Aha, ti potem misliš na celoletne gume? To se pa motiš. M+S pa ni celoletna guma. Oznako M+S morajo imeti vse gume, ki so zakonsko dovoljene za zimske gume (v katere pa spadajo tudi celoletne gume). Vsekakor pa oznaka M+S… ...prikaži več ni celoletna guma. Lahko si pogledaš, da imajo vse zimske gume oznako M+S. Drugače se pa strinjam, da je celoletna guma dober kompromis, za tiste, ki se malo vozijo.
To je čisto logično, da bo zimska guma slabša na suhi cesti. Nasploh pa ko je vročina. Zimska guma je za sneg, drugače pa je precej slabša od letnih. Tudi pozimi na kopni cesti je slabša od letne.
Kako delujejo današnje kolikor toliko solidne ( ne kitajske) gume na poletnem asfaltu - FAJN. Kdor se spomni gum trayal in podobnih in jih je v resnici tudi vozil na kakšnem fičku ali stoenki bo že vedel zakaj sem to napisal....
Hmm...wiki pravi: Mud and Snow, (or M+S, or M&S), is a designation applied rather arbitrarily by manufacturers for all-season and winter tires designed to provide improved performance under low temperature conditions, compared to summer tires. Res pa je, da je… ...prikaži več tudi med serviserji kar nekaj nesoglasja. V glavnem, včasih sem delal po 30-40t km in sem raje menjaval gume, kar pa delam po 15-20t letno, pa so mi te all-season idealne. Prav v hud sneg pa z njimi ne rinem, kar pa nisem nikoli, če ni bilo res nujno.
Ja, se strinjam s tabo, kot sem rekel, ko sem delal dvojno ali trojno včasih km kot zdaj, sem imel izrecno zimske, ker sem moral skoraj ob vsakem vremenu na pot, sedaj pa sem prezadovoljen s temi. Sicer za take,… ...prikaži več ki morajo biti ob vsakem vremenu na cesti, je pravzaprav še skoraj nujen štirikolesni pogon, kar pa je bilo meni takrat finančno nedosegljivo. Potem vsaj poskrbiš, da imaš dobre zimske gume in verige. :-)
imam celoletne goodyear all season in se že več seson tudi poleti odločno obnesejo. Pozimi pa tudi v snegu... res pa da če bi bila z avtom konstantno na cesti z dolgimi vožnjamo pozimi bi v tem primeru kupila res… ...prikaži več kvalitetne prave zimske prevmatike. Za peretežno mestno vožnjo in občasno regionalno pa se celoletne čez celo leto odlično obnesejo. In res prišparaš 50 eur cvenka za menjavo na leto.
Tale komentar pa ne razumem, po eni strani pišeš, da imaš zimske gume in si z njimi izredno zadovoljen pozimi in poleti. Na koncu pa napišeš, da se z zimskimi gumami nebi vozil poleti???
M+S niso klasične zimske gume za najhujše razmere. So uporabne poleti in pozimi, včasih je veljalo, da niso ravno dobre za sneg in da niso ravno dobre poleti, z zadnjimi generacijami gum in materialov se je pa to spremenilo.
Saj ti tudi tukaj ko si prilepil piše M+S za zimske gume in celoletne. Celoletna guma mora imeti oznako M+S, ker če jo nebi imela, pozimi nebi veljala zaradi zakonodaje. To je pa potem ogromna razlika, če avta ne rabiš… ...prikaži več v nekem hudem sneženju. Meni kaj takega ne pride v poštev, ker se moram v službo peljati v kakršnih koli razmerah, za povrh pa še živim na hribu.
Včasih je bilo takoj jasno, če kdo vozi z zimskimi, avto je tresel, ležaji so trpeli, vozne lastnosti so bile slabe ... kratko sem vozil s takimi, ko sem kupil pred davnimi leti en rabljen avto, ki je imel zimske… ...prikaži več poleti, jaz pa sem takrat zadnje cente dal za avto se spomnim in zavarovanje. Od kar pa zadnjih cca. 6 let kupujem M+S gume, pa so to edine gume, ki jih imam na avtu poleti in pozimi. Zadnje so Goodyear. Nikoli opazil tudi po največji brzini nobene razlike, po mokrem niti, pozimi tudi ne. Odličen kompromis. Res sicer, da ne vem, kako bi se obnesle kje v res vročih krajih po svetu ali pa na skrajnem severu, ampak v Sloveniji so top. In odpadejo sitnosti zamenjave. Ne bi pa s klasičnimi zimskimi vozil vseeno ne poleti.
