Če enako opremiš BMW X5, ga ne plačaš 10 jurčkov več, ampak vsaj 40 tisočakov več. Pri Kii so vsaj tako pošteni, da dajo že v osnovno izvedbo avta več ali manj vse, kar obstaja, pri kvazi premijskih znamkah te… ...prikaži več pa namočijo z opremo tako, da ne veš kje se te drži glava. Me prav zanima, kakšen bi bil test X5 ali Q7, če bi bila povsem gola oziroma z osnovno opremo? Pri nemcih mi gre to najbolj na živce, saj je slika povsem nerealna. Bereš test in vse super, na koncu je pa cena testnega avta zaradi dodatne opreme vedno 50 do 80% višja od začetne.
lega na cesti, hrup v kabini, "neznost" avtomatskega menjalnika, materijali, delovanje pogona, prožnost motorja, končna hitrost,rjavenje,.... je kr neki pomanklivosti pri temu avtu in še zdaleč ni vreden 55 000€. Ampak ja če si lastiš običajen avto in veš da… ...prikaži večda po bmwju nemoreš posečt, niti po staremu, ti je tudi kia in podobne znamke vrhunske.
Če enako opremiš BMW X5, ga ne plačaš 10 jurčkov več, ampak vsaj 40 tisočakov več. Pri Kii so vsaj tako pošteni, da dajo že v osnovno izvedbo avta več ali manj vse, kar obstaja, pri kvazi premijskih znamkah te… ...prikaži več pa namočijo z opremo tako, da ne veš kje se te drži glava. Me prav zanima, kakšen bi bil test X5 ali Q7, če bi bila povsem gola oziroma z osnovno opremo? Pri nemcih mi gre to najbolj na živce, saj je slika povsem nerealna. Bereš test in vse super, na koncu je pa cena testnega avta zaradi dodatne opreme vedno 50 do 80% višja od začetne.
A tole 55 tisoč...a dejte no mir
lega na cesti, hrup v kabini, "neznost" avtomatskega menjalnika, materijali, delovanje pogona, prožnost motorja, končna hitrost,rjavenje,.... je kr neki pomanklivosti pri temu avtu in še zdaleč ni vreden 55 000€. Ampak ja če si lastiš običajen avto in veš da… ...prikaži večda po bmwju nemoreš posečt, niti po staremu, ti je tudi kia in podobne znamke vrhunske.