tu je omejitev 80 km/h ,ki je voznik corse očitno ni upošteval kot večina drugih , ki tu vozijo ponavadi veliko več kot 100 km/h, obsoditi za uboj iz malomarnosti
v bistvu ograje ni prebil, ampak je padel čeznjo. Prikolica/cisterna se je prekucnila in cel tovornjak potegnila za sabo. Res nesrečen splet okoliščin, ki pa mu je seveda botrovala nespametna vožnja.
Taka betonska ograja, za tovornjake deluje kot skakalnica, kar se nazorno vidi in to je treba na ovinkih spremeniti v ravno, višjo in močnejšo. Sedaj bo kup izgovorov na Darsu, kot vedno.
Zakaj so potrebni kakršnikoli izgovori? Omejitev je tam 80 na uro in pika, in to z razlogom!!! Nobene povišane in močnejše ograje ne rabiš, samo vozit po predpisih, pa bo. Zakaj hudiča mora biti vedno kriv kdo drug????
Vsak drugi dan nova nesreča... Zakaj vse voznike 40+ naša vsemogočna Agencija RS za varnost prometa ne napoti obnoviti znanje, da jim nekdo razloži kaj je avtocesta, čemu je namenjena in podobno?!? Kaj dela 100+ zaposlenih tam, ki jih plačujemo… ...prikaži več davkoplačevalci?!? Ko vidim take primere ugotovim, da raje ukinimo takšne agencije kot RTV prispevek, bo manj škode! Kultura na naših cestah je šla v maloro, tisti, ki naj bi skrbeli za to, pa se praskajo po debelih ritih!
Me zanima tvoja starost,pa kako dolgo si že voznik.Jaz imam 62 let,pa dnevno delamm po 150 do 200km,brez nesreče več kot 40 let,menda ne boš rekel,da potrebujem preverjanje oz.obnovitev znanja cpp.Divjaki z avtomobili,ki niso tehnično ispravni,z gladialkami,so krivi prenekatere nesreče.Drži… ...prikaži več pa,da se tudi nedeljski vozniki ne znajdejo najbolj na cestah(100km/h na pehitevalnem pasu) in delajo nervozne ostale voznike.
Največ prometnih nesreč v preteklem letu so povzročili udeleženci v starostni skupini med 25. in 34.
letom starosti in sicer 3.136. Sledi ji starostna skupina med 35. in 44. letom starosti – 2.751 prometnih ....Pa se vprašaj,kdo potrebuje preverjanje znanja iz CPP
Ivek @ Da si nauš kej naredu . Ti boš men predaval o prometu ? Dej poba zresen se , mi smo vozil s Fički tolk, kolker se je dalo , brez omejitev , si moral sam raćunat , kolk… ...prikaži večlk boš šel v ovink , ni bilo nobenega znaka omejitev ! No so bli , sam radarjev niso poznal , samo nikoli nisem zdrsnil s ceste niti po njej zaplesal ! Še takrat ne , ko sem na Dolenjki pri KK naletel na čisti led v dolžini 400m
"Ivek" prav imaš.Uvesti ponovna preverjanja glede na staros,saj je promet živa materija in se z leti spreminja ,prav tako prometni znaki in naše znanje/neznanje.(poklicni vozniki vsakih 5 let po 40ur ne glede na starost_koda 95!!!)
Sami "vseznalci" so se oglasili... Super ste, res! Jaz sem za to, da se tudi vašim zdravnikom, zobarjem in ostalim ukine vsakršno dodatno usposabljanje. Kar so se naučili 40 let nazaj, naj velja. Žurnalček in matermila gresta na operacijo k… ...prikaži več takemu? Ga jaz zrihtam, iz Skopja pride! Ni nikoli zajebal nobenega v vseh letih prakse, res da operira vsakih 10 let, ampak obvlada! Butljem pač ne moreš nič dopovedat, budali je voda vedno do kolen, so rekli včasih!
Kaj bi rad povedo"žurnalček/tvoj citat:Zakaj in kje je vozil Mađar /,pa ja ne misliš ,da je šofer kamiona povzročil nesrečo???!!!!Kolikor je videti na posnetku se je skušal naletu corse izogniti in pritem ga je katapultiralo zaradi neusterzne betonske ograje. DARSU… ...prikaži več v razmislek....Kako je že ime gospe odgovorni za cestno infrastrukturo na Darsu?
"Ivek" prav imaš.Uvesti ponovna preverjanja znanja CPP glede na staros,saj je promet živa materija in se z leti spreminja ,prav tako prometni znaki in naše znanje/neznanje. (poklicni vozniki morajo VSAKIH 5 let po 40ur ne glede na starost_koda 95!!!)
Zakaj in kje je vozil Mađar . Šofer karambola sploh videk ni , reagiral je šele, ko je kamion bil že na desnih kolesih , potem je pa z levim še zapeljal Corsi na havbo . Uboj iz objestnosti ,… ...prikaži več, ne malomarnosti , kajti pripeljal je na moker most s takšno hitrostjo, da je zdrsnil - Kolk tale cepec pripelje na ta most , ko je cesta suha ? 150 ?
Kaj bi rad povedo"žurnalček/tvoj citat:Zakaj in kje je vozil Mađar /,pa ja ne misliš ,da je šofer kamiona povzročil nesrečo???!!!!Kolikor je videti na posnetku se je skušal naletu corse izogniti in pritem ga je katapultiralo zaradi neusterzne betonske ograje.DARSU v razmislek....
tu je omejitev 80 km/h ,ki je voznik corse očitno ni upošteval kot večina drugih , ki tu vozijo ponavadi veliko več kot 100 km/h, obsoditi za uboj iz malomarnosti
Posnetek za vse tiste nejeverne, ki so menili, da corsa ni mogla povzročiti, da tovornjak pade v globino.
v bistvu ograje ni prebil, ampak je padel čeznjo. Prikolica/cisterna se je prekucnila in cel tovornjak potegnila za sabo. Res nesrečen splet okoliščin, ki pa mu je seveda botrovala nespametna vožnja.
