Ti kvazi strokovnjaji so pravi "kekci"!! Vse je nevarno le zanič ceste niso!! Vse je nevarno le slaba obcestna infrastruktura ne!! Vsi ti "pametnjakoviči" ne gledajo drugega kot to kako bi napolnili proračćun,da bi oni dobili prevelike plače za svoje NEDELO!!
preprosti ljudje,ki imajo prostoročno v avtu nimajo nobenih težav,saj se v avtu tudi posluša radio,pogovarja s sopotniki itd,,in najboljši vozniki nimajo neke visoke šole,kot tile strokovnjaki,ki ponavadi so najslabši vozniki,
Se strinjam, da je to pretirano. Saj telefonirati na prostoročni način pomeni, da s sogovornikom ne rabiš vizualno kontaktirati, zato lahko gledaš pred sebe in opazuješ promet. Seveda zato nisi 100% pri stvari. Saj tudi brez telefoniranja dostikrart nisi 100%… ...prikaži več% pri stvari. Misli včasih uidejo kam drugam. Skratka je to pretiravanje. Vseeno pa opažam, da je res, da so zasloni na dotik precej problematični za vožnjo. Včasih sem enostavno uporabo telefona opustil, ker je bilo vse skupaj preveč.
ja,zasloni so moteče igrače,drugače pa prostoročno je o.k.,ker lepo gledaš na cesto in ja sam pogovor pri normalnem vozniku naj ne bi bil problem,saj te že na izpitu malo testirajo,saj potem bi bil radio tudi moteč,pa otrok v avtu,tašča itd.,preveč… ...prikaži več je teh strokovnjakov,ki bi radi služili in pisali same prepovedi
pa še to,imam v čeladi za motor(Yamaha Fezer600 S) vgrajen set za prostoročno,ki se ob klicu sam poveže in odpre pogovor ali pa ga nastavim na mojo komando glasovno,da se javim itd.,pa se včasih peljem na avtocesti pri 130 +km/h… ...prikaži več pa ni problema,res pa je,da se javim in rečem,pokličem vas nazaj-konec, čisto kratko
vklop smrnikov oz. žmigavcev je že nevarno, ker moraš poiskat ročko za to napravo, kdor ne najde pedala za zavoro, ga bo iskal pod nogami in to je spet preusmeritev pozornosti, kar je nevarno, pa da ne bi slučajo kdo… ...prikaži več odpiral okna med vožnjo lahko te zmoti veter ali pa drugačen zrak, celo iskanje knofa za odpiranje šip je lahko sporno ... torej lepo roke na volan, zgoraj, pa čim manj se obračat in nič govorenja ... skratka vse za varnost (in poneumljanje državljanov) ... čelada je priporočena
Brez nekih raziskav je logično, da so zasloni na dotik mnogo nevarnejši kot gumbi. Gumbe utipaš, na tiste zaslone pa moraš gledati. Ni čudno da je danes v tej naši SLO že vsak magister ali pa doktor
Ti kvazi strokovnjaji so pravi "kekci"!! Vse je nevarno le zanič ceste niso!! Vse je nevarno le slaba obcestna infrastruktura ne!! Vsi ti "pametnjakoviči" ne gledajo drugega kot to kako bi napolnili proračćun,da bi oni dobili prevelike plače za svoje NEDELO!!
Točno tako
Ali lahko še govorim med vožnjo, ali pa moram biti tiho ?
preprosti ljudje,ki imajo prostoročno v avtu nimajo nobenih težav,saj se v avtu tudi posluša radio,pogovarja s sopotniki itd,,in najboljši vozniki nimajo neke visoke šole,kot tile strokovnjaki,ki ponavadi so najslabši vozniki,
Se strinjam, da je to pretirano. Saj telefonirati na prostoročni način pomeni, da s sogovornikom ne rabiš vizualno kontaktirati, zato lahko gledaš pred sebe in opazuješ promet. Seveda zato nisi 100% pri stvari. Saj tudi brez telefoniranja dostikrart nisi 100%… ...prikaži več% pri stvari. Misli včasih uidejo kam drugam. Skratka je to pretiravanje. Vseeno pa opažam, da je res, da so zasloni na dotik precej problematični za vožnjo. Včasih sem enostavno uporabo telefona opustil, ker je bilo vse skupaj preveč.
ja,zasloni so moteče igrače,drugače pa prostoročno je o.k.,ker lepo gledaš na cesto in ja sam pogovor pri normalnem vozniku naj ne bi bil problem,saj te že na izpitu malo testirajo,saj potem bi bil radio tudi moteč,pa otrok v avtu,tašča itd.,preveč… ...prikaži več je teh strokovnjakov,ki bi radi služili in pisali same prepovedi
pa še to,imam v čeladi za motor(Yamaha Fezer600 S) vgrajen set za prostoročno,ki se ob klicu sam poveže in odpre pogovor ali pa ga nastavim na mojo komando glasovno,da se javim itd.,pa se včasih peljem na avtocesti pri 130 +km/h… ...prikaži več pa ni problema,res pa je,da se javim in rečem,pokličem vas nazaj-konec, čisto kratko
sami strokovnjaki, najbolje da ukinejo avte in gremo na konjsko vprego. idioti neumni
Tipkanje po ekranu v vozlu je prav tako nevarno kot telefoniranje odvrača pozornost ....
vklop smrnikov oz. žmigavcev je že nevarno, ker moraš poiskat ročko za to napravo, kdor ne najde pedala za zavoro, ga bo iskal pod nogami in to je spet preusmeritev pozornosti, kar je nevarno, pa da ne bi slučajo kdo… ...prikaži več odpiral okna med vožnjo lahko te zmoti veter ali pa drugačen zrak, celo iskanje knofa za odpiranje šip je lahko sporno ... torej lepo roke na volan, zgoraj, pa čim manj se obračat in nič govorenja ... skratka vse za varnost (in poneumljanje državljanov) ... čelada je priporočena
Brez nekih raziskav je logično, da so zasloni na dotik mnogo nevarnejši kot gumbi. Gumbe utipaš, na tiste zaslone pa moraš gledati. Ni čudno da je danes v tej naši SLO že vsak magister ali pa doktor