Točno to,kitajska ima preko 2000 premogovnikov,in za vaše majjice po 2 evra kuri premog direkt v luft,no kdo je na koncu kriv,mi ki kupujemo to poceni in škart robo
Naj raje zmanjšajo letalski promet.En avion kuri 6000 l kerozina na uro in to brez filtra direkt v ozon, v zraku pa je non stop 200 000 avonov 24 ur na dan
Slovenci množično kupujejo nemški jakodimič odpad in ga ne uporabljajo za kar je bil prvotno mišljen (avtocestno vožnjo na dolge proge), temveč ga uporabljajo za dnevno fijakanje po mestu in okolici. Naj si kupijo dizla tisti ki delajo 30k in… ...prikaži več več letno. Ti ga bodo tudi vzdrževali ustrezno. Tisti ki pa ga kupijo samo zato ker troši liter manj od bencinarja, potem pa hvatajo krivine pri vzdrževanju, te pa kar naj izmerijo in oglobijo, ko se jim vse zapaca in zamaši.
Euro6 so že čisto vredu, zakaj hočejo Euro6 motorje očrniti kot glavne krivce za celoten poraz nemške avtoindustrije in infrastrukture povezane z še hujšimi električnimi avtomobili, katerih izdelava še bolj onesnažuje okolje in kjer baterije niso še 100% reciklirali in… ...prikaži več so zelo nevarne, če se vžgejo in pride to v ozračje. Mafija zelenih v EU je pobrala denar za nebuloze in sedaj krivi vse ostale okoli. Smrt zelenim, svoboda narodu!
Turčini so kvečjemu vzeli bele Srbe v Turčijo (če si slišal za janičarje), te so potem ratali turški vojskovodje in seveda po.ukali pol Turčije žensk in jim olepšali raso. Spet pa to ni bil niti blizu tako velik procent, ker… ...prikaži več še vedno jih je ostalo dosti, da so se izborili proti njim in skupaj z Grki tvorili guerila tip vojskovanja in se združevali v odpor (1. srbska vstaja, 2. srbska vstaja), malo si preberi zgodovino ti nešolani 'slavaLUK'. Tudi Turki niso hoteli infidel žensk v tistem času.
Gledano s strani Turčije so bile prve države na udaru Ottomanov prav Srbija in Grčija ter Bolgarija, zaradi tega ker so bližje Turčiji, vsi papki so rabili 400 let, da formirajo vojsko in obrambo proti Turkom, ko so jih Bolgari,… ...prikaži več Srbi, Grki zadrževali in jih sabotirali kot so le lahko. Pri klicu na pomoč s strani ostalij Kristjanov so dobili 'prst v rit', ker so rekli, da utrjujejo svoje pozicije in da še niso dovolj močni, če ne bi bilo Srbov in Grkov ter Bolgarov bi EU bila Ottomanska.
Vi vsi bi morali postaviti kot EU 1000 spomenikov borcem proti Ottomanom Grkom, Bolgarom in Srbom, ker če ne bi vas Ottomani v tistem času, ko so bili najmočnejši, pojedli. Papak en slavaLuk.
Zakaj 3 leta star dizel ne opravil tehničnega pregleda zaradi DPF filtra je več razlogov, najverjetnejši pa DPF tik pred opravljeno samo-regeneracijo. Lahko tudi, da ima avto bistveno več km od povprečja za starost (npr. 200.000), zaradi česar se že… ...prikaži več kaže potreba po strokovnem čiščenju DPF? Poudarek je strokovno, ker ni potrebno veliko, da se poškoduje keramiko in tipala! Obnovo pri nas pa nekateri še vedno opravljajo po zastareli metodi v peči, ki močno zmanjša življenjsko dobo DPF filtra!
Tudi če se meritev izvaja med regeneracijo ali pred regeneracijo nima to nobene veze.
Drugače pa "dobro" čipiran avto gre tudi v Nemčiji brez problema čez tehničnega ...