Taka betonska ograja, za tovornjake deluje kot skakalnica, kar se nazorno vidi in to je treba na ovinkih spremeniti v ravno, višjo in močnejšo. Sedaj bo kup izgovorov na Darsu, kot vedno.
Zakaj so potrebni kakršnikoli izgovori? Omejitev je tam 80 na uro in pika, in to z razlogom!!! Nobene povišane in močnejše ograje ne rabiš, samo vozit po predpisih, pa bo. Zakaj hudiča mora biti vedno kriv kdo drug????
Vsak drugi dan nova nesreča... Zakaj vse voznike 40+ naša vsemogočna Agencija RS za varnost prometa ne napoti obnoviti znanje, da jim nekdo razloži kaj je avtocesta, čemu je namenjena in podobno?!? Kaj dela 100+ zaposlenih tam, ki jih plačujemo… ...prikaži več davkoplačevalci?!? Ko vidim take primere ugotovim, da raje ukinimo takšne agencije kot RTV prispevek, bo manj škode! Kultura na naših cestah je šla v maloro, tisti, ki naj bi skrbeli za to, pa se praskajo po debelih ritih!
Me zanima tvoja starost,pa kako dolgo si že voznik.Jaz imam 62 let,pa dnevno delamm po 150 do 200km,brez nesreče več kot 40 let,menda ne boš rekel,da potrebujem preverjanje oz.obnovitev znanja cpp.Divjaki z avtomobili,ki niso tehnično ispravni,z gladialkami,so krivi prenekatere nesreče.Drži… ...prikaži več pa,da se tudi nedeljski vozniki ne znajdejo najbolj na cestah(100km/h na pehitevalnem pasu) in delajo nervozne ostale voznike.
Največ prometnih nesreč v preteklem letu so povzročili udeleženci v starostni skupini med 25. in 34. letom starosti in sicer 3.136. Sledi ji starostna skupina med 35. in 44. letom starosti – 2.751 prometnih ....Pa se vprašaj,kdo potrebuje preverjanje znanja iz CPP
Ivek @ Da si nauš kej naredu . Ti boš men predaval o prometu ? Dej poba zresen se , mi smo vozil s Fički tolk, kolker se je dalo , brez omejitev , si moral sam raćunat , kolk… ...prikaži večlk boš šel v ovink , ni bilo nobenega znaka omejitev ! No so bli , sam radarjev niso poznal , samo nikoli nisem zdrsnil s ceste niti po njej zaplesal ! Še takrat ne , ko sem na Dolenjki pri KK naletel na čisti led v dolžini 400m
"Ivek" prav imaš.Uvesti ponovna preverjanja glede na staros,saj je promet živa materija in se z leti spreminja ,prav tako prometni znaki in naše znanje/neznanje.(poklicni vozniki vsakih 5 let po 40ur ne glede na starost_koda 95!!!)
Sami "vseznalci" so se oglasili... Super ste, res! Jaz sem za to, da se tudi vašim zdravnikom, zobarjem in ostalim ukine vsakršno dodatno usposabljanje. Kar so se naučili 40 let nazaj, naj velja. Žurnalček in matermila gresta na operacijo k… ...prikaži več takemu? Ga jaz zrihtam, iz Skopja pride! Ni nikoli zajebal nobenega v vseh letih prakse, res da operira vsakih 10 let, ampak obvlada! Butljem pač ne moreš nič dopovedat, budali je voda vedno do kolen, so rekli včasih!
Kaj bi rad povedo"žurnalček/tvoj citat:Zakaj in kje je vozil Mađar /,pa ja ne misliš ,da je šofer kamiona povzročil nesrečo???!!!!Kolikor je videti na posnetku se je skušal naletu corse izogniti in pritem ga je katapultiralo zaradi neusterzne betonske ograje. DARSU… ...prikaži več v razmislek....Kako je že ime gospe odgovorni za cestno infrastrukturo na Darsu?
"Ivek" prav imaš.Uvesti ponovna preverjanja znanja CPP glede na staros,saj je promet živa materija in se z leti spreminja ,prav tako prometni znaki in naše znanje/neznanje. (poklicni vozniki morajo VSAKIH 5 let po 40ur ne glede na starost_koda 95!!!)
DARS, na viaduktih bo potrebno namestiti višje, oziroma drugačne odbojne ograje.
Zakaj in kje je vozil Mađar . Šofer karambola sploh videk ni , reagiral je šele, ko je kamion bil že na desnih kolesih , potem je pa z levim še zapeljal Corsi na havbo . Uboj iz objestnosti ,… ...prikaži več, ne malomarnosti , kajti pripeljal je na moker most s takšno hitrostjo, da je zdrsnil - Kolk tale cepec pripelje na ta most , ko je cesta suha ? 150 ?
Žurnal , če niste sposobni videa prikazati v celoti , ga tudi ni treba .
Kaj bi rad povedo"žurnalček/tvoj citat:Zakaj in kje je vozil Mađar /,pa ja ne misliš ,da je šofer kamiona povzročil nesrečo???!!!!Kolikor je videti na posnetku se je skušal naletu corse izogniti in pritem ga je katapultiralo zaradi neusterzne betonske ograje.DARSU v razmislek....