ko je goodyear dal na trg prvo ultragrip zimsko pnevmatiko je imela okoli 14 mm profila, današnja ima 8mm. to je napredek. kot drugo, fiat tipo iz leta 1990 je tetal 1000 kg, polno obremejen pa 1500kg, dons tehta avto… ...prikaži večo prazen blizu 2 ton. gume pa ?! raje pomečite iz avtov pol krame, omejite najvišjo hitrost na 160 km/h - kar je več kot je omejitev na cesti. pa bo guma spet živela lahko leta in leta
@Rd2dmk2 Se strinjam @Vzev Se ne strinjam. Le zakaj mislite da sedaj proizvajajo avte z 175 km h max? Imam 1.0 bencinarja, 3 cilindrasa, pa moram po homologaciji kupovat V razred gum. Ker je top speed z varnostno rezervo (+10%)… ...prikaži več) preko H=210. A ni to totalno bedasto? Meni je. No zimske imam H (je dovoljeno).
Zato ker je to "zeleno"!. Drugače bi pa morali omejitve zvišati. Po Nemčiji se brez težav voziš 200km/h. Drugod je pa to taka težava. Ni ti pa potrebno kupovati takšen avto, ki zmore to hitrost. Kupi tisti 1.0 mlinček, jaz… ...prikaži več kaj takega ne mislim kupovati. Potem rajši vozim star avto.
V A znizujejo dovoljeno hitrost na AC na 110. Me moti, da takrat ne smem peljati sicer občajno dovoljenih 130. A da bi pa po Slo in A, H, Cro. vozil brez omejitev pa priznam nimam želje. V oktobru sem… ...prikaži večm bil v Frankfurtu in sprobal tako opevani Autobahn, gradbišče za gradbiščem. Nimajo veliko od tega da obstajajo odseki brez omejitev. Smo bili mi (po balkansko) med hitrejšimi že s Teslo. Hitrosti nad 200 so po mojem mnenju čisto izživljanje.
Hitrosti nad 200 so po mojem mnenju čisto izživljanje. Težko si predstavljam da bi 8h vozil s to hitrostjo. Med tem ko pri 150 naprimer sem pa bil sproščen in miren in smo bili v toku z ostalimi.
kaj mislite ali se guma pri 30 km/h enako obrablja kot pri 160 km/h. še posebej,ker le malokdo imanamesto zraka inertni plin. ko ko goniš gumo in se segreje se poveča tlak in se deformira in rata balon. zaradi tega… ...prikaži več želim imeti max hitrost 160, ker tudi običajen voznik kaj več ni sposoben, da o zavorah ne govorim. simpl je pognat do 200 , e ustavit se z 200 na nič pa.. no ja kakšen zid lahko zlo pomaga, a ne ?
Ne ne mislim, da se guma isto obrablja pri različnih hitrostih, me pa to ne briga. Tiste gume pa bom že kupil. In 200km/h ali več je sposoben skoraj vsak voznik. Eno je vožnja skozi ovinke, nekaj drugega pa vožnja… ...prikaži več 200km/h po avtocesti. Sem že večkrat poskusil in ni noben bavbav. In mislim, da je to poskusil skoraj vsak Nemec, ki je naredil izpit. Eni se tako vozijo bolj pogosto eni pač ne. Toda ko grem sam v Nemčijo, seveda izkoristim moč avta, če se le da.
Pozabljate da niso vsi avti enaki in da niso vsi vozniki enaki. Verjamem da se avto z 2x ali več konji hitreje ustavi iz 100kmh kot moja octavija a zakoni so spisani za najšibkejše udeležence. Za višje hitrosti od 150… ...prikaži več pa vam priporočam čez mejo kakšno dirkališče z enako mislečimi. Jaz sem si lani tega časa privoščil nadaljevalni tečaj varne vožnje na Vranskem in mi ni žal. Morda si bom privoščil tudi kakšno zverino v monzi, maranellu. Ne le ogled. ;)
torej vi imate avto da se parkrat na let po nemških AC mal sprostite. no ja denar je vaš. po SLO AC pa 200 je kar težko zvozit, ker je cestišče v glavnem tako zmatrano da, je vožnja muka, ustavljanje… ...prikaži večje pa ko se ti pred avto prikaže povrečen idiot, ki ne ve za kaj so zmigavci in retrovizorji in za povrh misli da je on sam na svetu - pardon na AC.
