Avto
10772 ogledov

Je možno prepoved prodaje bencinskih in dizelskih vozil še ustaviti?

Komentarjev 38
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Bizgec 09:12 14.julij 2021.

    Ok, vse na štrom. Lepo. Od kje pa bo prišel ta štrom? Nekako ne vidim, da bi v Evropi imeli neke blazne elektrarne na sončne celice, veter ipd.... Vem pa, da obstaja dosti elektrarn na premog, nafto in plin. O ...prikaži več nuklearkah raje ne bom razpravljal, ker me bodo takoj napadli.

    • marko54 15:16 16.julij 2021.

      Napačno dojemaš. TUDI če električni avto nafilaš z najslabšim virom (to je termoelekrarna na premog) je to za okolje še vedno bolje kot pa dizelski in bencinski avto, Temu je tako zaradi izredno visokega izkoristka električnega avtomobila in dejstvu da ...prikaži več termoelekrarne niso v središčih največjih mest. V praksi pa z termoelekrarno v Sloveniji proizvedemo samo tretjino energije, tretjino jo proizvedemo z čistimi hidroelekrarnami in tretjino z čistimi jedrskimi elekrarnami.

    • marko54 15:17 16.julij 2021.

      Naj te razsvetlim: jedrske elektrarne zraka ne onesnažujejo. Električni avto filan na povprečni Evropski ali Slovenski miks elektrike je MNOGO MNOGO boljši kar se ekologije tiče v primerjavi z dizelskim ali bencinskim avtomobilom.

    • Bizgec 15:27 16.julij 2021.

      @marko54 ne razumi me narobe - jaz kvečjemu podpiram gradnjo modernih (varnih in učinkovitih) nukleark. Problem je v tem, da jih trenutno NI. In nobene nimamo v resnem planu. Plus, da naše električno omrežje po moje tudi ni dimenzionirano za ...prikaži več tako porast porabe, ki bi jo predstavljal masiven prehod na električna vozila.

    • marko54 15:59 16.julij 2021.

      Nukleark se NE SPLAČA gradit zato ker so daleč najdražji vir elektrike dandanes! Gradnja nuklearke dandanes v Evropi stane 20 milijard evrov, za enako število štroma iz hidroelekrarn pa gre samo 1 do 2 milijard evrov!

    • marko54 15:59 16.julij 2021.

      Tudi glede omrežja nimaš prav: Povprečen avtomobil dnevno po podatkih statističnega urada naredi 31 km. To pomeni da vsak avtomobil dnevno rabi 6 kWh (to pomeni 6 ur polnjenja čez noč pri 1 kW moči). 6 kWh po avtu krat ...prikaži več 365 dni je 2190 0 kWh po avtu na leto. Krat 1,2 miljona avtov v Sloveniji to pomeni 2.628.000.000 kWh=2.628 GWh na leto. Slovenija letno proizvede 16.000 GWh elektrike. To pomeni da če bi prav vsak avto v Sloveniji šel na elektriko rabimo samo 16 % vse proizvodnje.

    • marko54 16:00 16.julij 2021.

      Kar pa se samo moči polnjenja tiče se tako ali tako velika večina avtomobilov 99 % časa polni doma čez noč, kjer povsem zadostuje polnjenje z 2 kW, kar je moč enega ubogega sušilnika za lase.

  • becar 08:11 14.julij 2021.

    Te tehnološke prevarante bo treba slej ko prej poterat v Argentino skupaj s Covid mafijo

  • radovednica 10:22 14.julij 2021.

    Kako si ta gospoda, ki o tem odloča, zamišlja svoj prihod iz Nemčije na dopust na Hrvaško z električnim avtomobilom, ki ima doseg brez polnjenja, kjerkoli (?) 300 ali 400 km, vmes pa stati v koloni n.pr. na Obrežju 3 ...prikaži več ure? Halo! Električni avtomobili so za šminkeraj za tiste, ki imajo ogromno in preveč pod palcem in ne za večino, kateri je avto pač življenjsko pomemben pripomoček, v vsakem trenutku, brez čakanja ure na drago polnjenje (Petrolovo električno polnjenje je že sedaj dražje od klasike!

    • Toma 10:28 14.julij 2021.

      Brez klime komot! Ko stoji, ne porablja čisto nič energije.

    • dejvid 10:43 14.julij 2021.

      Brez klime sredi poletja na asfalti pred mejo? Si resen?

    • Toma 10:28 16.julij 2021.

      Ko sem bil mlad klim ni bilo. Sem pa lahko parkiral v LJ v senci dreves na Cankarjevi! To so bili časi!

    • marko54 15:27 16.julij 2021.

