Najprej naj države (tudi naša) izenačijo obdavčitev dizla in bencina, potem pa bomo videli, kako je dizel še privlačen.
Zakaj je že bencin obdavčen z višjo trošarino kot dizel?
Ker je: dražja prozvodnja, skladiščenje, transport, varnostni ukrepi. Zaradi onesnaževanja ozonske plasti z O/V hlapi, velik rizik izbruha požara z težkimi posledicami ob avtom. nesreči, veliko število nesreč pri uporabi bencina izven prometa itd itd
Dražja prozvodnja, skladiščenje, transport, varnostni ukrepi se mora odražati v osnovni ceni, ne v višini trošarine. Ode, bi rad imel višjo trošarino na bel in nižjo trošarino na črn kruh? Črn kruh je načeloma bolj zdrav. Zakaj ne nanj nižjo… ...prikaži več trošarino?
Saj veš, država te mora držati za rokico.
Zaradi cen novih vozil, ki so navadnemu smrtniku vse bolj nedostopna in posledično dokaj starega voznega parka v državah EU so bili morali najti način, da prisilijo ljudi v nakup vozil z motorjem EURO 6, torej novih vozil. Vedno isčejo… ...prikaži več načine, da se narodu izpuli zadnji kovanec.
Heh, če misli resno, nej za začetek obelodani načrt za spodobno popravilo zgoljufanih EURO5 in EURO6 avtov. Kolikor razumem, folksvagnu čistilne sisteme ponuja že cela četica neodvisnih firm, stali pa bi reda 3k€ po avtu ki jih zaenkrat nočejo plačat.… ...prikaži več Če tega ne bo, po problem z zaupanjem, osel pa led pa to.
Ekolološke proizvodnje elektrike ni!!! Niti s sončnimi paneli ne. Proizvodnja 1m2 velikega panela in razgradnja tega, bolj onesnaži zemljo, vodo in zrak, kot osebno vozilo na naftne derivate v enem letu. Kje bodo končali strupeni paneli po preteku življenske dobe?
ja, imaš prav, karkoli človek u stvari, vedno so prisotna fosilna goriva in nek odpadek, razen če gremo nazaj v kameno dobo in hodmo peš al pa s konji, to bo še najbolj eko
Najprej naj države (tudi naša) izenačijo obdavčitev dizla in bencina, potem pa bomo videli, kako je dizel še privlačen. Zakaj je že bencin obdavčen z višjo trošarino kot dizel?
Ker je: dražja prozvodnja, skladiščenje, transport, varnostni ukrepi. Zaradi onesnaževanja ozonske plasti z O/V hlapi, velik rizik izbruha požara z težkimi posledicami ob avtom. nesreči, veliko število nesreč pri uporabi bencina izven prometa itd itd
Dražja prozvodnja, skladiščenje, transport, varnostni ukrepi se mora odražati v osnovni ceni, ne v višini trošarine. Ode, bi rad imel višjo trošarino na bel in nižjo trošarino na črn kruh? Črn kruh je načeloma bolj zdrav. Zakaj ne nanj nižjo… ...prikaži več trošarino? Saj veš, država te mora držati za rokico.
VW bo mogu še kšno miljardo več prpravt, glede na to da se obeta tožba držav iz evropske unije!
V Ljubljani imate avant2go.com. Čemu vam bodo dizli?
Zaradi cen novih vozil, ki so navadnemu smrtniku vse bolj nedostopna in posledično dokaj starega voznega parka v državah EU so bili morali najti način, da prisilijo ljudi v nakup vozil z motorjem EURO 6, torej novih vozil. Vedno isčejo… ...prikaži več načine, da se narodu izpuli zadnji kovanec.
Končno neka pametna izjava. Ja, dizel je in bo zakon!
Heh, če misli resno, nej za začetek obelodani načrt za spodobno popravilo zgoljufanih EURO5 in EURO6 avtov. Kolikor razumem, folksvagnu čistilne sisteme ponuja že cela četica neodvisnih firm, stali pa bi reda 3k€ po avtu ki jih zaenkrat nočejo plačat.… ...prikaži več Če tega ne bo, po problem z zaupanjem, osel pa led pa to.
ne vem zakaj fosilna goriva, če gre vse na elektriko (proizvedena seveda ekološko z obnovljivimi viri)
Ekolološke proizvodnje elektrike ni!!! Niti s sončnimi paneli ne. Proizvodnja 1m2 velikega panela in razgradnja tega, bolj onesnaži zemljo, vodo in zrak, kot osebno vozilo na naftne derivate v enem letu. Kje bodo končali strupeni paneli po preteku življenske dobe?
ja, imaš prav, karkoli človek u stvari, vedno so prisotna fosilna goriva in nek odpadek, razen če gremo nazaj v kameno dobo in hodmo peš al pa s konji, to bo še najbolj eko