Nč bla bla. Končno je nekdo naredil en pošten izračun kdaj se ti električen avtomobil splača. Je pa res da more še nekdo naredit izračun ki upošteva tud tole:"čeprav bi morala obstajati bistvena razlika pri ceni servisiranja dizla."Električna… ...prikaži več vozila so sigurno cenejša za servisiranje. Še vedno pa dvomim da se v omenjenem primeru električen avto splača. Enostavno so električni avtomobili še predragi. Ampak glej če imaš ogromn dnarja se pol lahk hvalš še s tem da imaš poleg navadnih še električnega v garaži. Pa še mal bl poseben je tak avto pol.Ampak ne iz postavke da bi prihranil.Ko bodo enkrat električni avtomobili cenejš bo fajn nekaj časa...sam pol bo pa dodaten pribitek na elektriko. Žal. Država hoče molzt. Sam do takrat bo še dolg časa ker preden bo nek bistven % električnih vozil bo trajal in trajal. Če rečem da v Sloveniji niti 1% vozil ni električnih se verjetno ne motim.
Kakšne klamfe! A res nihče ne ve, da je električna energija večinoma energija, "narejena" iz premoga, plina, nafte, ... Obnovljivi viri so zanemarljivi. Torej, debata o primernosti električnih avtomobilov je povsem brezvezna, dokler ne bo na razpolago nek nov, neomejen… ...prikaži več vir energije. Tega pa še ni na vidiku!
Si pogledal kdaj račun za elektriko? Na njem že sedaj več kot polovico zneska računa predstavljajo razni prispevki, trošarine... Če veš, da elektrika pride iz domačih elektrarn po žicah do mesta polnitve električnega avtomobila, tekoče gorivo pa je… ...prikaži veče treba pripeljati z ladjami in vlaki do rafinerij in nato s cisternami do bencinskih črpalk potem bo verjetneje, da bi že ob sedanjih cenah elektrike državi ostalo več denarja, kot ga dobi s tekočimi gorivi, če bi bili vsi avtomobili električni.
Kot so izračunali pri Jutarnjem listu, bi moral e-golf v desetih letih, kolikor znaša življenjska doba baterije, napraviti 725.000 kilometrov (več kot 72 tisoč na leto), da bi se dejansko izenačil s TDI. Bla , bla , bla.............In… ...prikaži več kdo naredi 72 tisoč kilometrov na leto ?Povprečje pri nas je okoli 10 tisoč, če se veliko voziš, mogoče 13 tisoč km na leto.Torej bi rabil, da se povrne nakup el. avta, približno 30 in več let. Blazno.Govorim bolj na pamet. Posebni izračuni bi pokazali še več let. Mogoče celo 50 - 70 let.Pri nas prevozimo 18 - 20 tisoč kilometrov na leto. Včasih še več.Avto je predelan na plin.
Nč bla bla. Končno je nekdo naredil en pošten izračun kdaj se ti električen avtomobil splača. Je pa res da more še nekdo naredit izračun ki upošteva tud tole:"čeprav bi morala obstajati bistvena razlika pri ceni servisiranja dizla."Električna… ...prikaži več vozila so sigurno cenejša za servisiranje. Še vedno pa dvomim da se v omenjenem primeru električen avto splača. Enostavno so električni avtomobili še predragi. Ampak glej če imaš ogromn dnarja se pol lahk hvalš še s tem da imaš poleg navadnih še električnega v garaži. Pa še mal bl poseben je tak avto pol.Ampak ne iz postavke da bi prihranil.Ko bodo enkrat električni avtomobili cenejš bo fajn nekaj časa...sam pol bo pa dodaten pribitek na elektriko. Žal. Država hoče molzt. Sam do takrat bo še dolg časa ker preden bo nek bistven % električnih vozil bo trajal in trajal. Če rečem da v Sloveniji niti 1% vozil ni električnih se verjetno ne motim.
Dizel je bil in bo zakon še kar nekaj časa!
Kakšne klamfe! A res nihče ne ve, da je električna energija večinoma energija, "narejena" iz premoga, plina, nafte, ... Obnovljivi viri so zanemarljivi. Torej, debata o primernosti električnih avtomobilov je povsem brezvezna, dokler ne bo na razpolago nek nov, neomejen… ...prikaži več vir energije. Tega pa še ni na vidiku!
Si pogledal kdaj račun za elektriko? Na njem že sedaj več kot polovico zneska računa predstavljajo razni prispevki, trošarine... Če veš, da elektrika pride iz domačih elektrarn po žicah do mesta polnitve električnega avtomobila, tekoče gorivo pa je… ...prikaži veče treba pripeljati z ladjami in vlaki do rafinerij in nato s cisternami do bencinskih črpalk potem bo verjetneje, da bi že ob sedanjih cenah elektrike državi ostalo več denarja, kot ga dobi s tekočimi gorivi, če bi bili vsi avtomobili električni.
Kot so izračunali pri Jutarnjem listu, bi moral e-golf v desetih letih, kolikor znaša življenjska doba baterije, napraviti 725.000 kilometrov (več kot 72 tisoč na leto), da bi se dejansko izenačil s TDI. Bla , bla , bla.............In… ...prikaži več kdo naredi 72 tisoč kilometrov na leto ?Povprečje pri nas je okoli 10 tisoč, če se veliko voziš, mogoče 13 tisoč km na leto.Torej bi rabil, da se povrne nakup el. avta, približno 30 in več let. Blazno.Govorim bolj na pamet. Posebni izračuni bi pokazali še več let. Mogoče celo 50 - 70 let.Pri nas prevozimo 18 - 20 tisoč kilometrov na leto. Včasih še več.Avto je predelan na plin.