"Pri ADAC pojasnjujejo, da je težava med drugim tudi posledica različnih metod meritev med postopkom homologacije avtomobila in metodologije meritev na tehničnih pregledih." Članek je malo dvoumno zapisan. Ali bi avto, ki je padel na tehničnem zaradi drugačnega načina meritve,… ...prikaži več opravil homologacijo še enkrat? Potem pač meritev na tehničnih ni ustrezna in naj tehnični pregledi problem rešijo kakor vedo in znajo ... Cilj mora biti dovolj čist avto v realnem prometu, ne pa meritev zaradi meritve.
Predvsem pa naj preverijo, če imajo slučajno določeni modeli pogosteje težave s filtrom trdih delcev in naj potem proizvajalci odgovarjajo. Seveda ob pravilnem režimu vožnje.
Kolikor vem ima tudi bencinar takšen filter, ki se imenuje GPF, ima pa isto funkcijo kot DPF. Prednost bencinarja pa je res v tem, da pač diesel ustvarija več teh trdih delcev v izpusto, zato ima več 'dela'.
Če ima dizel dodatek Adblue,je čistejši od bencinarja,sicer malenkost ampak je,zato ne vidim nobene odločitve. kateri avto kupiti.Naj pa povem,da en avion za uro leta pokuri 6000 l kerozina,in v zraku je non stop 200 000 avonov,pa se tle mi… ...prikaži več sekiramo za trde delce,res ste trdi.1 200 000 ton na dan?
Imata prav,saj nisem nič rekel da je dizel motor slab,ampak je smrad,treba precej več vlagat v motor kot bencinarja,vsi imajo nek filter ,logično ,ampak dizel je najslabšo gorivo ,tako je bilo in bo,motorji so napredovali ,nafta je pa nafta in… ...prikaži več tisti ki misli imeti dizla mora vedeti da treba večkrat menjat filter ,kar je pri bencinarju zanemarljivo
NickMason, dizel v zimskih mesecih dobesedno čisti zrak, vsaj kar se trdih delcev tiče. Teh nekaj trdih delcev kar še jih prileti ven pa mislim da ni omembe vrednih. Tudi gume in bremzpolščice ustvarjajo kar veliko trdih delcev, bencinarji pa… ...prikaži veča za povrh vsega še rakotvorne snovi.
BenX,seveda,v dnevno sobo si ga zapelji ha ha ha,ste pa patroni eni,dizelski motor je napredoval to je jasno,nikakor pa ni več vzdrževanje poceni,filter treba menjat zelo pogosto,pa še če bodo zaostrili meritve bo še toliko bolj treba,posledično bo avto rabljen… ...prikaži več še manj vreden,ker ga nihče ne bo kupil ,vsaj za dobro ceno ne,jaz nimam problemov vozim bencinarja od vedno,imel kratek čas dizla pa nikoli več ga ne povoham.
30 let vozim bencinarje večinoma francoze,pri nobenem nisem menjal nič vezi izpuha ,pa so imeli 100000 do 300000 km prevoženih,na tehničnem zmeraj brez problemov,
Nick, tudi jaz imam doma dva dizla, 2.2 francoz blizu 300.000, 2.0 BMW že konkretno čez. Nikoli nič menjal v zvezi z izpuhom, nikoli problemov na tehničnem in ne poznam nikogar, ki bi z izpuhom na dizlu imel probleme. Pred… ...prikaži več tem tudi KIA in Mitsubishi (ok, VW motor), oba dizla, 0 problemov. To, da je treba kak del cevi ali lonec menjat zaradi rje verjetno ne šteje, pa še to se mi je zgodilo na bencinarji (dobri stari Peugeot 106).
BenX,to pomeni da sva že dva ,ki znava avto vozit,verjetno čutiš glas motorja in voziš primerno z zmogljivostjo avta,ker avto je vedno hvaležen ,če ga ne vozi norc.
Že pred uvedbo DPF filtrov so imeli največ težav tisti vozniki dizlov, ki so imeli prekratke vožnje, da se motor niti ni mogel ogreti na delovno temperaturo, kaj šele nekaj kilometrov prevoziti na njej. Z uvedbo DPF filtrov so se… ...prikaži več težave pri teh voznikih le še stopnjevale! Sam sem imel pred desetletjem prvo težavo z DPF filtrom šele po dobrih 150.000 prevoženih km, ko je bilo potrebno odstraniti saje, ki ostanejo po regeneraciji. Ampak to je po toliko km pričakovana težava DPF filtrov...
