No, omeniti ne bi bilo slabo, da se čipirajo predvsem motorji s turbino. Atmosferskih se ne splača, ker dobiš premalo ali pa sploh nič. Pa pri čipiranju je treba pazit, da se ne pretirava, sicer avto ne bo šel čez… ...prikaži več pline na tehničnem pregledu. Pa pri "pretiravanju" s čipiranjem je vse skupaj nesmisel, če potem obenem ne zamenjaš tudi izpuha, zračnega filtra itd...
Veliki proizvajalci delajo mašine iste kubature modularno in integralno. kar pomeni, da je masina ista samo cipovje menjajo, ergo, ce si tjunate avte ne delate nobene skode, ker so deli testirani na max obremenitve. je pa res, da bolj ko… ...prikaži več trpincite material, prej bo utrujen, to je vse.
tudi sam sem dal megana na remap pri strokovnjaku seveda, z avtom ne divjam in ga tudi ne obremenjujem posledično nimam nobenih težav , pa vendar navor je dosti boljši in poraba manjša, ko kupim novi avto grem prvo do… ...prikaži več mojstra, priporočam
Ne razumem zakaj bi spreminjal zadeve na avtomobilu saj je narejen po pravilih tako tudi homologiran in tak bi naj tudi ostal vse ostalo pa strogo kaznovat, če plačaš zavarovanje in vse ostale stvari na osnovno moč je to to.… ...prikaži več. Tiste ki pa to delajo in tisti ki tako vozilo vozijo pa sancionirat.
Članek zveni kod faušarija tistim ki imajo čipirane avtomobile. Jst imam čipirano mazdo iz tovarniških 175 na 235 KM. In najboljša varjanta chip tunninga je power box z aplikacijo na telefonu. Nastaviš si način in procente moči ter kdaj naj… ...prikaži več začne odpirati turbino. Poraba je zaradi povečanja navora manjša. Celo več kot pol litra manj na 100. Avto je napravil več kot 230.000 kilometrov in nima nobenih težav.
Na tvoji mazdi je vse prirejeno na 175 konj: menjalnik, zavore, podvozje. S tem, ko si ga čipiral na 235 si s tem potencialno preobremenil vse to. Si imel srečo, da je zdržalo (ali pa nisi divjal), če pa bi… ...prikaži več karkoli od tega crknilo bi plačal ti sam, ne mazda. Lep primer prvih touaregov dizel 5,0: čipirancem so se na veliko lomil menjalniki. Lahko ima nek avto pri istem motorju dve različice moči, a ni izključno finta čipiranja, so tudi druge stvari potem drugačne. Danes je vse na meji.
No, omeniti ne bi bilo slabo, da se čipirajo predvsem motorji s turbino. Atmosferskih se ne splača, ker dobiš premalo ali pa sploh nič. Pa pri čipiranju je treba pazit, da se ne pretirava, sicer avto ne bo šel čez… ...prikaži več pline na tehničnem pregledu. Pa pri "pretiravanju" s čipiranjem je vse skupaj nesmisel, če potem obenem ne zamenjaš tudi izpuha, zračnega filtra itd...
Veliki proizvajalci delajo mašine iste kubature modularno in integralno. kar pomeni, da je masina ista samo cipovje menjajo, ergo, ce si tjunate avte ne delate nobene skode, ker so deli testirani na max obremenitve. je pa res, da bolj ko… ...prikaži več trpincite material, prej bo utrujen, to je vse.
tudi sam sem dal megana na remap pri strokovnjaku seveda, z avtom ne divjam in ga tudi ne obremenjujem posledično nimam nobenih težav , pa vendar navor je dosti boljši in poraba manjša, ko kupim novi avto grem prvo do… ...prikaži več mojstra, priporočam
Kakšen članek je to? Vse zavito v temo? Pa ti komentatorji spodaj ... kolk ste stari, ste še otroci? Toliko neznanja na kupu že dolgo ne ...
Dobrodošli v najboljšem erotičnem klubu -- www.Sextis.fun
Ne razumem zakaj bi spreminjal zadeve na avtomobilu saj je narejen po pravilih tako tudi homologiran in tak bi naj tudi ostal vse ostalo pa strogo kaznovat, če plačaš zavarovanje in vse ostale stvari na osnovno moč je to to.… ...prikaži več. Tiste ki pa to delajo in tisti ki tako vozilo vozijo pa sancionirat.
Članek zveni kod faušarija tistim ki imajo čipirane avtomobile. Jst imam čipirano mazdo iz tovarniških 175 na 235 KM. In najboljša varjanta chip tunninga je power box z aplikacijo na telefonu. Nastaviš si način in procente moči ter kdaj naj… ...prikaži več začne odpirati turbino. Poraba je zaradi povečanja navora manjša. Celo več kot pol litra manj na 100. Avto je napravil več kot 230.000 kilometrov in nima nobenih težav.
Na tvoji mazdi je vse prirejeno na 175 konj: menjalnik, zavore, podvozje. S tem, ko si ga čipiral na 235 si s tem potencialno preobremenil vse to. Si imel srečo, da je zdržalo (ali pa nisi divjal), če pa bi… ...prikaži več karkoli od tega crknilo bi plačal ti sam, ne mazda. Lep primer prvih touaregov dizel 5,0: čipirancem so se na veliko lomil menjalniki. Lahko ima nek avto pri istem motorju dve različice moči, a ni izključno finta čipiranja, so tudi druge stvari potem drugačne. Danes je vse na meji.
Kje so ti izmerili te konje ? Katera delavnica ? Bi rabil naslov / link ?
laznivi. ne v sloveniji. odpelji se do italije. imajo delavnico da dol padeš
ne Snežinko, nimam sreče, imam mazdo.