Malo zračunajmo za ljubljansko kotlino..... Imamo x vozil na diesel in y vozil na 95, mimo LJ znotraj lonca-kotline pa dnevno pelje z tovornjakov. Koliko lahko prepoved vožnje v centru mesta zmanjša onesnaženje? Pa dodajmo spremenljivko w, veter v katerikoli… ...prikaži večli smer. Kaj bolj pomaga zraku v centru LJ, veter ali prepoved? Toliko o ''strokovnih odločitvah'' o prometu in meritvah delcev. Razen številk rezultatov ni. Ker srž-a problemov se noče videti, saj to je posel, denar, je*eš zdravje, kajne?
Zakonodaja je narejena tako, da podpira avto industrijo pa recimo proizvajalce filtrov in da s kaznimi pobirajo denar voznikom lastnikom. Pa nič drugega ni opaznega razen cel kup besedne nesnage.
Realno gledano bi električni avtomobili morali biti pol cenejši. Pred kratkim sem se peljal v cca.350 PS Tesli. Totalna rajngla. Iz vseh lastnosti je izstopal samo brutalen sunek, ko si pohodil gas. Ampak vsaki taki pospešek zniža doseg za nekaj kilometrov.
Evropa študira kako bi očistila zrak oziroma kako bi nas žejne čez vodo medtem ko preostalega 97% sveta se na to požvižga.
zato pa gre svet v kurac.............na tak način bo planet zgorel in potem kaj boš jedel nafto?
tebe bi blo treba zapret v eno sobo ter prižgat dizel motor .........ker tako imaš rad dizle pa naj vdihavaj njihov smrad
Točno to,kitajska ima preko 2000 premogovnikov,in za vaše majjice po 2 evra kuri premog direkt v luft,no kdo je na koncu kriv,mi ki kupujemo to poceni in škart robo
Naj raje zmanjšajo letalski promet.En avion kuri 6000 l kerozina na uro in to brez filtra direkt v ozon, v zraku pa je non stop 200 000 avonov 24 ur na dan
kaj potem predalagaš da se usedemo v rakete in al veslamo na roke
22 predlagam,da nehaš tle srat
Kaj pa pri EV, a merijo trde delce na termoelektrarnah in pri proizvodnji baterij?
Slovenci množično kupujejo nemški jakodimič odpad in ga ne uporabljajo za kar je bil prvotno mišljen (avtocestno vožnjo na dolge proge), temveč ga uporabljajo za dnevno fijakanje po mestu in okolici. Naj si kupijo dizla tisti ki delajo 30k in… ...prikaži več več letno. Ti ga bodo tudi vzdrževali ustrezno. Tisti ki pa ga kupijo samo zato ker troši liter manj od bencinarja, potem pa hvatajo krivine pri vzdrževanju, te pa kar naj izmerijo in oglobijo, ko se jim vse zapaca in zamaši.
Euro6 so že čisto vredu, zakaj hočejo Euro6 motorje očrniti kot glavne krivce za celoten poraz nemške avtoindustrije in infrastrukture povezane z še hujšimi električnimi avtomobili, katerih izdelava še bolj onesnažuje okolje in kjer baterije niso še 100% reciklirali in… ...prikaži več so zelo nevarne, če se vžgejo in pride to v ozračje. Mafija zelenih v EU je pobrala denar za nebuloze in sedaj krivi vse ostale okoli. Smrt zelenim, svoboda narodu!
e moj srbin če bi ti hodu v šolo......
slavaluk22 če si ti pač en fego z električnim in misliš da rešuješ okolje s tem se motiš, pa nisem 'srbin', srbin ti je mamico v akcijo spravil.
ne teb je turčin naredu pedrajs
Turčini so kvečjemu vzeli bele Srbe v Turčijo (če si slišal za janičarje), te so potem ratali turški vojskovodje in seveda po.ukali pol Turčije žensk in jim olepšali raso. Spet pa to ni bil niti blizu tako velik procent, ker… ...prikaži več še vedno jih je ostalo dosti, da so se izborili proti njim in skupaj z Grki tvorili guerila tip vojskovanja in se združevali v odpor (1. srbska vstaja, 2. srbska vstaja), malo si preberi zgodovino ti nešolani 'slavaLUK'. Tudi Turki niso hoteli infidel žensk v tistem času.