Se mi je to zgodilo res pri takšni kilometraži. Avto ni hotel in hotel vžgati . Pokličem mehanika po telefonu in mi reče , da vzamem ključ 27 32 in v mometu startanja udarim z njim po PDF filtru ,… ...prikaži več Jaz sem kurblal , sosed pa udaril -rahlo po filtru. Ko se je to zadaj pokadilo , dober da ni bilo pešcev nisem mogel verjeti . Kot da bi izpraznil kaseto od kopirnega stroja ! Od takrat ni več nobenega problema , dokler spet ne bo hotel vžgati !
Je pa res,da naš avtopark postaja starejši zaradi 30% povečanja cen vozil,posledično so dražja tudi rabljena,plače pa bodo šle gor le vladi in poslancem in to za 40%,tako da naj kar oni kupujejo
Trdi delci so nedvomljivo škodljivi za zdravje in to na mestu nastanka (v naseljih ob cestah). Medtem ko CO2 neposrednega učinka na zdravje nima, je nujno zmanjševati količino trdih delcev - tudi pri pnevmatikah.
Imam 13 let starega dizla Opel ECO z PDF ventilom . Na vsakem teh. pregledu je stanje izpuhov , po besedah pregledovalca kot pri novem motorju , Res pa je , da pred teh. p. naredim krog čez Katarino iz… ...prikaži več Horjulske smeri , potem pa še enkrat iz Sore in direkt v Viator na tehnični . Auspuh se tako segreje , da sem se prvič , ko sem to izvedel , opekel na njegovem koncu , me je zanimal kolk je vroč !
čist prev jim je škrtim švabom. pa seveda tudi kmetavzarjem slovenskim. pocen se bomo vozil do oštarije pa nazaj. in kaj se bo naredilo. ja no še en par traparij se bo dodal v avto, da bo še bolj drag,… ...prikaži več da bo glih tolk koštal lpt EV, da boste potem dal mir in se prešaltal na elektro sranje. aja jugo iz leta 1980 pa na netu stane 10.000 eurov. no da se ve, jugo nije za dugo. e bo ta prežvu vse tesle. in tesla. pa se še peljal .
"Pri ADAC pojasnjujejo, da je težava med drugim tudi posledica različnih metod meritev med postopkom homologacije avtomobila in metodologije meritev na tehničnih pregledih." Članek je malo dvoumno zapisan. Ali bi avto, ki je padel na tehničnem zaradi drugačnega načina meritve,… ...prikaži več opravil homologacijo še enkrat? Potem pač meritev na tehničnih ni ustrezna in naj tehnični pregledi problem rešijo kakor vedo in znajo ... Cilj mora biti dovolj čist avto v realnem prometu, ne pa meritev zaradi meritve.
Predvsem pa naj preverijo, če imajo slučajno določeni modeli pogosteje težave s filtrom trdih delcev in naj potem proizvajalci odgovarjajo. Seveda ob pravilnem režimu vožnje.
našim in Eu politikom je dolgčas in samo študirajoi kako bi jezili narod,ne zavedajo se kdo jih je volil!
DPF filter bo treba menjat kot nogavice,dizel je od vedno navaden smrad,bencinar je zakon
Kolikor vem ima tudi bencinar takšen filter, ki se imenuje GPF, ima pa isto funkcijo kot DPF. Prednost bencinarja pa je res v tem, da pač diesel ustvarija več teh trdih delcev v izpusto, zato ima več 'dela'.
Če ima dizel dodatek Adblue,je čistejši od bencinarja,sicer malenkost ampak je,zato ne vidim nobene odločitve. kateri avto kupiti.Naj pa povem,da en avion za uro leta pokuri 6000 l kerozina,in v zraku je non stop 200 000 avonov,pa se tle mi… ...prikaži več sekiramo za trde delce,res ste trdi.1 200 000 ton na dan?
Imata prav,saj nisem nič rekel da je dizel motor slab,ampak je smrad,treba precej več vlagat v motor kot bencinarja,vsi imajo nek filter ,logično ,ampak dizel je najslabšo gorivo ,tako je bilo in bo,motorji so napredovali ,nafta je pa nafta in… ...prikaži več tisti ki misli imeti dizla mora vedeti da treba večkrat menjat filter ,kar je pri bencinarju zanemarljivo
NickMason, dizel v zimskih mesecih dobesedno čisti zrak, vsaj kar se trdih delcev tiče. Teh nekaj trdih delcev kar še jih prileti ven pa mislim da ni omembe vrednih. Tudi gume in bremzpolščice ustvarjajo kar veliko trdih delcev, bencinarji pa… ...prikaži veča za povrh vsega še rakotvorne snovi.
