš. Če naredijo, kaj se najbolje da, se bo max 20% ljudi več odločilo za uporabo vlakov. Zakaj? Ker vlake praktično lahko uporablja zgolj mestno prebivalstvo, ter nekaj vasi v sloveniji. Ostalo je podežlje, ki sploh nima železniških tirov,… ...prikaži več kamoli še, da bi vlaki dovolj pogosto vozili. Tako da bo precej ostalo na avtih. Pa seveda tuj promet. Sicer pa so tudi železnice državne.
Mogoče pri parcialnih rešitvah. Potrebno bi bilo povezati oziroma posodobiti proge iz večjih mest do Ljubljane s hitrimi vlaki in prijaznim voznim redom.
Briga železnice za zamude. Drago kupiš karto, potem se tlačis v prepolnem vlaku vlak ima zamudo... Koga briga. Problem so sluzbe, problem je šola, problem je ce imaš zdravnika. Koga briga. Kaj ti odgovorijo na reklamacijah:pojdite pa z enim vlakom… ...prikaži večkom prej. Koga briga ce cel dan zapraviš na vožnji. In koga briga ce se celo pot drenjas za sedez z upokojenci? Dobro bi bilo da vozači tudi protestirajo proti zamudam in da dobijo za pošteno ceno doszojno storitev
naklonsky, to kar pišeš, je preveč populistično. Prijazen vozni red lahko narediš samo med mesti. Če hočemo izboljšati javni promet, je da se ga sinhronizira (avtobusi, mestni prometi, vlaki), da ko prideš na večjo postajo imaš v par minutah že… ...prikaži večže prevoz naprej do svojega "cilja". Potem je treba popraviti infrastrukturo, da boš ob največji zamenjavi voza le to opravil suh. Potem, je še treba urediti vozne rede tako, da bodo vlaki prihajali s čim manjšimi zamudami (tam do 5 min).
nič od tega ni lahko narediti, saj mora biti vključenih kar nekaj deležnikov, ki se morajo s tem strinjati, to podpreti in na koncu, kar je najpomebneje tudi izvesti. Ampak prijazen vozni red je drag vozni red. Tu pa rata… ...prikaži veča problem, denar. Kaj bi bilo za narediti? Težko povedat brez temeljitega razmisleka. Verjetno bi bil prvi korak zamenjava vodstva SŽ. Da pridejo nove ideje.
Saj o tem govorim “posodobiti in povezati”. Torej tudi na novi zgraditi. Prepotoval sem nemalo držav in zelo dobro vem, kako javni prevoz funkcionira. Najmanj, kar lahko naredijo je povečanje frekvence vlakov in točnost. Sicer se pa z vsemi komentarji… ...prikaži veči v glavnem strinjam.
Se strinjam. V velikih mestih je to enostavneje. Tam je namreč tudi količina ljudi, ki posledično prispeva v malho večja. Tako se več zbere na tekoči km proge kot pri nas in je izguba manjša ali pa je sploh ni.… ...prikaži več Pri nas pa tu nastane problem, ker je poselitev zelo redka. Če pogledaš vlake MB -LJ so kar pogosti. Ubija pa jih dolgi čas vožnje. Slabo je tudi to, da če prideš recimo v MB, ne moreš kot uporabnik storitev SŽ parkirati po nižji tarifi. ogromno nekih malih šlamparij.
Hja, rešitev je v plačevanju storitev, ko so te opravljene! Dokler bodo dobivali denar v naprej bodo zamude! Eden od postajnih načelnikov mi je dejal, da bilo k* za zamude vlakov in jezne potnike!
Smo žal pač glede železnic postali slepo črevo sredi Evrope! Politike to ne tangira, saj se na "turistična" potovanja vozijo z avijoni pretežno s tujih letališč, do tja pa jih zapeljejo šoferji v nobel avtomobilih - vse pač na državne… ...prikaži več oz. davkoplačevalske stroške.
V interesu države ni, da bi posodobili vlake, odpravili zamude, povečali hitrost vlakov ter spremenili vozne rede. Ljudje bi se vozili z vlaki - in kdo, hudiča bi polnil proračun s cestninami, davki na gorivo ter trošarinami?