@peter4, octavija ni slab avto in se prav tako čisto lepo ustavi pri 200km/h. Na tečaju varne vožnje sem bil enkrat in nikoli več. Pa rajši tisti denar skurim v kaminu, kot pa da bi plačal njim. Sem pa že… ...prikaži več tudi bil na dirkališču, toda to pa ne pomeni, da nebi mogli imeti višje hitrosti tudi na cestah, ki so krepko prenizke in so ostale iste, kot pred 30-40 leti. Ponekod so sedaj celo nižje, kot so bile v času fičekov.
@rd2dmk2, ne jaz imam avto, da v njemu uživam. Drugače se pa v Sloveniji da brez težav voziti 200km/h, to ti dokazuje tudi hvaljenje policistov, ko ulovijo kakšnega, ki vozi takšno hitrost. Seveda se to ne da vsepovsod, in vedno.… ...prikaži več Lahko pa bi imeli prilagodljive omejitve, ki bi pač omogočile večje hitrosti kot 130km/h. Ker sedaj znajo samo znižati hitrosti, zakaj jo nebi mogli povečati? Ko je prazna avtocesta pač dvignejo hitrosti.
gremo nazaj k gumam- torej priporočam vam en par dnevno bivakiranje pri kakšnem vulkanizerju. zakaj ? boste spoznali patrone s bemfli za par jurjev in kristusovimi leti, ko brskajo po kupu z odpadnimi gumami in potlej tiste gume montirajo na… ...prikaži več svoje kripe. in potem je to na cesti, ja in šibajo 200, AC v SLo je prazna ob svetem nikoli, torej se tudi samo takrat lahko vozi 200 na uro. drugače pa je še 130 preveč. ja kaj mislite da šleparji vozjo 160 ko se prehitevajo.
No vaša izkušnja. Moja je bila tako dobra, da sem 2x šel. Najprej sem bil z avtom brez ESP in z medosno razdaljo 2,4m. Drugič pa z novo Octavijo, da sem jo spoznal in pridobil zaupanje v asistenčne sisteme. Spoznavanje… ...prikaži več obnašanja vozila in izboljšanje lastnih reakcij v kriznih situacijah, v nadzorovanem okolju. No, če se malo pošalim: Tisi, ki se "jajčkajo" le 130, bodo malo počakali da vi odpelje mimo. Vi kot voznik "makine" pa ja vidite v misli drugih udeležencev in ste že prej mimo njih, a ne?
Kaj pa univerzalne pnevmatike M&S. Direktiva govori tudi o opuščanju izdelave in uporabe takšnih pnevmatik. Po novem bi imeli samo letni in zimski profil gum..
M+S ne pomeni univerzalno gumo primerno za vse sezone, kot je zmotno mišljenje, ampak za zaostrene vremenske pogoje. Guma M+S je tudi zimska le pogojno, saj postane neprimerna pri temperaturah pod -5° C! Ta guma zadostuje za dež, sneg, tudi… ...prikaži veči rahlo poledico, ampak tako kot višjimi temperaturami naraste njena obraba, z ekstremnim mrazom postane pretrda, oboje pa vpliva na njeno varnost. V mnogo državah so danes pozimi dovoljene le gume, ki imajo ali oznako 3PMS ali pa M+S z snežinko v "Triglavu"!
Glej ga zlomka,sedaj bodo zaradi ekologije dobile gume drugačno oceno ,kar se tiče starosti in obrabljenosti,čeprav so nam "strokovnjaki"(podplačani s strani gumarske industrije) neutrudno zatrjevali,da je guma ,starejša od nekaj let smrtno nevarna,kaj šele tista,ki je obrabljena kakšno desetinko milimetra… ...prikaži več izpod določene norme....sedaj pa se bodo te strokovne teze razblinile kot milni mehurčki,čeprav je v vsem tem času precej voznikov plačalo veliko kazni zaradi teh določb.....