Aha, ti potem misliš na celoletne gume? To se pa motiš. M+S pa ni celoletna guma. Oznako M+S morajo imeti vse gume, ki so zakonsko dovoljene za zimske gume (v katere pa spadajo tudi celoletne gume). Vsekakor pa oznaka M+S… ...prikaži več ni celoletna guma. Lahko si pogledaš, da imajo vse zimske gume oznako M+S. Drugače se pa strinjam, da je celoletna guma dober kompromis, za tiste, ki se malo vozijo.
To je čisto logično, da bo zimska guma slabša na suhi cesti. Nasploh pa ko je vročina. Zimska guma je za sneg, drugače pa je precej slabša od letnih. Tudi pozimi na kopni cesti je slabša od letne.
Kako delujejo današnje kolikor toliko solidne ( ne kitajske) gume na poletnem asfaltu - FAJN. Kdor se spomni gum trayal in podobnih in jih je v resnici tudi vozil na kakšnem fičku ali stoenki bo že vedel zakaj sem to napisal....
Hmm...wiki pravi: Mud and Snow, (or M+S, or M&S), is a designation applied rather arbitrarily by manufacturers for all-season and winter tires designed to provide improved performance under low temperature conditions, compared to summer tires. Res pa je, da je… ...prikaži več tudi med serviserji kar nekaj nesoglasja. V glavnem, včasih sem delal po 30-40t km in sem raje menjaval gume, kar pa delam po 15-20t letno, pa so mi te all-season idealne. Prav v hud sneg pa z njimi ne rinem, kar pa nisem nikoli, če ni bilo res nujno.
Ja, se strinjam s tabo, kot sem rekel, ko sem delal dvojno ali trojno včasih km kot zdaj, sem imel izrecno zimske, ker sem moral skoraj ob vsakem vremenu na pot, sedaj pa sem prezadovoljen s temi. Sicer za take,… ...prikaži več ki morajo biti ob vsakem vremenu na cesti, je pravzaprav še skoraj nujen štirikolesni pogon, kar pa je bilo meni takrat finančno nedosegljivo. Potem vsaj poskrbiš, da imaš dobre zimske gume in verige. :-)
imam celoletne goodyear all season in se že več seson tudi poleti odločno obnesejo. Pozimi pa tudi v snegu... res pa da če bi bila z avtom konstantno na cesti z dolgimi vožnjamo pozimi bi v tem primeru kupila res… ...prikaži več kvalitetne prave zimske prevmatike. Za peretežno mestno vožnjo in občasno regionalno pa se celoletne čez celo leto odlično obnesejo. In res prišparaš 50 eur cvenka za menjavo na leto.
Tale komentar pa ne razumem, po eni strani pišeš, da imaš zimske gume in si z njimi izredno zadovoljen pozimi in poleti. Na koncu pa napišeš, da se z zimskimi gumami nebi vozil poleti???
M+S niso klasične zimske gume za najhujše razmere. So uporabne poleti in pozimi, včasih je veljalo, da niso ravno dobre za sneg in da niso ravno dobre poleti, z zadnjimi generacijami gum in materialov se je pa to spremenilo.
Saj ti tudi tukaj ko si prilepil piše M+S za zimske gume in celoletne. Celoletna guma mora imeti oznako M+S, ker če jo nebi imela, pozimi nebi veljala zaradi zakonodaje. To je pa potem ogromna razlika, če avta ne rabiš… ...prikaži več v nekem hudem sneženju. Meni kaj takega ne pride v poštev, ker se moram v službo peljati v kakršnih koli razmerah, za povrh pa še živim na hribu.
kere ovce k menjajo gume stalno ...
Včasih je bilo takoj jasno, če kdo vozi z zimskimi, avto je tresel, ležaji so trpeli, vozne lastnosti so bile slabe ... kratko sem vozil s takimi, ko sem kupil pred davnimi leti en rabljen avto, ki je imel zimske… ...prikaži več poleti, jaz pa sem takrat zadnje cente dal za avto se spomnim in zavarovanje. Od kar pa zadnjih cca. 6 let kupujem M+S gume, pa so to edine gume, ki jih imam na avtu poleti in pozimi. Zadnje so Goodyear. Nikoli opazil tudi po največji brzini nobene razlike, po mokrem niti, pozimi tudi ne. Odličen kompromis. Res sicer, da ne vem, kako bi se obnesle kje v res vročih krajih po svetu ali pa na skrajnem severu, ampak v Sloveniji so top. In odpadejo sitnosti zamenjave. Ne bi pa s klasičnimi zimskimi vozil vseeno ne poleti.
Spet reklama za proizvajalce gum