      Vidi se da nimaš pojma, tvoje znanje o električnih avtomobilih pa je 10 let zastarelo! Današnji električni avtomobili imajo dosega 500 km, nafilajo se pa lahko za dodatne 300 km v samo 15 minutah (=Tesla model 3). Tudi z dizlom ...prikaži več se folk ustavi 15 po 5 urah vožnje da pretegne noge/za WC ali malico, torej razlike v času potovanja v praksi NI! Koliko stane polnjenje na javnih polnilnicah nima kaj dosti veze, ker je 99 % polnjenja doma čez noč po ceni 1 € na 100 km.

    • marko54 15:28 16.julij 2021.

      Toma: ne rabiš biti brez klime, vsak moderen električni avto ima klimo, poraba klima pa je zanemarljiva (nekaj procentov komaj).

  • Michael_Colon 10:16 14.julij 2021.

    V zadnjih 4 tednih sem prejel 27346 EUR od dela s krajšim delovnim časom od doma. To službo sem dobil pred dvema mesecema in v prvem mesecu sem brez spletnih izkušenj prejel 20569 EUR. ......... >>>>>>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑬𝒓𝒐𝑷𝒓𝒐𝒇𝒊𝒕.𝐜𝐨𝐦

  • Ocvirke 20:26 23.december 2021.

    Bedaki

  • radovednica 10:15 14.julij 2021.

    Ne norite s takšnimi idejami. Brez klasičnih, dosedanjih avtomobilov ni možno nič. Elektrika z vsemi omejitvami (doseg do polnjenja, cena vozil, čas polnjenja, neznano vzdrževanje, cena vzdrževanja, ekološki problemi pridobivanja surovin za baterije, cena polnjenja, omejitve električnega omrežja, itd.) pove ...prikaži več to, da je elektrika le "in šminka" in ne uporabno. Ali bo proizvodnja in trženje vseh multi firm in pridobitnikov kar zamrla? nehajte no!!!!

    • marko54 15:21 16.julij 2021.

      Ni res. Današnji električni avtomobili so lahko povsem primerni za prvi avto v družini (ste vi morda z znanjem ostal 10 let nazaj?!). Moderni električni avtomobili imajo več kot 500 km realnega dometa (Tesla model 3 recimo), kar je za ...prikaži več 99,9 % voženj zadosti, če pa zmanjka pa ga lahko nafilaš za dodatne 300 km v samo 15 min. 99,9 % vsega polnjenja pa je seveda čez noč, porabljen čas je 5 SEKUND da vštekaš kabel, pri naftnem avtu pa 5 MINUT na črpalki.

    • marko54 15:24 16.julij 2021.

      Vzdrževanje je za električni avto precej cenejše kot za dizelski ali bencinski (nobenih menjav olja, miljon filtrov in tekočin). Električni avto je izjemno enostavena in robustna zadeva, v primerjavi z naftnim ki ima milijon delov. Surovine za baterije se pridobivajo ...prikaži več relativno neškodljivo in ne pozabi tudi tvoj dizel rabi surovine. Cena polnenja doma čez noč je 1 € na 100 km, kar je 7x ceneje kot za dizel.Ni omejitev električnega omrežja, električni avto se lahko polni doma čez noč z močjo 2kW.

  • Bojan Lavrencic 09:14 14.julij 2021.

    Kontejnerske ladje pa bodo brez tezav se vedno kurili odpadno nagto in enormno onesnezevale. Ta prepoved pa zna povzrociti ogromno tezav predvsem pa ti stromarji se dalec niso tako cisti. Ja priblizno tako kot je cista moja voda za ogrevanje ...prikaži več radiatorjev. Pri samem ogrevanju res ni izpusta je pa pri kurjenju da soloh toplo vodo dobim

    • marko54 15:31 16.julij 2021.

      1. Avtomobilov je količinsko MNOGO MNOGO več v primerjavi z kontejnerskim ladjami in podatki so jasni da zaradi količine avtomobili onesnažijo 10x več kot pa ladje. Štromarji so MNOGO čistejši od naftnega avtombila, med vožnjo ne spuščajo nič in tako ...prikaži več ne svinjajo področij kjer je največ ljudi, to je mest, tudi če vključiš v primerjavo izdelavo avta in elektrike, so še vedno veliko ČISTEJŠI (nisem rekel čisti, rekel sem veliko ČISTEJŠI).

  • max 09:45 14.julij 2021.

    Prepoved lahko ustavimo povsem enostavno Ne kupujmo električnih vozil.

    • radovednica 10:23 14.julij 2021.

      Max, trikrat pravilno razmišljanje!

    • marko54 15:18 16.julij 2021.

      Samo če si neumen. Če pa si pameten boš kupil električni avto saj ga lahko filaš doma za 1 € na 100 km, kar je 7 do 10x ceneje od naftnega avtomobila! Plus še servise imaš cenejše in boljše pospeške ...prikaži več in nižje težišče (boljšo lego na cesti).

