Kljub temu, da je bil začetek podnebnih sprememb očitno viden, so se glavni odločili za vnaprej obsojene zgrešene investicije. Take in podobne zgrešene investicije so se v Sloveniji dogajale na vseh področjih že mnogo let. TAM, kot blagovno avtomobilsko znamko… ...prikaži večko so pa rajši zaprli namesto bi jo sanirali. Idioti. Vzgled si naj vzamejo po Čehih, kako se vodi gospodarska politika
V ozadju slike pa en "zelo slab" avto. Lastnik tega avta je pa verjetno nekdo od teh dveh gospodov. Torej plače le niso tako slabe v tem podjetju, vsaj za vodilne ne.
Dobro napisano. Slovenski lastnik je najslabši lastnik, to je pokazalo zadnjih 20 let. Tisti privatnik, ki je že v socializmu kaj postavil, je še danes na trgu, vsi ostali lizing privatniki in privatizerji, imajo neresen odnos do svoje kao lastnine… ...prikaži več in je crknilo. Tako kot štromar mora biti priučen svojemu poklicu, tako mora tudi "lastnik" znati z lastnino. Brez znanja in občutka gre vse v maloro in je tudi šlo.
Kljub temu, da je bil začetek podnebnih sprememb očitno viden, so se glavni odločili za vnaprej obsojene zgrešene investicije. Take in podobne zgrešene investicije so se v Sloveniji dogajale na vseh področjih že mnogo let. TAM, kot blagovno avtomobilsko znamko… ...prikaži večko so pa rajši zaprli namesto bi jo sanirali. Idioti. Vzgled si naj vzamejo po Čehih, kako se vodi gospodarska politika
V ozadju slike pa en "zelo slab" avto. Lastnik tega avta je pa verjetno nekdo od teh dveh gospodov. Torej plače le niso tako slabe v tem podjetju, vsaj za vodilne ne.
Dobro napisano. Slovenski lastnik je najslabši lastnik, to je pokazalo zadnjih 20 let. Tisti privatnik, ki je že v socializmu kaj postavil, je še danes na trgu, vsi ostali lizing privatniki in privatizerji, imajo neresen odnos do svoje kao lastnine… ...prikaži več in je crknilo. Tako kot štromar mora biti priučen svojemu poklicu, tako mora tudi "lastnik" znati z lastnino. Brez znanja in občutka gre vse v maloro in je tudi šlo.