le kdo si je izmislil tahografa, zakaj ? ... ima svojo funkcijo in šofer ni robot, ki bi lahko vozil budno 24/7 ... vsi pa vemo, da je delodajalec neizprosen, začne z enim kamionom, čez pet let jih ma že… ...prikaži več 10, za njega so pa šoferji skoraj roboti, ... ne vem pa zakaj mamo železnice, res da niso tako hitre, ampak mnogo robe se pripelje za manj stroškov ... ampak žal v tem času vse prepočasi ... prokleto potrošništvo in kapitalizem, vse uničuje, vse, vse ...
Problem je začel nastajati pri zniževanju stroškov. Podjetja bi rada čim cenejše prevoze, prevozniki se zato morajo prilagoditi in zato znižujejo plače zaposlenim, potem pa imamo še romune, poljake in podobne, ki vozijo špedicijo za dosti manj denarja in seveda… ...prikaži več na veliko goljufajo, ter s tem še dodatno znižujejo cene lokalnim prevoznikom, tako da potem mogoče res nekdo začne z desetimi in konča z enim ali pa v stečaju.
priznam, da zadnje čase ne spremljam trenda, ampak enih 10 let nazaj so ti kamionarji "zacveteli" kot spomladanske rožice, jamral sicer prekomerno kako je vse drago, pa da se ne splača, ampak, vozni park se je pa množil, ... hmm,… ...prikaži več ... seveda te dolge fure pač nanesejo, šoferju pa drobiž ... no potem pa poslušaš zgodbe kako nekateri vozijo 10, 15 ali več ur, brez prestanka, odmora, plača pa taka kot je in potem policaj in vse ostalo, lastnik delodajalec se pa skrije, ... države so pač krive ampak služi se na gorivu, trošarinah, cestnihah in še kaj ... le kaj bi zaslužili, če bi večina šla na vlak ? tako pač je
"...da je delodajalec neizprosen, začne z enim kamionom, čez pet let jih ma že 10, z..."V teh časih bo držalo bolj obratno: začne z deset in čez nekaj let ima enega...
Mogoče bodo pa nekateri lastniki veseli pametnih tahografov, če bodo ti zmanjšali manipulacije. Namreč, če goljufa konkurenca, si zaradi pritiska na cene vsaj ob del zaslužka.
Tu ni kriv šofer, ampak lastnik tovornjaka, in te bi bilo potrebno še bolj udariti po žepu. Da pa o Romunih na naših cesta sploh ne govorim, sama mafija.
"Lastniki tovornjakov ne bodo veseli pametnih tahografov", to drži samo v primeru, če izhajaš iz predpostavke, da vsi hočejo goljufati. Če pa izhajaš iz take predpostavke, to pomeni, da nimaš pojma o zadevi, ki jo obdeluješ.
le kdo si je izmislil tahografa, zakaj ? ... ima svojo funkcijo in šofer ni robot, ki bi lahko vozil budno 24/7 ... vsi pa vemo, da je delodajalec neizprosen, začne z enim kamionom, čez pet let jih ma že… ...prikaži več 10, za njega so pa šoferji skoraj roboti, ... ne vem pa zakaj mamo železnice, res da niso tako hitre, ampak mnogo robe se pripelje za manj stroškov ... ampak žal v tem času vse prepočasi ... prokleto potrošništvo in kapitalizem, vse uničuje, vse, vse ...
Problem je začel nastajati pri zniževanju stroškov. Podjetja bi rada čim cenejše prevoze, prevozniki se zato morajo prilagoditi in zato znižujejo plače zaposlenim, potem pa imamo še romune, poljake in podobne, ki vozijo špedicijo za dosti manj denarja in seveda… ...prikaži več na veliko goljufajo, ter s tem še dodatno znižujejo cene lokalnim prevoznikom, tako da potem mogoče res nekdo začne z desetimi in konča z enim ali pa v stečaju.
priznam, da zadnje čase ne spremljam trenda, ampak enih 10 let nazaj so ti kamionarji "zacveteli" kot spomladanske rožice, jamral sicer prekomerno kako je vse drago, pa da se ne splača, ampak, vozni park se je pa množil, ... hmm,… ...prikaži več ... seveda te dolge fure pač nanesejo, šoferju pa drobiž ... no potem pa poslušaš zgodbe kako nekateri vozijo 10, 15 ali več ur, brez prestanka, odmora, plača pa taka kot je in potem policaj in vse ostalo, lastnik delodajalec se pa skrije, ... države so pač krive ampak služi se na gorivu, trošarinah, cestnihah in še kaj ... le kaj bi zaslužili, če bi večina šla na vlak ? tako pač je
maneken lahko imenovan tudi butl.
"...da je delodajalec neizprosen, začne z enim kamionom, čez pet let jih ma že 10, z..."V teh časih bo držalo bolj obratno: začne z deset in čez nekaj let ima enega...
ali imaš hemoroide !! Svečko si vzemi
Mogoče bodo pa nekateri lastniki veseli pametnih tahografov, če bodo ti zmanjšali manipulacije. Namreč, če goljufa konkurenca, si zaradi pritiska na cene vsaj ob del zaslužka.
A vejte kdaj bojo nehali s tahografi šmudlat,takrat ko bojo punce nehale ličila uporabljat,...
Zakaj ne vgradijo sistem na osnovi GPS , ki bi zazanal vsak pemik in čas premika , ne pa da je vezan na menjalnik !
halo halo ovde klobasa ne čujem dobro pitajte g vinka gajsera čučemo se a sad vozi miško
Kretečič, a si sploh prebral celoten tekst?
Tu ni kriv šofer, ampak lastnik tovornjaka, in te bi bilo potrebno še bolj udariti po žepu. Da pa o Romunih na naših cesta sploh ne govorim, sama mafija.
Mogoče pa bo to princip pametnega tahografa ali pa vsaj del.
Iz česa pa lahko začne z 10 kamioni. S kreditom? Pa smo zopet tam kjer nočemo bit.
"Lastniki tovornjakov ne bodo veseli pametnih tahografov", to drži samo v primeru, če izhajaš iz predpostavke, da vsi hočejo goljufati. Če pa izhajaš iz take predpostavke, to pomeni, da nimaš pojma o zadevi, ki jo obdeluješ.
Za alarme pravijo, da jih nepridipravi znajo onesposobit preden pridejo na tržišče.To verjetno drži tudi za tahografe.