    • marko54 16:07 16.julij 2021.

      Max: Poleg tega težko boš kupoval nove dizelske in bencinske avtomobile, če so pa skoraj vsi avtomobilski proizvajalci napovedali prepoved prodaje novih bencinskih in dizelskih avtomobilov med letoma 2025 in 2035 (kar pogooglaj pa boš videl).

    • max 23:45 17.julij 2021.

      Bom ostal pri prvi trditvi. Elektrika za 1 € je past. Kasneje bo zrasla cena v višave, vključno z elektriko ki ti poganja pametno hišo. Naftni lobiji so že nekaj časa glavni vlagatelji pri proizvodnji elektrike. Misli malo širše. Drugače ...prikaži več pa, avto, ki ne ropota je pokvarjen avto.

    • marko54 18:48 18.julij 2021.

      max: Ne drži. Če si kupiš sončne celice in dodaš baterijo za zalogo energije imaš za 40 let vnaprej zagotovljeno poceni elektriko za hišo in poceni vožnjo (takrat te ne briga koliko bo cena elektrike na trgu, ker proizvajaš svojo ...prikaži več lastno). Sicer pa cene nafte se dvigujejo hitreje in bolj kot cene elektrike, tako da se bo razlika med ceno elektriko in nafte samo še večala. Če že kaj je obratno: avto ki ropota je pokvarjen.

  • Avatar drecos
    drecos 09:13 14.julij 2021.

    mafija lopovska

  • rd2dmk2 09:51 14.julij 2021.

    dam eno primerjavo.. sesalniki za prah so pred leti rabili za delo tudi 3kW in več. pride direktiva in lahko porabijo največ 1,4kW. treba je začeti zmanjševat porabo. in jest ne vidim smisla vozit za sabo baterijo, ki predstavlja tretino ...prikaži večo teže avta, da ne omenjam, za koliko se poveča teža nosilne konstrukcije. avti bi morali delovat kot tramvaji. in odpade strošek porabe energije za pridobivanje, prenašanje in reciklažo baterij. a si ne zaslužim nobelovo nagrado ?

    • marko54 15:34 16.julij 2021.

      Zaslužiš si nagrado za neumnost. Električni avto je v praksi samo 50 do 150 km težji od dizelske vrjante, to pomeni samo okoli 10 % težji. Električni avto namreč ne rabi težkega menjalnika, električni motor je veliko lažji od dizelskega/bencinskega, ...prikaži več ne rabi DPF, avspuha ipd. V praksi električni avto KLJUB nekaj večji teži porabi 4 do 5 x MANJ energije po kilometru zaradi izjemno velikega izkoristka. Povprečna poraba električnega je okoli 17 kWh na 100 km, naftnega pa 7 litrov kar je 70 kWh.

    • marko54 16:07 16.julij 2021.

      *50 do 150 kg težji od dizelske vrjante,to pomeni samo okoli 10 % težji**

    • rd2dmk2 22:29 16.julij 2021.

      marko... a bi prosim spoh prebral moje pisanje in ga skušal razumet ? daj potrudi se, pa z malo pomoči ( prijateljev mogoče ) ti bo upam uspelo.. no ko ti bo, pa daj odgovor. do takrat pa ..

    • marko54 19:13 18.julij 2021.

      Sem povsem razumel vaše pisanje že prvič in sem vam tudi povedal da ste zapisali same bedarije. Svoj pokroviteljski odnos si pa lahko kar zatlačiš tam kjer sonce ne posije. Tramvaj je omejen na potovanje samo tam kjer so električne ...prikaži več proge, da bi elektrificirali prav vsako tudi najmanjšo cesto pa ne bi imelo smisla. Princip tramvaja ima smisel za avtobuse, pa še tam dandanes ne več, ker je električni avtobus cenovno ugodnejši od elektrifikacije prog.

    • marko54 19:15 18.julij 2021.

      Predhodno sem komentiral samo vaš del prispevka glede teže električnih avtomobilov, kajti mislim sem da je vaša omemba "avtomobilskega travaja" zajebancija. Očitno je da ste res tako pritisnjen da ste mislili zares, zato sem vam sedaj odgovoril tudi to.

    • rd2dmk2 09:24 19.julij 2021.

      če bi Tesla se s tabo menil, bi še dons vsi s svečo šli spat.

    • marko54 14:12 19.julij 2021.

      Motiš se. Edini ki hodi s svečo spat in verjame v naftno pravljico si ti, ne jaz.

    • rd2dmk2 22:13 19.julij 2021.

      se vdam.. če po toliko oisanja še vedno misliš da sem za nafto, potem res ne vem kaj ti slišiš in vidiš.

    • marko54 23:03 19.julij 2021.

      Glede na tvoje pisanje lahko upravičeno sklepamo da si. :)

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.