Eh pretiravaš. Če naredijo, kaj se najbolje da, se bo max 20% ljudi več odločilo za uporabo vlakov. Zakaj? Ker vlake praktično lahko uporablja zgolj mestno prebivalstvo, ter nekaj vasi v sloveniji. Ostalo je podežlje, ki sploh nima železniških tirov,… ...prikaži več kamoli še, da bi vlaki dovolj pogosto vozili. Tako da bo precej ostalo na avtih. Pa seveda tuj promet. Sicer pa so tudi železnice državne.
Mogoče pri parcialnih rešitvah. Potrebno bi bilo povezati oziroma posodobiti proge iz večjih mest do Ljubljane s hitrimi vlaki in prijaznim voznim redom.
Briga železnice za zamude. Drago kupiš karto, potem se tlačis v prepolnem vlaku vlak ima zamudo... Koga briga. Problem so sluzbe, problem je šola, problem je ce imaš zdravnika. Koga briga. Kaj ti odgovorijo na reklamacijah:pojdite pa z enim vlakom… ...prikaži večkom prej. Koga briga ce cel dan zapraviš na vožnji. In koga briga ce se celo pot drenjas za sedez z upokojenci? Dobro bi bilo da vozači tudi protestirajo proti zamudam in da dobijo za pošteno ceno doszojno storitev
naklonsky, to kar pišeš, je preveč populistično. Prijazen vozni red lahko narediš samo med mesti. Če hočemo izboljšati javni promet, je da se ga sinhronizira (avtobusi, mestni prometi, vlaki), da ko prideš na večjo postajo imaš v par minutah že… ...prikaži večže prevoz naprej do svojega "cilja". Potem je treba popraviti infrastrukturo, da boš ob največji zamenjavi voza le to opravil suh. Potem, je še treba urediti vozne rede tako, da bodo vlaki prihajali s čim manjšimi zamudami (tam do 5 min).
nič od tega ni lahko narediti, saj mora biti vključenih kar nekaj deležnikov, ki se morajo s tem strinjati, to podpreti in na koncu, kar je najpomebneje tudi izvesti. Ampak prijazen vozni red je drag vozni red. Tu pa rata… ...prikaži veča problem, denar. Kaj bi bilo za narediti? Težko povedat brez temeljitega razmisleka. Verjetno bi bil prvi korak zamenjava vodstva SŽ. Da pridejo nove ideje.
Saj o tem govorim “posodobiti in povezati”. Torej tudi na novi zgraditi. Prepotoval sem nemalo držav in zelo dobro vem, kako javni prevoz funkcionira. Najmanj, kar lahko naredijo je povečanje frekvence vlakov in točnost. Sicer se pa z vsemi komentarji… ...prikaži veči v glavnem strinjam.
Se strinjam. V velikih mestih je to enostavneje. Tam je namreč tudi količina ljudi, ki posledično prispeva v malho večja. Tako se več zbere na tekoči km proge kot pri nas in je izguba manjša ali pa je sploh ni.… ...prikaži več Pri nas pa tu nastane problem, ker je poselitev zelo redka. Če pogledaš vlake MB -LJ so kar pogosti. Ubija pa jih dolgi čas vožnje. Slabo je tudi to, da če prideš recimo v MB, ne moreš kot uporabnik storitev SŽ parkirati po nižji tarifi. ogromno nekih malih šlamparij.
Niti za časa Avstrogrske ni blo takih zamud hitrosti pa so tako enake!
Hja, rešitev je v plačevanju storitev, ko so te opravljene! Dokler bodo dobivali denar v naprej bodo zamude! Eden od postajnih načelnikov mi je dejal, da bilo k* za zamude vlakov in jezne potnike!
Smo žal pač glede železnic postali slepo črevo sredi Evrope! Politike to ne tangira, saj se na "turistična" potovanja vozijo z avijoni pretežno s tujih letališč, do tja pa jih zapeljejo šoferji v nobel avtomobilih - vse pač na državne… ...prikaži več oz. davkoplačevalske stroške.