Gledano s strani Turčije so bile prve države na udaru Ottomanov prav Srbija in Grčija ter Bolgarija, zaradi tega ker so bližje Turčiji, vsi papki so rabili 400 let, da formirajo vojsko in obrambo proti Turkom, ko so jih Bolgari,… ...prikaži več Srbi, Grki zadrževali in jih sabotirali kot so le lahko. Pri klicu na pomoč s strani ostalij Kristjanov so dobili 'prst v rit', ker so rekli, da utrjujejo svoje pozicije in da še niso dovolj močni, če ne bi bilo Srbov in Grkov ter Bolgarov bi EU bila Ottomanska.
Severnjaki niso bili zmožni obrambe 400 let. A razumeš to ti električni rahitis?
Vi vsi bi morali postaviti kot EU 1000 spomenikov borcem proti Ottomanom Grkom, Bolgarom in Srbom, ker če ne bi vas Ottomani v tistem času, ko so bili najmočnejši, pojedli. Papak en slavaLuk.
Pa pozabil sem Ruse seveda, ki so prišli preko Bolgarije v pomoč tudi.
Zakaj 3 leta star dizel ne opravil tehničnega pregleda zaradi DPF filtra je več razlogov, najverjetnejši pa DPF tik pred opravljeno samo-regeneracijo. Lahko tudi, da ima avto bistveno več km od povprečja za starost (npr. 200.000), zaradi česar se že… ...prikaži več kaže potreba po strokovnem čiščenju DPF? Poudarek je strokovno, ker ni potrebno veliko, da se poškoduje keramiko in tipala! Obnovo pri nas pa nekateri še vedno opravljajo po zastareli metodi v peči, ki močno zmanjša življenjsko dobo DPF filtra!
Tudi če se meritev izvaja med regeneracijo ali pred regeneracijo nima to nobene veze. Drugače pa "dobro" čipiran avto gre tudi v Nemčiji brez problema čez tehničnega ...
itak brez dPF filtra bi pogrnili vsi tud IMT
Malo zračunajmo za ljubljansko kotlino..... Imamo x vozil na diesel in y vozil na 95, mimo LJ znotraj lonca-kotline pa dnevno pelje z tovornjakov. Koliko lahko prepoved vožnje v centru mesta zmanjša onesnaženje? Pa dodajmo spremenljivko w, veter v katerikoli… ...prikaži večli smer. Kaj bolj pomaga zraku v centru LJ, veter ali prepoved? Toliko o ''strokovnih odločitvah'' o prometu in meritvah delcev. Razen številk rezultatov ni. Ker srž-a problemov se noče videti, saj to je posel, denar, je*eš zdravje, kajne?
Zakonodaja je narejena tako, da podpira avto industrijo pa recimo proizvajalce filtrov in da s kaznimi pobirajo denar voznikom lastnikom. Pa nič drugega ni opaznega razen cel kup besedne nesnage.
Vsekakor zanimiv stavek. Iz izpuha je šlo manj trdih delcev kot jih je bilo v okolici. To bi v praksi pomenilo več dizlov-- bolj čist zrak😲
Realno gledano bi električni avtomobili morali biti pol cenejši. Pred kratkim sem se peljal v cca.350 PS Tesli. Totalna rajngla. Iz vseh lastnosti je izstopal samo brutalen sunek, ko si pohodil gas. Ampak vsaki taki pospešek zniža doseg za nekaj kilometrov.