@sam1. Kar se tice obrabe: Kdor nima za komplet gum nizjega cenovnega ranga, naj se ne vozi z avtom (nexen, kumho, sava, kleber, barum...). Ne kupovat raznih linglong,, goodride, sumi... kitajskih prosim. Kar pa se tice starosti, pa opazam da… ...prikaži več mi guma po 5 letih otrdi. Za nezahtevne voznike, ki znajo pazit in povecat varnostno razdaljo v dezju, pa je dobra vsaj se 2 leti. No, to je le moje mnenje. Starsem sem po 7 letu voznje tovarniskih raje nabavil premium celoletne.
ajga so [le] prsli do sm k je cist prevec gum na svet & posledicn avtov na cestah zato folk gremo hodt cimvec pes kr bosonogi al pa s ta`starm kolesom ... u dezju pa lohk clo z busom 🤦♂️
Skrajni čas. Za čimprejšnjo menjavo so zainteresirani samo proizvajalci in prodajalci gum. Prihajalo je celo tako daleč, da mi je eden od vulkanizerjev navrgel za 2 leti staro gumo, da jo bo potrebno menjat, ker je prestara. Kriminal !! Skrajni… ...prikaži veči čas, da se tem dobičkarjem pristriže peruti !
Moje zimske Kleber so bile po 2 zimah in poletjih trde da so se začele cefrat (avtocesta). Guma je odpadala v večjih kosih stran. Sem zamenjal in odslej spet vozim 2 seta, kljub temu da delam le 10-12k letno in… ...prikaži več bom po 5 letih vrgel stran gume skoraj s celotnim profilom.
peter: kleber gume so med najslabšimi. Jaz vedno kupujem gume izmed prvih štirih po testu glede kvalitete in nikdar nisem imel problemov. Trajajo tudi dovolj dolgo, da se prej obrabijo kot starajo.
Se strinjam, jih pa jaz nikoli nisem potrošil. Imam pa prijatelja ki vsako leto na pasata kupi 2 savi eskimo s3 in ju pred zimo montira zadaj, zadnje pa da naprej. Sprednje pa zavrze, saj so iztrosene, ker dela 40k… ...prikaži več40k km letno, večino po avtocesti. 40k km (20k km zimskih in 20k km letnih) za savo ni slabo, ali? Je prvak v šparanju.
Na AMZS-ju so nam svetovali menjavo gum, ko so pod 4mm ali nad 4 leta starosti in menjat vse 4. In dodali da sedaj ko je silika dodana v vseh, opazajo da gume zdrzijo dlje (tudi vec kot 5 let).… ...prikaži več Vse pa je relativno. Odvisno od uporabe in vzdrzevanja. Tlak, obremenitve, zunanji vplivi,... Konec koncev vreme in zahteve na primorskem in gorenjskem niso ravno primerljive, kot ne mestna voznja in avto cesta. Podpiram stroge kazni za neupoštevanje veljavne zakonodaje in predpisov.
In koliko je to varno oziroma podraži popravilo celotnega avta zaradi nesreče z zlizanimi gumami? Zeleni so res povsem odpeljali s tega sveta. Verjetno so jih zanesle zlizane krivulje v glavi.
Ko pade par kapelj dežja in je cesta najbolj spolzka lahko takoj oceniš ali je čas za menjavo gum. Neglede na profil, ko začne avto zanašati - spodrsavati ni za čakati z menjavo, če ti je kaj mar za varnost.… ...prikaži več Ne pločevina koliko je vredno zdravje, življenje?🤔
3 leta stare gume so zanič, kreteni jih prodajajo kot nove. Skladiščene zunaj na soncu in vročini. Samo poglejte pri Bartogu v Trebnjem, katastrofa na kubik. Ko ti odnese avto, si pa kao sam kriv zaradi neprilagojene hitrosti. Prodajajo stare… ...prikaži več gume, neustrezno skladiščene kot nove, ker jih ne morejo prodati
Guma ne glede na profil je po 4 letih zanič , ker na zraku počasi vulkanizira in postane trda. Glede na to da menjamo zimske in letne gume se življenska doba vsekakor podaljša pod pogojem , da gume hranimo v… ...prikaži večv zelo temnem prostoru , tako da imamo lahko nek komplet zimskih in letnih gum tako nekako maksimalno 6 let, seveda odvisno od kilometrine , kar je pa več pa že ni več tiste varnosti in prav lahko se zgodi še večja škoda , kot pa je nabava novih gum.
ko je goodyear dal na trg prvo ultragrip zimsko pnevmatiko je imela okoli 14 mm profila, današnja ima 8mm. to je napredek. kot drugo, fiat tipo iz leta 1990 je tetal 1000 kg, polno obremejen pa 1500kg, dons tehta avto… ...prikaži večo prazen blizu 2 ton. gume pa ?! raje pomečite iz avtov pol krame, omejite najvišjo hitrost na 160 km/h - kar je več kot je omejitev na cesti. pa bo guma spet živela lahko leta in leta
Imaš Twingota, pa boš imel lahek avto. Da bi pa omejevali 160km/h je pa neumnost. Hitrosti na cestah bi morali že enkrat povečati, ker so prenizke.
