Stvar je fizikalno precej preprosta. tudi novi Volvo X90 to uposteva, zato se precej hitro zdrobi na kosce na prvih 20-40- cm. Kletka pa ostaja cvrsta. Energija sunka oz udarca nesrece se mora razprsiti preden pride do kabine. Če bi… ...prikaži več bil avto povsem tog in trd bi se vsa sila direktno prenesla na voznika, ki bi v celem avtu umrl zaradi polomljenih vratnih in drugih vretenc. prav namen razprsitve sunka sile je v tako imenovanih zmečkljuvih conah. V zgornji zgodbi pa je itak v igri tudi masa vozila. Dejstvo je, da je varen majhen avto bistveno tezje narediti, saj imas manj manevra za zmečkljivo cono. Zato se tu pokaze pravo znanje.
niti ni res da ogromno zaostaja, nekaj testov ima odlicnih, predvsem ne mores primerjat 700 kg tezak avto, konceptualno iz mislim da okrog 1996 s skoraj 20 let mlajsim in 2,5x tezjim avtom. Če se na smučišču v 10 letnega… ...prikaži večega ,25 kg težkega otroka zaleti 80kg ded-se že v naprej sliši slabo
1. Avti so spredaj vedno bolj mehki, kot zadaj2. Če je avto zelo trd in zaradi tega se ne razbije, ne pomeni, da je z voznikom kaj boljše kot tistemu v popolnoma razbitem avtu. To so že zdavnaj odkrili,… ...prikaži več in zato se npr. Renault pri nesrečah zelo hitro razbije, je pa kljub temu bil vedno zelo varen avto, ker avto zato sprejme v sebe precej več sile in s tem zaščiti voznika in sopotnike3. Nikakor ne moreš primerjati FIATA in Volva. Kjer tako vsak ve, da FIAT ogromno zaostaja za Volvom.
O, ja. Lahko se primerja. Fiat je celo boljši v mnogočem. Tako majhen in tako varen ne bo noben drug. Fiat je zakon. Pa še lepši je za povrh od Volva, ki so ponavadi grdi. Ljudje, kupujte Fiat. Nisem… ...prikaži več kupoval drugega od Fiata in ni mi žal. Italijani znajo narediti super avto. Kvarije se pa itak vsi avti, Zakaj bi bil Fiat izjema, Čeprav imam dobre izkušnje. V 5 letih samo 300 eur za servis. Ni kaj dodat.
Stvar je fizikalno precej preprosta. tudi novi Volvo X90 to uposteva, zato se precej hitro zdrobi na kosce na prvih 20-40- cm. Kletka pa ostaja cvrsta. Energija sunka oz udarca nesrece se mora razprsiti preden pride do kabine. Če bi… ...prikaži več bil avto povsem tog in trd bi se vsa sila direktno prenesla na voznika, ki bi v celem avtu umrl zaradi polomljenih vratnih in drugih vretenc. prav namen razprsitve sunka sile je v tako imenovanih zmečkljuvih conah. V zgornji zgodbi pa je itak v igri tudi masa vozila. Dejstvo je, da je varen majhen avto bistveno tezje narediti, saj imas manj manevra za zmečkljivo cono. Zato se tu pokaze pravo znanje.
niti ni res da ogromno zaostaja, nekaj testov ima odlicnih, predvsem ne mores primerjat 700 kg tezak avto, konceptualno iz mislim da okrog 1996 s skoraj 20 let mlajsim in 2,5x tezjim avtom. Če se na smučišču v 10 letnega… ...prikaži večega ,25 kg težkega otroka zaleti 80kg ded-se že v naprej sliši slabo
Jaz, govorim nasplošno za FIAT, ne direktno za tale avto na sliki.
Fiat je pač jajc, majo eno tako 20letno slabo serijo že, ampak sej bo, ponos čez življenje al kako že? :D lp b
1. Avti so spredaj vedno bolj mehki, kot zadaj2. Če je avto zelo trd in zaradi tega se ne razbije, ne pomeni, da je z voznikom kaj boljše kot tistemu v popolnoma razbitem avtu. To so že zdavnaj odkrili,… ...prikaži več in zato se npr. Renault pri nesrečah zelo hitro razbije, je pa kljub temu bil vedno zelo varen avto, ker avto zato sprejme v sebe precej več sile in s tem zaščiti voznika in sopotnike3. Nikakor ne moreš primerjati FIATA in Volva. Kjer tako vsak ve, da FIAT ogromno zaostaja za Volvom.
O, ja. Lahko se primerja. Fiat je celo boljši v mnogočem. Tako majhen in tako varen ne bo noben drug. Fiat je zakon. Pa še lepši je za povrh od Volva, ki so ponavadi grdi. Ljudje, kupujte Fiat. Nisem… ...prikaži več kupoval drugega od Fiata in ni mi žal. Italijani znajo narediti super avto. Kvarije se pa itak vsi avti, Zakaj bi bil Fiat izjema, Čeprav imam dobre izkušnje. V 5 letih samo 300 eur za servis. Ni kaj dodat.