Ljudje, nekaj je resno narobe s celotnim sistemom prometa (najbrž bolj ali manj spet samo pri nas), če je nastaja znanost iz tega, kako človeka pripraviti za samostojno gibanje v prometu. Konec koncev, če ljudje ne znajo narediti izpita za… ...prikaži več avto, potem se tudi kot pešci ne bi smeli udeleževati samostojno v prometu. Zmeraj moraš vedeti, kaj lahko pričakuješ od drugega udeleženca in kake približno so njegove naloge.
to je za to ker so naši izpitniki in predpisi bolj papeški od papeža......in če bi vsi vozili tako kot so nas prvi dan učili v Avtošoli bi bili avti ob butani iz vseh strani, še danes ko pripeljem v… ...prikaži več križišče katero se že na daleč vidi da ni nikjer nobenega prometa in je stop znak, na tleh polna bela črta ustavim, potem pa boga molim da bo voznik za mano kaj po zavorii stopil ali bo še kar tišal do konca gas
Elektronski preizkus je odličen koncept. Prej se je vse plonkal pol pa ni čudn da mamo tak blesavo kulturo voznikov na cesti. Je pa res da morjo dvoumnost odpravt. Čeprav te dvoumnosti so bile že pred uvedbo elektronskega.
To je še posebej neumno ob dejstvu, da nekatere najbolj razvite države avtošol sploh ne poznajo. Pa je promet v njih veliko bolj zakompliciran, pa zaradi tega nimajo množice mrtvih.
saj z elektronskim preverjanjem ni nič narobe, s tem se strinjamo bolj kot ne vsi, problem je v pripravi in izvedbi le-tega. Tako stvar se ne naredi "šalabajzarsko" in na horuk, potem pa se še nekaj let popravlja napake, ki… ...prikaži več jih v tako pomembnem sistemu sploh ne bi smelo bit.
Zelo enostavno! Tistega kretena , ki je zastavil kretenska vprašanja , zaradi varnosti Slovencev na cesti , takoj zabrisati iz službe ! Da se najdejo taki idioti , pa saj to ni za verjeti !
čisto prav tak, podpiram to elektronsko preverjanje, ki se ga ne da napiflat. Če nisi sposobn naredit teorije vožnje, nimaš kaj v prometu iskat. In izjava, da lahko imaš samo dva napačna odgovora. - smešna. Na cesti je dovolj, da… ...prikaži več narediš eno samo napako in čao, ne moreš ponavljat. Sam sem šel v želji preverjanja (po 15ih letih od kar mam izpit) izpolnjevat te pole in se mi vprašanja ne zdijo čisto nič sporna oz prezahtevna Prav se mi zdi, da bi vsak šel sam sebe sprobat in se nato nehat sprenevedat, da si najpametnejši na cesti.
Elektronska oblika je čisto ok...narobe pa je to ko so nekatera vprašanja tako neumno sestavljena in zavajajoča. Izpit imam že 20 let redno obnavljam svoje znanje preko raznih knjig avtomoto revij....pa sem malo za šalo rešil e test......rezultat: Padel. In… ...prikaži več to na zavajajočih vprašanjih in nejasnih slikah. Za primer na sliki imaš kolesarja, ki vozi bolj po sredini cestišča, vprašanje se glasi, kaj narediti v prikazanem primeru. Možni odgovori: a) kolesarja prehitimo po levi, b) potrobimo kolesarju in ga prehitimo po levi c) vozimo za kolesarjem..........Slika je tako neumno prikazana, da ne veš ali bo kolesar zavil v levo ali se pelje naravnost itd. Ker pač življenjski primer, če ni kolesarske steze in kolesar vozi po sredini cestišča kjer je križišče bo sigurno nekam zavil levo ali desno in takšnega ne greš prehitevat ali mu hupat.......ampak pravilen odgovor je bil b......slika pa prikazuje nekaj popolnoma drugega....... tako da tole so naredili malo preveč po šalabajzarsko
No taka vprašanja so bila že, ko so bile še pole. Spomnim se vprašanja iz mojega izpita. Na sliki je bila cesta z neko liso na sredini. Seveda se iz slike ni dobro videlo, ali je luža, ali pa poledenela… ...prikaži več cesta. Slika je bila črno-bela, čisto majhna in zelo slabe kvalitete. No vprašanje pa se je glasilo: "Nevarnost česa je na cestišču na sliki?" In dva izmed možnih odgovorov sta bila 'akvaplaning' in 'poledica'. In tako vprašanje je bilo vredno 5 točk (največ - dve taki pa avtomatsko padeš). Na srečo sem zgolj na to vprašanje odgovoril napačno, ker če bi padel zaradi take bedarije, bi se tudi sam jezil-
Ni res, da bi bili vsi avti obtolčeni. če bi vsi vozili, kot učijo v avtošoli, bi se ljudje držali varnostne razdalje. Prav neupoštevanje tega pravila pa je glavni razlog (poleg prevelikih hitrosti) za prometne nesreče pri nas. Ampak slovencljem… ...prikaži več se vsem nekam mudi, ker je Slovenija tako velika in če boš nekomu vozil za ritjo, boš celih 20 sekund prej doma, kar pa je izredno pomembno, da ne zamudiš kmetije ali Big brotherja ali katere koli že neumne oddaje, ki jo ravno predvajajo po TV.