@Rd2dmk2 Se strinjam @Vzev Se ne strinjam. Le zakaj mislite da sedaj proizvajajo avte z 175 km h max? Imam 1.0 bencinarja, 3 cilindrasa, pa moram po homologaciji kupovat V razred gum. Ker je top speed z varnostno rezervo (+10%)… ...prikaži več) preko H=210. A ni to totalno bedasto? Meni je. No zimske imam H (je dovoljeno).
Zato ker je to "zeleno"!. Drugače bi pa morali omejitve zvišati. Po Nemčiji se brez težav voziš 200km/h. Drugod je pa to taka težava. Ni ti pa potrebno kupovati takšen avto, ki zmore to hitrost. Kupi tisti 1.0 mlinček, jaz… ...prikaži več kaj takega ne mislim kupovati. Potem rajši vozim star avto.
V A znizujejo dovoljeno hitrost na AC na 110. Me moti, da takrat ne smem peljati sicer občajno dovoljenih 130. A da bi pa po Slo in A, H, Cro. vozil brez omejitev pa priznam nimam želje. V oktobru sem… ...prikaži večm bil v Frankfurtu in sprobal tako opevani Autobahn, gradbišče za gradbiščem. Nimajo veliko od tega da obstajajo odseki brez omejitev. Smo bili mi (po balkansko) med hitrejšimi že s Teslo. Hitrosti nad 200 so po mojem mnenju čisto izživljanje.
Hitrosti nad 200 so po mojem mnenju čisto izživljanje. Težko si predstavljam da bi 8h vozil s to hitrostjo. Med tem ko pri 150 naprimer sem pa bil sproščen in miren in smo bili v toku z ostalimi.
kaj mislite ali se guma pri 30 km/h enako obrablja kot pri 160 km/h. še posebej,ker le malokdo imanamesto zraka inertni plin. ko ko goniš gumo in se segreje se poveča tlak in se deformira in rata balon. zaradi tega… ...prikaži več želim imeti max hitrost 160, ker tudi običajen voznik kaj več ni sposoben, da o zavorah ne govorim. simpl je pognat do 200 , e ustavit se z 200 na nič pa.. no ja kakšen zid lahko zlo pomaga, a ne ?
Ne ne mislim, da se guma isto obrablja pri različnih hitrostih, me pa to ne briga. Tiste gume pa bom že kupil. In 200km/h ali več je sposoben skoraj vsak voznik. Eno je vožnja skozi ovinke, nekaj drugega pa vožnja… ...prikaži več 200km/h po avtocesti. Sem že večkrat poskusil in ni noben bavbav. In mislim, da je to poskusil skoraj vsak Nemec, ki je naredil izpit. Eni se tako vozijo bolj pogosto eni pač ne. Toda ko grem sam v Nemčijo, seveda izkoristim moč avta, če se le da.
Sodobni avti se pa z dobrimi gumami hitreje ustavijo, kot stari avti pri 130km/h.
Pozabljate da niso vsi avti enaki in da niso vsi vozniki enaki. Verjamem da se avto z 2x ali več konji hitreje ustavi iz 100kmh kot moja octavija a zakoni so spisani za najšibkejše udeležence. Za višje hitrosti od 150… ...prikaži več pa vam priporočam čez mejo kakšno dirkališče z enako mislečimi. Jaz sem si lani tega časa privoščil nadaljevalni tečaj varne vožnje na Vranskem in mi ni žal. Morda si bom privoščil tudi kakšno zverino v monzi, maranellu. Ne le ogled. ;)
torej vi imate avto da se parkrat na let po nemških AC mal sprostite. no ja denar je vaš. po SLO AC pa 200 je kar težko zvozit, ker je cestišče v glavnem tako zmatrano da, je vožnja muka, ustavljanje… ...prikaži večje pa ko se ti pred avto prikaže povrečen idiot, ki ne ve za kaj so zmigavci in retrovizorji in za povrh misli da je on sam na svetu - pardon na AC.
