Za cesto kjer gre vsak dan 5 avtomobilov in 3je vlaki-kamioni se to da tko. za resno cesto z dnevnim prometom vec 1000 vozil na dan, pa sigurno ne. se pa strinjam da je sct sramota bil tudi za to,… ...prikaži več kar je bil specializiran, torej za ceste. pa čeprav je delal tudi po iraku. šparal z materiali, kupovali poceni asfalt, namesto dobrega iz hrvaške itd. bi danes avtoceste zdržale precej več, kljub večjemu prometu, kot je bil ocenjen sprva.
Asfaltiranje v Avstraliji se razlikuje od tega pri nas.Po pripravi terena razlijejo butimen in na butimen stresejo pesek, ki ga potem razvaljajo , utrdijo.To je najboljši sistem za vročino, ki je tam .Je pa res, da bi… ...prikaži več pri nas za 5 kilometrov porabili en mesec ali več.
Dejte no flancat motovilec ! Če ne razumete razdalj v AUS , se ne vpletajte z blesavimni članki in naslovi. Kaj a naj bi vozili za asfaltiranje asfalt iz 2000km odaljene asfaltne baze ali kaj !! To ni gradnja nove… ...prikaži več ceste , ampak utrjene stare makadamske ceste , ki je z novim tamopnom pripravljena za " asfaltiranje " na cenejši in hitrejši način. Ne gre samo za eno polivanje in pesek ampak toliko ponavljanje slojev po 2-3 cm kolko je potrebno za nosilnost ceste , ki je vsaj meni se zdi del tranavstralske ceste od pristanišča Darvin do Sidneja, kjer vozijo avtovlaki , ki morajo imeti dobro utrjeno asfaltno podlago . Tako , da je tako narejen " asfalt " enakovreden našem iz asfaltnih baz !
je kdo vidu v živo kako v arusiji in ostalih državah delajo to ? prvo gre buldožer da pobere travo zemljo in ostalo go kugel, nato gredo ženske v strelce in v košare naberejo tavelke kamne, za njimi je valjar,… ...prikaži več in za valjarjem je asfalt, precej več km dnevno ko na posnetku, ampak taka zadeva je neutrjena, in prvi dež ipd jo zjebe, ampak sej lahko naredijo novo turo, drži kako leto do tri pol je pa taka lukna da šlepar potone vanjo.
Za cesto kjer gre vsak dan 5 avtomobilov in 3je vlaki-kamioni se to da tko. za resno cesto z dnevnim prometom vec 1000 vozil na dan, pa sigurno ne. se pa strinjam da je sct sramota bil tudi za to,… ...prikaži več kar je bil specializiran, torej za ceste. pa čeprav je delal tudi po iraku. šparal z materiali, kupovali poceni asfalt, namesto dobrega iz hrvaške itd. bi danes avtoceste zdržale precej več, kljub večjemu prometu, kot je bil ocenjen sprva.
Pri nas pa bi to trajal vsaj 5 tednov, če ne celo več :)
Pa 3 zidarjeve anekse, k pogodbi..
Asfaltiranje v Avstraliji se razlikuje od tega pri nas.Po pripravi terena razlijejo butimen in na butimen stresejo pesek, ki ga potem razvaljajo , utrdijo.To je najboljši sistem za vročino, ki je tam .Je pa res, da bi… ...prikaži več pri nas za 5 kilometrov porabili en mesec ali več.
To ni asfaltiranje, ampak protiprašno utrjevanje brezpotja...
Velika večina takšnih cest je v Avstraliji neasfaltiranih.
Dejte no flancat motovilec ! Če ne razumete razdalj v AUS , se ne vpletajte z blesavimni članki in naslovi. Kaj a naj bi vozili za asfaltiranje asfalt iz 2000km odaljene asfaltne baze ali kaj !! To ni gradnja nove… ...prikaži več ceste , ampak utrjene stare makadamske ceste , ki je z novim tamopnom pripravljena za " asfaltiranje " na cenejši in hitrejši način. Ne gre samo za eno polivanje in pesek ampak toliko ponavljanje slojev po 2-3 cm kolko je potrebno za nosilnost ceste , ki je vsaj meni se zdi del tranavstralske ceste od pristanišča Darvin do Sidneja, kjer vozijo avtovlaki , ki morajo imeti dobro utrjeno asfaltno podlago . Tako , da je tako narejen " asfalt " enakovreden našem iz asfaltnih baz !
je kdo vidu v živo kako v arusiji in ostalih državah delajo to ? prvo gre buldožer da pobere travo zemljo in ostalo go kugel, nato gredo ženske v strelce in v košare naberejo tavelke kamne, za njimi je valjar,… ...prikaži več in za valjarjem je asfalt, precej več km dnevno ko na posnetku, ampak taka zadeva je neutrjena, in prvi dež ipd jo zjebe, ampak sej lahko naredijo novo turo, drži kako leto do tri pol je pa taka lukna da šlepar potone vanjo.