BenX,seveda,v dnevno sobo si ga zapelji ha ha ha,ste pa patroni eni,dizelski motor je napredoval to je jasno,nikakor pa ni več vzdrževanje poceni,filter treba menjat zelo pogosto,pa še če bodo zaostrili meritve bo še toliko bolj treba,posledično bo avto rabljen… ...prikaži več še manj vreden,ker ga nihče ne bo kupil ,vsaj za dobro ceno ne,jaz nimam problemov vozim bencinarja od vedno,imel kratek čas dizla pa nikoli več ga ne povoham.
183.000 , samo enkrat sem ga očistil in to z udarcem po njemu !
30 let vozim bencinarje večinoma francoze,pri nobenem nisem menjal nič vezi izpuha ,pa so imeli 100000 do 300000 km prevoženih,na tehničnem zmeraj brez problemov,
Nick, tudi jaz imam doma dva dizla, 2.2 francoz blizu 300.000, 2.0 BMW že konkretno čez. Nikoli nič menjal v zvezi z izpuhom, nikoli problemov na tehničnem in ne poznam nikogar, ki bi z izpuhom na dizlu imel probleme. Pred… ...prikaži več tem tudi KIA in Mitsubishi (ok, VW motor), oba dizla, 0 problemov. To, da je treba kak del cevi ali lonec menjat zaradi rje verjetno ne šteje, pa še to se mi je zgodilo na bencinarji (dobri stari Peugeot 106).
BenX,to pomeni da sva že dva ,ki znava avto vozit,verjetno čutiš glas motorja in voziš primerno z zmogljivostjo avta,ker avto je vedno hvaležen ,če ga ne vozi norc.
Že pred uvedbo DPF filtrov so imeli največ težav tisti vozniki dizlov, ki so imeli prekratke vožnje, da se motor niti ni mogel ogreti na delovno temperaturo, kaj šele nekaj kilometrov prevoziti na njej. Z uvedbo DPF filtrov so se… ...prikaži več težave pri teh voznikih le še stopnjevale! Sam sem imel pred desetletjem prvo težavo z DPF filtrom šele po dobrih 150.000 prevoženih km, ko je bilo potrebno odstraniti saje, ki ostanejo po regeneraciji. Ampak to je po toliko km pričakovana težava DPF filtrov...
Se mi je to zgodilo res pri takšni kilometraži. Avto ni hotel in hotel vžgati . Pokličem mehanika po telefonu in mi reče , da vzamem ključ 27 32 in v mometu startanja udarim z njim po PDF filtru ,… ...prikaži več Jaz sem kurblal , sosed pa udaril -rahlo po filtru. Ko se je to zadaj pokadilo , dober da ni bilo pešcev nisem mogel verjeti . Kot da bi izpraznil kaseto od kopirnega stroja ! Od takrat ni več nobenega problema , dokler spet ne bo hotel vžgati !
Je pa res,da naš avtopark postaja starejši zaradi 30% povečanja cen vozil,posledično so dražja tudi rabljena,plače pa bodo šle gor le vladi in poslancem in to za 40%,tako da naj kar oni kupujejo
Vse to kar mi "PRIŠPARAMO" v Evropi Kitajska pokuri v enem mesecu. Potem pa slišiš naše rdeče tovariše kako navijajo za Kitajsko.
Kitajci - ki proizvajajo za nas in imajo zato tako veliko onesnaževanje. Danes se VSE naredi na Kitajskem - poglej si tvoj telefon kje je narejen.
Trdi delci so nedvomljivo škodljivi za zdravje in to na mestu nastanka (v naseljih ob cestah). Medtem ko CO2 neposrednega učinka na zdravje nima, je nujno zmanjševati količino trdih delcev - tudi pri pnevmatikah.
Prvi zakon kapitalizma : Ćimvečja produkcija , manjša cena !! In kaj gospodom na Zahodu ni všeč ?
Imam 13 let starega dizla Opel ECO z PDF ventilom . Na vsakem teh. pregledu je stanje izpuhov , po besedah pregledovalca kot pri novem motorju , Res pa je , da pred teh. p. naredim krog čez Katarino iz… ...prikaži več Horjulske smeri , potem pa še enkrat iz Sore in direkt v Viator na tehnični . Auspuh se tako segreje , da sem se prvič , ko sem to izvedel , opekel na njegovem koncu , me je zanimal kolk je vroč !
čist prev jim je škrtim švabom. pa seveda tudi kmetavzarjem slovenskim. pocen se bomo vozil do oštarije pa nazaj. in kaj se bo naredilo. ja no še en par traparij se bo dodal v avto, da bo še bolj drag,… ...prikaži več da bo glih tolk koštal lpt EV, da boste potem dal mir in se prešaltal na elektro sranje. aja jugo iz leta 1980 pa na netu stane 10.000 eurov. no da se ve, jugo nije za dugo. e bo ta prežvu vse tesle. in tesla. pa se še peljal .