@peter4, octavija ni slab avto in se prav tako čisto lepo ustavi pri 200km/h. Na tečaju varne vožnje sem bil enkrat in nikoli več. Pa rajši tisti denar skurim v kaminu, kot pa da bi plačal njim. Sem pa že… ...prikaži več tudi bil na dirkališču, toda to pa ne pomeni, da nebi mogli imeti višje hitrosti tudi na cestah, ki so krepko prenizke in so ostale iste, kot pred 30-40 leti. Ponekod so sedaj celo nižje, kot so bile v času fičekov.
In v Nemčiji pa zakoni niso spisani za najšibkejše udeležence? Saj nihče nikogar ne sili, da mora voziti 200 ali več. Lahko peljejo počasneje.
@rd2dmk2, ne jaz imam avto, da v njemu uživam. Drugače se pa v Sloveniji da brez težav voziti 200km/h, to ti dokazuje tudi hvaljenje policistov, ko ulovijo kakšnega, ki vozi takšno hitrost. Seveda se to ne da vsepovsod, in vedno.… ...prikaži več Lahko pa bi imeli prilagodljive omejitve, ki bi pač omogočile večje hitrosti kot 130km/h. Ker sedaj znajo samo znižati hitrosti, zakaj jo nebi mogli povečati? Ko je prazna avtocesta pač dvignejo hitrosti.
gremo nazaj k gumam- torej priporočam vam en par dnevno bivakiranje pri kakšnem vulkanizerju. zakaj ? boste spoznali patrone s bemfli za par jurjev in kristusovimi leti, ko brskajo po kupu z odpadnimi gumami in potlej tiste gume montirajo na… ...prikaži več svoje kripe. in potem je to na cesti, ja in šibajo 200, AC v SLo je prazna ob svetem nikoli, torej se tudi samo takrat lahko vozi 200 na uro. drugače pa je še 130 preveč. ja kaj mislite da šleparji vozjo 160 ko se prehitevajo.
No vaša izkušnja. Moja je bila tako dobra, da sem 2x šel. Najprej sem bil z avtom brez ESP in z medosno razdaljo 2,4m. Drugič pa z novo Octavijo, da sem jo spoznal in pridobil zaupanje v asistenčne sisteme. Spoznavanje… ...prikaži več obnašanja vozila in izboljšanje lastnih reakcij v kriznih situacijah, v nadzorovanem okolju. No, če se malo pošalim: Tisi, ki se "jajčkajo" le 130, bodo malo počakali da vi odpelje mimo. Vi kot voznik "makine" pa ja vidite v misli drugih udeležencev in ste že prej mimo njih, a ne?
Kaj pa univerzalne pnevmatike M&S. Direktiva govori tudi o opuščanju izdelave in uporabe takšnih pnevmatik. Po novem bi imeli samo letni in zimski profil gum..
M+S ne pomeni univerzalno gumo primerno za vse sezone, kot je zmotno mišljenje, ampak za zaostrene vremenske pogoje. Guma M+S je tudi zimska le pogojno, saj postane neprimerna pri temperaturah pod -5° C! Ta guma zadostuje za dež, sneg, tudi… ...prikaži veči rahlo poledico, ampak tako kot višjimi temperaturami naraste njena obraba, z ekstremnim mrazom postane pretrda, oboje pa vpliva na njeno varnost. V mnogo državah so danes pozimi dovoljene le gume, ki imajo ali oznako 3PMS ali pa M+S z snežinko v "Triglavu"!
Za blago podnerbje to večinoma zadostuje za preko zime. Švedom ne, nam in Italijanom in Hrvatom pa da.
Glej ga zlomka,sedaj bodo zaradi ekologije dobile gume drugačno oceno ,kar se tiče starosti in obrabljenosti,čeprav so nam "strokovnjaki"(podplačani s strani gumarske industrije) neutrudno zatrjevali,da je guma ,starejša od nekaj let smrtno nevarna,kaj šele tista,ki je obrabljena kakšno desetinko milimetra… ...prikaži več izpod določene norme....sedaj pa se bodo te strokovne teze razblinile kot milni mehurčki,čeprav je v vsem tem času precej voznikov plačalo veliko kazni zaradi teh določb.....