Ljudje, nekaj je resno narobe s celotnim sistemom prometa (najbrž bolj ali manj spet samo pri nas), če je nastaja znanost iz tega, kako človeka pripraviti za samostojno gibanje v prometu. Konec koncev, če ljudje ne znajo narediti izpita za… ...prikaži več avto, potem se tudi kot pešci ne bi smeli udeleževati samostojno v prometu. Zmeraj moraš vedeti, kaj lahko pričakuješ od drugega udeleženca in kake približno so njegove naloge.
to je za to ker so naši izpitniki in predpisi bolj papeški od papeža......in če bi vsi vozili tako kot so nas prvi dan učili v Avtošoli bi bili avti ob butani iz vseh strani, še danes ko pripeljem v… ...prikaži več križišče katero se že na daleč vidi da ni nikjer nobenega prometa in je stop znak, na tleh polna bela črta ustavim, potem pa boga molim da bo voznik za mano kaj po zavorii stopil ali bo še kar tišal do konca gas
nabijem jih z temi elektronskimi testi banda nesposobna!!!!!!!!
Janez, popolnoma se strinjam z vami... Žal mnogi niti preko teorije niso za na cesto in to je dokazal ta članek.
PODPIRAM ELEKTRONSKA "JAJCA" , ker enkrat bo to rešilo nekomu življenje.
Kaj a tečaj kjer te tole vse naučijo je pa ße vedno brezplačen in traja en teden?
Elektronski preizkus je odličen koncept. Prej se je vse plonkal pol pa ni čudn da mamo tak blesavo kulturo voznikov na cesti. Je pa res da morjo dvoumnost odpravt. Čeprav te dvoumnosti so bile že pred uvedbo elektronskega.
To je še posebej neumno ob dejstvu, da nekatere najbolj razvite države avtošol sploh ne poznajo. Pa je promet v njih veliko bolj zakompliciran, pa zaradi tega nimajo množice mrtvih.
Kdo je tukaj zaslužol ?
Še en šalabajz nezrele slovenske države.
saj z elektronskim preverjanjem ni nič narobe, s tem se strinjamo bolj kot ne vsi, problem je v pripravi in izvedbi le-tega. Tako stvar se ne naredi "šalabajzarsko" in na horuk, potem pa se še nekaj let popravlja napake, ki… ...prikaži več jih v tako pomembnem sistemu sploh ne bi smelo bit.
Zelo enostavno! Tistega kretena , ki je zastavil kretenska vprašanja , zaradi varnosti Slovencev na cesti , takoj zabrisati iz službe ! Da se najdejo taki idioti , pa saj to ni za verjeti !
zato pa mladi večkrat padejo, oni pa služijo na ta način da se potem ponovno vpišejo.
čisto prav tak, podpiram to elektronsko preverjanje, ki se ga ne da napiflat. Če nisi sposobn naredit teorije vožnje, nimaš kaj v prometu iskat. In izjava, da lahko imaš samo dva napačna odgovora. - smešna. Na cesti je dovolj, da… ...prikaži več narediš eno samo napako in čao, ne moreš ponavljat. Sam sem šel v želji preverjanja (po 15ih letih od kar mam izpit) izpolnjevat te pole in se mi vprašanja ne zdijo čisto nič sporna oz prezahtevna Prav se mi zdi, da bi vsak šel sam sebe sprobat in se nato nehat sprenevedat, da si najpametnejši na cesti.
Elektronska oblika je čisto ok...narobe pa je to ko so nekatera vprašanja tako neumno sestavljena in zavajajoča. Izpit imam že 20 let redno obnavljam svoje znanje preko raznih knjig avtomoto revij....pa sem malo za šalo rešil e test......rezultat: Padel. In… ...prikaži več to na zavajajočih vprašanjih in nejasnih slikah. Za primer na sliki imaš kolesarja, ki vozi bolj po sredini cestišča, vprašanje se glasi, kaj narediti v prikazanem primeru. Možni odgovori: a) kolesarja prehitimo po levi, b) potrobimo kolesarju in ga prehitimo po levi c) vozimo za kolesarjem..........Slika je tako neumno prikazana, da ne veš ali bo kolesar zavil v levo ali se pelje naravnost itd. Ker pač življenjski primer, če ni kolesarske steze in kolesar vozi po sredini cestišča kjer je križišče bo sigurno nekam zavil levo ali desno in takšnega ne greš prehitevat ali mu hupat.......ampak pravilen odgovor je bil b......slika pa prikazuje nekaj popolnoma drugega....... tako da tole so naredili malo preveč po šalabajzarsko
No taka vprašanja so bila že, ko so bile še pole. Spomnim se vprašanja iz mojega izpita. Na sliki je bila cesta z neko liso na sredini. Seveda se iz slike ni dobro videlo, ali je luža, ali pa poledenela… ...prikaži več cesta. Slika je bila črno-bela, čisto majhna in zelo slabe kvalitete. No vprašanje pa se je glasilo: "Nevarnost česa je na cestišču na sliki?" In dva izmed možnih odgovorov sta bila 'akvaplaning' in 'poledica'. In tako vprašanje je bilo vredno 5 točk (največ - dve taki pa avtomatsko padeš). Na srečo sem zgolj na to vprašanje odgovoril napačno, ker če bi padel zaradi take bedarije, bi se tudi sam jezil-
Ni res, da bi bili vsi avti obtolčeni. če bi vsi vozili, kot učijo v avtošoli, bi se ljudje držali varnostne razdalje. Prav neupoštevanje tega pravila pa je glavni razlog (poleg prevelikih hitrosti) za prometne nesreče pri nas. Ampak slovencljem… ...prikaži več se vsem nekam mudi, ker je Slovenija tako velika in če boš nekomu vozil za ritjo, boš celih 20 sekund prej doma, kar pa je izredno pomembno, da ne zamudiš kmetije ali Big brotherja ali katere koli že neumne oddaje, ki jo ravno predvajajo po TV.