@sam1. Kar se tice obrabe: Kdor nima za komplet gum nizjega cenovnega ranga, naj se ne vozi z avtom (nexen, kumho, sava, kleber, barum...). Ne kupovat raznih linglong,, goodride, sumi... kitajskih prosim. Kar pa se tice starosti, pa opazam da… ...prikaži več mi guma po 5 letih otrdi. Za nezahtevne voznike, ki znajo pazit in povecat varnostno razdaljo v dezju, pa je dobra vsaj se 2 leti. No, to je le moje mnenje. Starsem sem po 7 letu voznje tovarniskih raje nabavil premium celoletne.
ajga so [le] prsli do sm k je cist prevec gum na svet & posledicn avtov na cestah zato folk gremo hodt cimvec pes kr bosonogi al pa s ta`starm kolesom ... u dezju pa lohk clo z busom 🤦♂️
Skrajni čas. Za čimprejšnjo menjavo so zainteresirani samo proizvajalci in prodajalci gum. Prihajalo je celo tako daleč, da mi je eden od vulkanizerjev navrgel za 2 leti staro gumo, da jo bo potrebno menjat, ker je prestara. Kriminal !! Skrajni… ...prikaži veči čas, da se tem dobičkarjem pristriže peruti !
Moje zimske Kleber so bile po 2 zimah in poletjih trde da so se začele cefrat (avtocesta). Guma je odpadala v večjih kosih stran. Sem zamenjal in odslej spet vozim 2 seta, kljub temu da delam le 10-12k letno in… ...prikaži več bom po 5 letih vrgel stran gume skoraj s celotnim profilom.
peter: kleber gume so med najslabšimi. Jaz vedno kupujem gume izmed prvih štirih po testu glede kvalitete in nikdar nisem imel problemov. Trajajo tudi dovolj dolgo, da se prej obrabijo kot starajo.
Se strinjam, jih pa jaz nikoli nisem potrošil. Imam pa prijatelja ki vsako leto na pasata kupi 2 savi eskimo s3 in ju pred zimo montira zadaj, zadnje pa da naprej. Sprednje pa zavrze, saj so iztrosene, ker dela 40k… ...prikaži več40k km letno, večino po avtocesti. 40k km (20k km zimskih in 20k km letnih) za savo ni slabo, ali? Je prvak v šparanju.
Zamenjal sem Goodyerjeve 4 sezonske gume po prevoženih 60000km in še 4mm profila ker so postale pretrde. Se pravi, ni vse v zakonodaji.
Na AMZS-ju so nam svetovali menjavo gum, ko so pod 4mm ali nad 4 leta starosti in menjat vse 4. In dodali da sedaj ko je silika dodana v vseh, opazajo da gume zdrzijo dlje (tudi vec kot 5 let).… ...prikaži več Vse pa je relativno. Odvisno od uporabe in vzdrzevanja. Tlak, obremenitve, zunanji vplivi,... Konec koncev vreme in zahteve na primorskem in gorenjskem niso ravno primerljive, kot ne mestna voznja in avto cesta. Podpiram stroge kazni za neupoštevanje veljavne zakonodaje in predpisov.
In koliko je to varno oziroma podraži popravilo celotnega avta zaradi nesreče z zlizanimi gumami? Zeleni so res povsem odpeljali s tega sveta. Verjetno so jih zanesle zlizane krivulje v glavi.
Ko pade par kapelj dežja in je cesta najbolj spolzka lahko takoj oceniš ali je čas za menjavo gum. Neglede na profil, ko začne avto zanašati - spodrsavati ni za čakati z menjavo, če ti je kaj mar za varnost.… ...prikaži več Ne pločevina koliko je vredno zdravje, življenje?🤔
Adac je pozabil da se že zdaj vozijo z zlizanimi gumami. Kamjonisti jih narežejo. 🤣
3 leta stare gume so zanič, kreteni jih prodajajo kot nove. Skladiščene zunaj na soncu in vročini. Samo poglejte pri Bartogu v Trebnjem, katastrofa na kubik. Ko ti odnese avto, si pa kao sam kriv zaradi neprilagojene hitrosti. Prodajajo stare… ...prikaži več gume, neustrezno skladiščene kot nove, ker jih ne morejo prodati
Hvala, ne hvala! Varnost vanilje mi je na prvem mestu!
Guma ne glede na profil je po 4 letih zanič , ker na zraku počasi vulkanizira in postane trda. Glede na to da menjamo zimske in letne gume se življenska doba vsekakor podaljša pod pogojem , da gume hranimo v… ...prikaži večv zelo temnem prostoru , tako da imamo lahko nek komplet zimskih in letnih gum tako nekako maksimalno 6 let, seveda odvisno od kilometrine , kar je pa več pa že ni več tiste varnosti in prav lahko se zgodi še večja škoda , kot pa je nabava novih gum.